0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

O czym pamiętać przy zawieraniu umów?

Wielkość tekstu:

W ebooku "O czym pamiętać przy zawieraniu umów? - ważne informacje dla biur rachunkowych" eksperci przedstawili kluczowe informacje dotyczące różnych typów umów i aspektów prawnych.

 

Do pobrania:

Ebook: O czym pamiętać przy zawieraniu umów?.pdf

Co wyjaśniamy w ebooku "O czym pamiętać przy zawieraniu umów? - ważne informacje dla Biur Rachunkowych"?

W ramach kompendium odpowiadamy na pytania:

  • Czy wynagrodzenie zleceniobiorcy podlega oskładkowaniu w ramach ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego?

  • Jakie są główne różnice między umową zlecenia a umową o dzieło z perspektywy ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych?

  • W jaki sposób opodatkowuje się przychody z umowy zlecenia?

  • Czym jest umowa B2B i jakie są główne cechy umowy B2B zawieranej między dwiema firmami?

  • Kiedy może dojść do uznania umowy B2B za umowę o pracę?

Zawieranie umów - najważniejsze informacje

Przy zawieraniu umów, biura rachunkowe powinny pamiętać o kilku kluczowych kwestiach, które są istotne dla ich działalności i zapewnienia bezpiecznej współpracy.

Muszą dokładnie określić, czy umowa ma być zawarta w formie umowy zlecenia, umowy o dzieło czy umowy o pracę.

Muszą uwzględnić konsekwencje podatkowe i ubezpieczeniowe wynikające z zawarcia danej umowy, np. obowiązek opłacania składek ZUS czy wyliczanie podatku dochodowego.

Powinny zapewnić aby umowy były zgodne z obowiązującym prawem, w tym m. in. przepisami Kodeksu cywilnego, Kodeksu pracy.

Ebook "O czym pamiętać przy zawieraniu umów? - ważne informacje dla Biur Rachunkowych" to kompendium wiedzy, w którym są zawarte odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące zawierania umów oraz kluczowe elementy, na które należy zwracać uwagę podczas ich sporządzania. Pobierz darmowy ebook i dowiedz się więcej!

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów