Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat wizerunek marki

Wizerunek firmy i jej tożsamość – dlaczego są takie ważne?

Wizerunek firmy i jej tożsamość Wizerunek firmy bądź marki oraz jej tożsamość mają duży wpływ na sukces biznesowy przedsiębiorstwa wśród konkurencji. Dlaczego warto wiedzieć, czym różnią się wizerunek i tożsamość firmy? Na co mają wpływ i jak dbać o oba te aspekty? Sprawdź w artykule. czytaj dalej

Rozpoznawalność marki, czyli jak nie zginąć w tłumie

Jak zwiększyć rozpoznawalność marki? Efektywne działania, które przynoszą nam pożądane efekty, powinny być stale weryfikowane. To, co dzisiaj nas wyróżnia, jutro już może stać się utartym narzędziem. Jak dbać o rozpoznawalność marki? Przede wszystkim bądź czujny i przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Branding – budowanie świadomości marki w internecie

Branding - na czym polega? Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding oraz przemyślenie, jaka ma być nazwa, hasło przewodnie, logo czy kolorystyka. Dowiedz się więcej. czytaj dalej

Identyfikacja wizualna firmy - co to jest?

Identyfikacja wizualna - czym jest? O tym, jak ważna jest marka, nie trzeba nikogo chyba przekonywać. Trudno utrzymać dobrą renomę, nie poświęcając czasu na wytworzenie dobrej i spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Sprawdź, czym jest identyfikacja wizualna firmy! czytaj dalej

Marka - czym tak naprawdę jest i jaką pełni rolę?

co to jest marka Marka i jej wizerunek to istotne zagadnienia. Wizerunek definiuje markę, ponieważ określa „kim” jest, „co robi” i „jak” to robi. Jest zestawem atrybutów, które komunikują odmienność danej marki od konkurencji. Zobacz, więcej na temat jej roli. czytaj dalej