Już 13 marca 2025 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się trzecia edycja Ecommerce Event 3.0, największej konferencji dla sklepów internetowych, która zgromadzi ponad 1000 uczestników – właścicieli e-commerce, managerów oraz ekspertów z branży. Tegoroczne hasło wydarzenia to „Jak przebić szklany sufit?”, czyli jak skalować sprzedaż i rozwijać biznes w dynamicznym świecie handlu online.
Merytoryka i praktyka – zero lania wody
Ecommerce Event 3.0 to konferencja dla praktyków – na scenie pojawią się właściciele sklepów, e-commerce managerowie i specjaliści, którzy podzielą się realnymi doświadczeniami i gotowymi strategiami do wdrożenia. Na trzech scenach wystąpią m.in.:
Michał Pieprzak (Ekomersiak.pl) – ekspert e-commerce, który pomógł sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż o ponad 650 mln zł
Joanna Kwiatkowska (Kubota) – współtwórczyni reaktywacji kultowej marki
Oskar Lipiński (DAAG) – specjalista od skalowania sprzedaży w e-commerce
Daniel Trost (Microsoft Advertising) – ekspert w zakresie reklamy i analityki danych
Kasia Zasiadły (UL&Ka) – przedsiębiorczyni i mentorka biznesu
Natalia Paciorek (x-kom) – specjalistka SEO, wykładowczyni akademicka
Marcin Majzner (ex-CupSell) – pionier e-commerce, ekspert TikToka
Co czeka na uczestników?
34 prelekcje na 3 scenach – merytoryczne wystąpienia i analizy case studies
Networking branżowy – okazja do nawiązania współpracy i wymiany doświadczeń
Afterparty – luźna atmosfera, rozmowy i nowe kontakty biznesowe
Welcome pack i dostęp do nagrań – każdy uczestnik otrzyma materiały i ekskluzywne zniżki od partnerów
Ecommerce Event 3.0 to wydarzenie, które realnie pomaga rozwijać sprzedaż i budować skuteczne strategie e-commerce. Nie przegap tej okazji – zarejestruj się już teraz i wynieś swój biznes na wyższy poziom!
Więcej informacji i bilety: EVENT.ECOMMERCE.PL