Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat grupa docelowa

Marketing młodzieżowy czyli jak zyskać zainteresowanie młodego klienta?

marketing młodzieżowy Jak komunikować się z młodym pokoleniem konsumentów, aby nakłonić ich do pożądanej przez markę akcji? Czym kierują się, podejmując decyzje zakupowe? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym polega marketing młodzieżowy i jakie zasady w nim obowiązują. czytaj dalej

Grupa docelowa - kim jest persona marki i jak zdefiniować swój target?

Grupa docelowa - ja ją określić? Czy aby na pewno wiesz jaka jest grupa docelowa Twojej marki? W oparciu o jakie czynniki budujesz komunikaty skierowane do tej grupy klientów? Kim jest persona w strategii marketingowej firmy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Grupa docelowa - najpierw celuj, potem strzelaj! Praktyczne informacje

Grupa docelowa a strategia firmy Określenie grupy docelowej pozwala precyzyjnie tworzyć komunikat marketingowy i docierać do klientów zainteresowanych usługami lub produktami przedsiębiorstwa. W artykule odpowiadamy, czym jest grupa docelowa i jakie są kryteria jej doboru. czytaj dalej

Strategia firmy internetowej - krok po kroku

Strategia firmy - czy jest potrzebna? Masz własny biznes internetowy? Może dopiero zamierzasz go założyć? Zaplanuj wszystkie niezbędne działania do prowadzenia działalności w sieci i osiągnięcia sukcesu finansowego. Niech Twoja strategia firmy będzie precyzyjna i poprowadzi cię do celu! czytaj dalej

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. I

Badania marketingowe - pozyskiwanie klientów Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii marketing nieustannie zmienia swoje oblicze. Powstają nowe kanały komunikacji i narzędzia do ich testowania oraz badania. Dowiedz się, czemu dokładnie służą badania marketingowe oraz jakie są ich rodzaje. czytaj dalej

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. II

Badania marketingowe - grupa docelowa Właściwie dobrana grupa docelowa odbiorców naszych produktów stanowi ważny element strategii marketingowej i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Dowiedz się, jak dobrać target dla swojej firmy i jak mogą Ci w tym pomóc badania marketingowe! czytaj dalej

Persona - kreowanie klienta modelowego w content marketingu

Persona w marketingu Persona polega na stworzeniu modelu idealnego klienta na podstawie dostępnych danych. Jak stworzyć taki model? Skąd wziąć dane do niego? Jakie ma zastosowanie? Jakie daje korzyści dla firmy? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule. czytaj dalej