0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

8 wyników dla tematu: wizerunek-marki

Artykuły:

Komunikacja wizualna w mediach cyfrowych

Komunikacja wizualna to komunikacja poprzez obraz. Informacje przekazanie są w formie wizualnej między nadawcą a odbiorcą. Wraz z rozwojem technologii, wzrasta znaczenie komunikatów wizualnych oraz wykorzystania ich w kreowaniu wizerunku marki.

30 września 2021

Skuteczna strategia marki kluczem do sukcesu!

Co to jest strategia marki i czy przyda się w Twoim biznesie? Od czego zacząć planowanie strategii marki? Jak stworzyć plan działania komunikacji wizerunkowej dla Twojej firmy w internecie? Na te i inne pytania, znajdziesz odpowiedzi w poniższym artykule.

8 lutego 2019

Dobroczynność i PR - kreowanie wizerunku połączone z akcjami charytatywnymi

Dobrze zaplanowana akcja charytatywna uwzględniająca w swoim udziale osoby sławne lub popularne marki zdobędzie wielu odbiorców i jednocześnie darczyńców. Jak zgrabnie łączyć dobroczynność i PR, aby całość była spójna z nieustannie budowanym wizerunkiem?

1 sierpnia 2018

Rozpoznawalność marki, czyli jak nie zginąć w tłumie

Efektywne działania, które przynoszą nam pożądane efekty, powinny być stale weryfikowane. To, co dzisiaj nas wyróżnia, jutro już może stać się utartym narzędziem. Jak dbać o rozpoznawalność marki? Przede wszystkim bądź czujny i przeczytaj nasz artykuł!

15 marca 2018

Wizerunek firmy i jej tożsamość – dlaczego są takie ważne?

Wizerunek firmy bądź marki oraz jej tożsamość mają duży wpływ na sukces biznesowy przedsiębiorstwa wśród konkurencji. Dlaczego warto wiedzieć, czym różnią się wizerunek i tożsamość firmy? Na co mają wpływ i jak dbać o oba te aspekty? Sprawdź w artykule.

2 marca 2018

Branding – budowanie świadomości marki w internecie

Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding oraz przemyślenie, jaka ma być nazwa, hasło przewodnie, logo czy kolorystyka. Dowiedz się więcej.

27 lutego 2018

Identyfikacja wizualna firmy - co to jest?

O tym, jak ważna jest marka, nie trzeba nikogo chyba przekonywać. Trudno utrzymać dobrą renomę, nie poświęcając czasu na wytworzenie dobrej i spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Sprawdź, czym jest identyfikacja wizualna firmy!

4 stycznia 2018

Marka - czym tak naprawdę jest i jaką pełni rolę?

Marka i jej wizerunek to istotne zagadnienia. Wizerunek definiuje markę, ponieważ określa „kim” jest, „co robi” i „jak” to robi. Jest zestawem atrybutów, które komunikują odmienność danej marki od konkurencji. Zobacz, więcej na temat jej roli.

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów