Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Kongres For Social Media | 28–29 maja 2025 | Gdańsk + online

Wielkość tekstu:

Kongres For Social Media to spotkanie tych, którzy codziennie odpowiadają za sukcesy i porażki firmowych działań w mediach społecznościowych. To wydarzenie dla osób, które:

  • śledzą dynamiczne zmiany w branży,
  • stale rozwijają wiedzę i kompetencje,
  • muszą szybko reagować na potrzeby odbiorców.

W maju, jak co roku, spotykamy się nad morzem, by złapać powiew świeżych trendów i wrócić do pracy z nową energią. Czekają na Ciebie konkretne taktyki, narzędzia, case studies i inspirujące wystąpienia praktyków – bez ściemy, z energią i w fantastycznej atmosferze. Jeśli działasz w social mediach i chcesz robić to lepiej – koniecznie dołącz do wydarzenia!

W programie m.in.:

  • Budowanie marki w duchu social first. Czy marki, które nie mają SoMe w swoim DNA mogą być social first?
    Paulina Moryc – Digital Strategic Planner, Ogilvy Polska
  • Dlaczego reklamy nie działają? Strategie komunikacji, które naprawdę angażują odbiorców
    Łukasz Głombicki – Creative Strategist, Wielki Adsby
  • Social Media & NVC: Jak słuchać, mówić i opowiadać, by budować społeczność, a nie tylko zasięgi?
    Grzegorz Korczyński – Creative Copywriter, Senior Social Media Specialist
  • Jak Social Search zmienia podejście do tworzenia treści w mediach społecznościowych?
    Łukasz Kępiński – CEO, Tears of Joy
  • Bold ideas, których nie warto się bać! Czy Twoja marka jest gotowa na odważną komunikację?
    Emilia Czerwiec-Caruso – Co-Creative Director, Insignia
  • Format to nie strategia (a filary to nie świętość), czyli jak budować prawdziwą obecność marki w social media
    Marta Broda – Head of Strategy, Plej
  • Social Search: Gamechanger w sukcesie Twojej strategii SoMe
    Anna Jędrzyńska – Social Media Team Coordinator, Performance Group
  • Autentyczność 2.0: Jak angażować w 2025 i budować markę, która naprawdę coś znaczy
    Anna Ferlin – Freelance Creative Director
  • Wciśnij przycisk i zobacz co się stanie – o pomysłach i realizacjach interaktywnych kampanii
    Paweł Dąbkowski – Social Media Manager, Altavia Kamikaze + K2
  • Formaty w social media – co publikować, żeby się klikało
    Jakub Prószyński – Social Media Lead, Monday Digital
  • Dlaczego Social + AI to nie tylko content?
    Magdalena Popielewicz – Digital Project Manager w GroupM & liderka AI LABS
  • Od ‘lajka’ do zakupu - co naprawdę liczy się dla followersów z pokoleń X, Y, Z?
    Marcin Woźniak - Product & Strategy Director, LiquidThread

Dołącz do Nas ➡︎ www.forsm.pl
Do zobaczenia w Gdańsku - na najbardziej energetycznym wydarzeniu dla marketerów w social mediach!

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów