Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat grupa docelowa

Grupa docelowa - najpierw celuj, potem strzelaj!

Grupa docelowa a strategia firmy Określenie grupy docelowej pozwala precyzyjnie tworzyć komunikat marketingowy i docierać do klientów zainteresowanych usługami lub produktami przedsiębiorstwa. W artykule odpowiadamy, czym jest grupa docelowa i jakie są kryteria jej doboru. czytaj dalej

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. I

Badania marketingowe - pozyskiwanie klientów Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii marketing nieustannie zmienia swoje oblicze. Powstają nowe kanały komunikacji i narzędzia do ich testowania oraz badania. Dowiedz się, czemu dokładnie służą badania marketingowe oraz jakie są ich rodzaje. czytaj dalej

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. II

Badania marketingowe - grupa docelowa Właściwie dobrana grupa docelowa odbiorców naszych produktów stanowi ważny element strategii marketingowej i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Dowiedz się, jak dobrać target dla swojej firmy i jak mogą Ci w tym pomóc badania marketingowe! czytaj dalej

Persona - kreowanie klienta modelowego w content marketingu

Persona w marketingu Persona polega na stworzeniu modelu idealnego klienta na podstawie dostępnych danych. Jak stworzyć taki model? Skąd wziąć dane do niego? Jakie ma zastosowanie? Jakie daje korzyści dla firmy? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule. czytaj dalej

Strategia firmy internetowej - krok po kroku (cz. 3)

Strategia firmy - czy jest potrzebna? Masz własny biznes internetowy, a może planujesz go założyć? Zaplanuj krok po kroku wszystkie niezbędne działania do prowadzenia firmy w sieci i osiągnięcia sukcesu finansowego. Niech Twoja strategia firmy będzie precyzyjna i poprowadzi cię do celu! czytaj dalej