0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. I

Kolejna część cyklu porusza temat reklamy w internecie, która oczywiście jest nieodłączną częścią marketingu internetowego. Przedstawiamy reklamy, które powinna uwzględnić każda firma, planująca rozpoczęcie kampanii marketingowej w sieci.

29 marca 2021

Marketing internetowy

Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. II

W kolejnej części cyklu, którego tematem są badania marketingowe, koncentrujemy się na badaniach wybranych form reklamy w internecie. Omówimy metody badania skuteczności SEO, kampanii mailingowych oraz reklam banerowych. Dowiedz się więcej.

27 listopada 2020

Marketing internetowy

Tag canonical - w taki sposób unikniesz powielenia treści

Tag canonical, czyli kanoniczny adres URL - informuje wyszukiwarkę o tym, który adres URL jest oryginalny. Jak go zatem stosować? Co jeszcze powinniśmy o nim wiedzieć? Jakie są jego alternatywy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

4 października 2018

Marketing internetowy

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. II

W poprzednich częściach cyklu koncentrowaliśmy się na kwestiach teoretycznych procesu segmentacji. W tej części zostanie omówiona segmentacja w odniesieniu do właściwej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak w praktyce dokonać segmentacji!

24 listopada 2020

Marketing internetowy

Segmentacja rynku - strategia marketingowa cz. III

Omawiana w naszym cyklu segmentacja rynku bezpośrednio związana jest ze strategią marketingową danej firmy. Dowiedz się, czym jest strategia marketingowa, jak ją stworzyć oraz jakie znaczenie przy jej powstawaniu mają badania marketingowe.

4 czerwca 2019

Marketing internetowy

Badania produktów cz. I

Badania marketingowe skoncentrowane na badaniu produktu pozwalają na precyzyjne uzyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów danej firmy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wyglądają badania marketingowe w praktyce!

31 maja 2020

Marketing internetowy

Badania produktów cz. II

Badania produktów powinny być dla przedsiębiorcy jednym z priorytetów - dają one obraz tego, czego oczekują odbiorcy danej marki. W dalszej perspektywie pomagają one dopasować produkt do potrzeb klientów. Dowiedz się więcej o marketingowych badaniach pro

10 stycznia 2019

E-commerce w praktyce

Aukcje internetowe - skuteczna metoda promocji e-sklepu

Aukcje internetowe to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży dla sklepu internetowego. To również doskonałe miejsce promocji firmy, jej usług i produktów, a także narzędzie do generowania ruchu na stronie. Sprawdź, jak je skutecznie wykorzystać.

30 lipca 2018

E-commerce w praktyce

Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe

W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym.

20 marca 2021

Marketing internetowy

Location-based marketing - przyszłość marketingu mobilnego

Location-based marketing polega na wykorzystaniu informacji o położeniu konsumenta w danym miejscu. Dzięki rosnącej popularności urządzeń mobilnych wykorzystanie marketingu opartego na lokalizacji wzrasta. Sprawdź, jak można zastosować go w sprzedaży.

21 listopada 2021

Marketing internetowy

Charakterystyka i rodzaje badań marketingowych cz. III

Ten rozdział naszego cyklu omawiającego badania marketingowe poświęcamy badaniom jakościowych, które przy odpowiednim ich zaprojektowaniu, okazują się być znacznie skuteczniejsze od badań ilościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.

18 kwietnia 2021

Marketing internetowy

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. I

Segmentacja rynku pozwala spośród grupy wszystkich potencjalnych klientów firmy wybrać takie segmenty, do których można kierować precyzyjnie dopasowane komunikaty reklamowe. Dowiedz się, na czym polegają wzorce i procedury segmentacji rynku.

10 maja 2022

E-commerce w praktyce

E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową

E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie.

5 lutego 2018

Marketing internetowy

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. I

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii marketing nieustannie zmienia swoje oblicze. Powstają nowe kanały komunikacji i narzędzia do ich testowania oraz badania. Dowiedz się, czemu dokładnie służą badania marketingowe oraz jakie są ich rodzaje.

27 maja 2020

Marketing internetowy

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. II

Właściwie dobrana grupa docelowa odbiorców naszych produktów stanowi ważny element strategii marketingowej i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Dowiedz się, jak dobrać target dla swojej firmy i jak mogą Ci w tym pomóc badania marketingowe!

8 lipca 2019

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów