Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

8 wyników dla tematu: grupa-docelowa

Artykuły:

Czym w marketingu jest Buyer Persona?

Buyer Persona to profil Twojego wymarzonego klienta, do którego chcesz dotrzeć z przekazem marketingowym i zachęcić go do zakupu. Określenie persony zakupowej pozwala m.in. tworzyć skuteczniejsze komunikaty. Jak stworzyć Buyer Personę? Sprawdź!

18 listopada 2021

Marketing młodzieżowy czyli jak zyskać zainteresowanie młodego klienta?

Jak komunikować się z młodym pokoleniem konsumentów, aby nakłonić ich do pożądanej przez markę akcji? Czym kierują się, podejmując decyzje zakupowe? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym polega marketing młodzieżowy i jakie zasady w nim obowiązują.

17 grudnia 2018

Grupa docelowa - kim jest persona marki i jak zdefiniować swój target?

Czy aby na pewno wiesz jaka jest grupa docelowa Twojej marki? W oparciu o jakie czynniki budujesz komunikaty skierowane do tej grupy klientów? Kim jest persona w strategii marketingowej firmy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

5 lutego 2018

Grupa docelowa - najpierw celuj, potem strzelaj! Praktyczne informacje

Określenie grupy docelowej pozwala precyzyjnie tworzyć komunikat marketingowy i docierać do klientów zainteresowanych usługami lub produktami przedsiębiorstwa. W artykule odpowiadamy, czym jest grupa docelowa i jakie są kryteria jej doboru.

26 stycznia 2018

Strategia firmy internetowej - krok po kroku

Masz własny biznes internetowy? Może dopiero zamierzasz go założyć? Zaplanuj wszystkie niezbędne działania do prowadzenia działalności w sieci i osiągnięcia sukcesu finansowego. Niech Twoja strategia firmy będzie precyzyjna i poprowadzi cię do celu!

19 lipca 2017

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. I

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii marketing nieustannie zmienia swoje oblicze. Powstają nowe kanały komunikacji i narzędzia do ich testowania oraz badania. Dowiedz się, czemu dokładnie służą badania marketingowe oraz jakie są ich rodzaje.

20 marca 2017

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. II

Właściwie dobrana grupa docelowa odbiorców naszych produktów stanowi ważny element strategii marketingowej i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Dowiedz się, jak dobrać target dla swojej firmy i jak mogą Ci w tym pomóc badania marketingowe!

20 marca 2017

Persona - kreowanie klienta modelowego w content marketingu

Persona polega na stworzeniu modelu idealnego klienta na podstawie dostępnych danych. Jak stworzyć taki model? Skąd wziąć dane do niego? Jakie ma zastosowanie? Jakie daje korzyści dla firmy? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule.

15 marca 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów