Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat email marketing

Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe

Mailing w sklepie internetowym W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym. czytaj dalej

E-mail marketing - baza subskrybentów

E-mail marketing - budowanie bazy mailingowej Chcąc wprowadzić w swoje działania e-mail marketing musisz dysponować bazą danych subskrybentów. Warto zacząć ją tworzyć już od samego początku, aby szybko ją rozbudować. Przeczytaj, jakie są najważniejsze zasady prowadzenia kampanii mailingowej. czytaj dalej

E-mail marketing skutecznym narzędziem sklepów internetowych

e-mail marketing - skutecznym narzędziem dla e-commerce Promocja sklepu internetowego to wyzwanie dla specjalistów od marketingu. W tym przypadku nieskuteczne będą reklamy tradycyjne, za to działania marketingu internetowego będą strzałem w dziesiątkę. Czy e-mail marketing sprawdzi się w takiej sytuacji? czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 13) - E-mail marketing cz. II

e-mail marketing Przed przystąpieniem do stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Aby mailing okazał się sukcesem, trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Poznaj zasady tworzenia kampanii e-mail marketing! czytaj dalej

Email marketing - jak go poprawnie stosować?

email marketing Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 13) - E-mail marketing cz. I

e-mail marketing Wraz z ekspansją globalnej sieci poczta elektroniczna stała się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingu internetowego. Pomimo ograniczonego w założeniu mechanizmu poczta potrafi być skutecznym narzędziem. Poznajcie e-mail marketing! czytaj dalej

E-mail marketing (mailing) w przedsiębiorstwie

mailing Wysyłanie wiadomości reklamowych za pośrednictwem poczty elektronicznej to jedna z najpopularniejszych metod dotarcia do klienta z najnowszą ofertą przedsiębiorstwa. Warto przygotować mailing poprawnie, aby nie został potraktowany jako spam . czytaj dalej