0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

6 wyników dla tematu: ewidencja-zwrotow-i-reklamacji

Artykuły:

Błędne paragony z kasy fiskalnej - jak należy je zaksięgować w KPiR?

Dokumentem z kasy rejestrującej potwierdzającym dokonanie sprzedaży jest paragon fiskalny. Co w sytuacji, gdy wystawione paragony fiskalne zawierają błędy? Jak należy ująć błędne paragony z kasy fiskalnej w KPiR? Odpowiedź znajdziesz w artykule!

19 września 2023

Ewidencja zwrotu towarów i reklamacji oraz pomyłek na kasie fiskalnej

Prowadząc sprzedaż na kasie fiskalnej sprzedawca musi liczyć się z możliwością wystąpienia zwrotów bądź pomyłek w ewidencjonowaniu. Wówczas konieczna jest ewidencja zwrotu towarów oraz ewidencja oczywistych pomyłek. Sprawdź, jakie dane powinny zawierać!

1 grudnia 2020

Ujęcie błędnych paragonów z kasy fiskalnej w KPIR

Podatnicy ewidencjonujący sprzedaż na kasie fiskalnej niejednokrotnie mogą spotykać się ze zwrotem towarów lub wystąpieniem oczywistych pomyłek. Jak należy postępować, aby ujęcie błędnych paragonów zaksięgować poprawnie zewidencjonowane w KPIR? Sprawdź!

20 listopada 2020

Jak księgować błędne paragony w księdze przychodów i rozchodów?

Przedsiębiorcy, którzy mają obowiązek rejestrować sprzedaż na kasie fiskalnej, często mają styczność z omyłkowo nabitymi paragonami, a także zwrotami i reklamacjami zgłaszanymi przez klientów. Jak księgować błędne paragony w takich sytuacjach? Przeczytaj!

3 listopada 2020

Reklamacja i zwrot towaru w sklepie internetowym

Klienci sklepów internetowych mogą zwrócić nabyty towar bez podania przyczyny. Spotkała Cię taka sytuacja? Sprawdź, jak należy zaksięgować reklamację lub zwrot towaru w sprzedaży przez internet! Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów