Serwis Biznesu
Jak dezaktywować konto na Facebooku - praktyczne wskazówki
Sfera prywatności w internecie coraz bardziej się kurczy. Niektórzy, aby chronić swoje dane osobowe decydują się na usunięcie kont na portalach społecznościowych. Jak dezaktywować konto na Facebooku? Przeczytaj i dowiedz się więcej na ten temat!
7 lipca 2022
Kredyt kupiecki – remedium na trudności finansowe czy generator problemów?
Co zrobić, gdy firma potrzebuje towarów, a nie ma wystarczających środków, aby je zakupić. Może pomoże kredyt kupiecki?
17 stycznia 2022
Public relations a reklama - związek i zależności
Zarówno public relations, jak i reklama, zaliczane są do promocji - jednego z elementów mixu marketingowego. Jednak obie te składowe są zupełnie inne, jeśli chodzi o cele i sposób oddziaływania na odbiorcę. Dowiedz się, jakie są między nimi różnice!
11 stycznia 2021
Brand hero - jak bardzo jest potrzebny marce?
Brand hero jest elementem strategii komunikacyjnej wielu marek na rynku. Dobrze stworzony brand hero to szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki i zdobycie zainteresowanie odbiorców. Ale czy każdy brand powinien mieć swojego bohatera? Sprawdź!
4 października 2018
Checklista - o czym musisz pamiętać przy audycie SEO?
Przy samodzielnym przeprowadzaniu audytu SEO bardzo przydatna może okazać się checklista. Możesz zapisać w niej wszystkie czynności, o których będziesz musiał pamiętać, przeprowadzając analizę strony. Sprawdź, jakie czynności należy wykonać przy audycie.
14 marca 2018
Studium przypadków
Studium przypadków (z ang. case studies) należy do nieco zapomnianych, ale wciąż skutecznych metod badawczych. Może wiązać się z olbrzymim wydatkiem, choć jak pokażemy na przykładzie, dobrze przemyślane może przynieść firmie niemałe zyski.
24 czerwca 2019
Reklama internetowa w świetle prawa cz. II
Kończąc rozważania dotyczące takich środków jak reklama internetowa w świetle prawa, nie można nie zatrzymać się przy reklamie porównawczej. Ta właśnie forma reklamy zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w Internecie wywołuje największe kontrowersje.
22 czerwca 2020
Reklama display - czy wykorzystać ją w e-commerce?
Popularność reklamy graficznej w internecie stale rośnie. Czy sprawdza się również w e-commerce? Jak ją wykorzystać do promocji sklepu internetowego? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest reklama display i jakie są jej najskuteczniejsze formy.
4 czerwca 2019
Klient po 50-tce - kim jest nowa grupa docelowa?
Zainteresowanie nowymi technologiami wśród osób starszych wzrasta. Oznacza to, że zwiększa się liczba klientów 50+, a zatem stają się znaczącą grupą konsumentów dla wielu firm internetowych. Sprawdź, kim jest nowy klient po 50-tce i jak do niego dotrzeć!
20 lutego 2022
Opóźnienia w płatnościach - jak ich uniknąć?
Czy opóźnienia w płatnościach są nieodzownym elementem prowadzenia firmy, czy też można ich uniknąć?
23 listopada 2017
Wywiad marketingowy cz. I
Jedną z wielu metod badawczych stosowanych w badaniach marketingowych jest wywiad marketingowy. W najnowszej części naszego poradnika o e-marketingu prezentujemy charakterystykę oraz rodzaje tej techniki badawczej. Dowiedz się więcej.
7 listopada 2019
Wywiad marketingowy cz. II
Jeśli przeprowadzasz badania rynku warto wziąć pod uwagę takie narzędzie, jak wywiad marketingowy. Posiada on kilka form, zatem jaka będzie najlepsza dla Twojej marki? Która przyniesie Ci najwięcej informacji o konsumentach? Przeczytaj w artykule.
2 czerwca 2019
Reklama internetowa w świetle prawa cz. I
Reklama internetowa to atrakcyjny sposób promocji dla wielu firm. Już po kilku latach od wprowadzenia zdominowała ona tradycyjne nośniki reklamy. Jednak jak ten rodzaj promocji wygląda w świetle prawa? Na co należy zwrócić szczególną uwagę? Sprawdź.
22 czerwca 2020
Kampanie marketingowe - specyfika kampanii B2B
Kampanie marketingowe powinny być zawsze dopasowane do odpowiedniego sektora, ponieważ klient biznesowy ma inne potrzeby od klienta indywidualnego. Dowiedz się, jak powinny być budowane materiały promocyjne kierowane do sektora business-to-business.
22 sierpnia 2021
Metody prognozowania popytu w badaniach marketingowych
Metody prognozowania popytu, jako ważna część badań marketingowych, powinny być dla przedsiębiorcy jednym z najważniejszych etapów na drodze powiększania sprzedaży. Prześledźmy pojęcie prognozowania popytu oraz najważniejsze metody jego przewidywania.
4 marca 2021