Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat email marketing

Konwersja w e-mail marketingu - poznaj zasady na jej zwiększenie

Konwersja w e-mail marketingu - co zrobić, aby odbiorcy czytali Twoje maile? Dopiero jeśli konwersja w e-mail marketingu ma wysoki poziom, możemy uznać kampanię mailingową za skuteczną, ponieważ celem wysyłania newslettera jest zachęcenie subskrybenta do działania. Poznaj sposoby na skuteczne tworzenie treści maila. czytaj dalej
2018-02-23

Patronaty

Wiedza i praktyka email marketingowa - VI edycja Mail My Day

Konferencja Mail My Day Już 20-21 marca odbędzie się kolejna 6. edycja konferencji Mail My Day, której organizatorem jest FreshMail. Prelegenci tegorocznego wydarzenia opowiedzą m.in. o skutecznych kampaniach na Facebooku czy e-mail marketingu zgodnym z RODO. Zapraszamy! czytaj dalej

SEO i email marketing - jak to połączyć?

Jak skutecznie połączyć SEO i email marketing? W czasach kiedy jednym z wiodących mediów jest internet to email marketing i działania SEO stanowią istotny element strategii biznesowej. Jak je wykorzystywać w marketingu firmy? Dowiedz się, jak skutecznie połączyć SEO i email marketing! czytaj dalej

Email marketing - jak skutecznie trafić do klientów i promować firmę?

Email marketing - jak skutecznie promować firmę? Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować. czytaj dalej

E-mail marketing - baza subskrybentów

E-mail marketing - budowanie bazy mailingowej Chcąc wprowadzić w swoje działania e-mail marketing musisz dysponować bazą danych subskrybentów. Warto zacząć ją tworzyć już od samego początku, aby szybko ją rozbudować. Przeczytaj, jakie są najważniejsze zasady prowadzenia kampanii mailingowej. czytaj dalej

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. II

E-mail marketing - charakterystyka Przed przystąpieniem do stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Aby mailing okazał się sukcesem, trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Poznaj zasady tworzenia kampanii e-mail marketing! czytaj dalej

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. I

E-mail marketing - narzędzie promocji E-mail marketing jest jednym z bardziej popularnych narzędzi marketingu internetowego. Większość firm wykorzystuje mailing do komunikacji z klientami oraz promocji oferty. Sprawdź, jak powinna wyglądać kampania prowadzona w ramach e-mail marketingu. czytaj dalej

Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe

Mailing w sklepie internetowym W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym. czytaj dalej

E-mail marketing skutecznym narzędziem sklepów internetowych

e-mail marketing - skutecznym narzędziem dla e-commerce Promocja sklepu internetowego to wyzwanie dla specjalistów od marketingu. W tym przypadku nieskuteczne będą reklamy tradycyjne, za to działania marketingu internetowego będą strzałem w dziesiątkę. Czy e-mail marketing sprawdzi się w takiej sytuacji? czytaj dalej

E-mail marketing (mailing) w przedsiębiorstwie

mailing Wysyłanie wiadomości reklamowych za pośrednictwem poczty elektronicznej to jedna z najpopularniejszych metod dotarcia do klienta z najnowszą ofertą przedsiębiorstwa. Warto przygotować mailing poprawnie, aby nie został potraktowany jako spam . czytaj dalej