E-book „KSeF - w biurze rachunkowym” to kompleksowe opracowanie dedykowane przede wszystkim właścicielom i pracownikom biur rachunkowych. Publikacja omawia kluczowe zagadnienia związane z przygotowaniem do pracy w KSeF, od nadawania uprawnień zarówno dla biura, jak i jego pracowników, przez obsługę faktur sprzedażowych i zakupowych, aż po nowe obowiązki spoczywające na biurach rachunkowych.
Co wyjaśniamy w e-booku „KSeF - w biurze rachunkowym”?
W ramach tej publikacji eksperci odpowiadają na pytania takie jak:
- Kto może korzystać z KSeF i jakie realne korzyści z tego wynikają?
- Jakie są rodzaje uprawnień w KSeF i jak je poprawnie nadać biuru rachunkowemu lub konkretnym pracownikom?
- Jak w praktyce wygląda wystawianie, weryfikacja i wysyłka faktur do KSeF oraz import faktur zakupowych?
- Jakie modele współpracy z biurem rachunkowym w KSeF warto rozważyć i który wybrać?
- Od kiedy KSeF będzie obowiązkowy i jak przygotować umowy oraz procedury w biurze?
KSeF w biurze rachunkowym - najważniejsze kwestie
KSeF standaryzuje fakturowanie i porządkuje obieg dokumentów, zapewniając automatyczną archiwizację na 10 lat. Aby skutecznie korzystać z KSeF, niezbędne jest wdrożenie skutecznego programu do fakturowania, które umożliwi bezpośrednie wystawianie i odbieranie faktur ustrukturyzowanych bez potrzeby logowania się do zewnętrznych platform. Takim systemem jest wFirma, która dzięki integracji z KSeF umożliwia m.in. nadawanie uprawnień, wystawianie i wysyłkę faktur bez konieczności korzystania z zewnętrznych platform.
Pobierz bezpłatnego e-booka i przygotuj swoje biuro rachunkowe na KSeF - od uprawnień, przez procesy, po współpracę z klientami.
Polecamy: