0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

7 wyników dla tematu: komunikacja-z-klientem

Artykuły:

Obsługa klienta za pomocą maila, czata lub telefonu – co wybrać?

Czynnikiem warunkującym przetrwanie marki na rynku jest klient. Sposób, w jaki odbywa się z nim komunikacja, jest ważnym elementem strategii biznesowej. Sprawdź, jak obsługa klienta wpływa na wizerunek marki i jakie są najlepsze kanały do konwersacji.

7 stycznia 2019

Komunikacja z klientem - dlaczego jest tak ważna i jak ją usprawnić?

Wydawać się może, że komunikacja na linii przedsiębiorca - klient ogranicza się do przeprowadzenia procesu sprzedażowego. Nic bardziej mylnego. Dobra komunikacja z klientem powinna być celem każdego przedsiębiorcy. Przeczytaj artykuł i sprawdź dlaczego!

21 lutego 2018

Obsługa i współpraca z klientami - błędy, których należy unikać!

Klienci są wymagający, niezależnie od tego, w jaki sposób dokonują zakupu. Jednak bez nich trudno wyobrazić sobie istnienie firmy i osiągnięcie sukcesu na rynku. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak powinna wyglądać współpraca z klientami!

25 sierpnia 2017

Live chat - podstawa dobrej komunikacji z klientem

Warto wykorzystać Live chat na stronie firmy, ponieważ jest to chętnie wybierana przez klientów forma komunikacji. Przeczytaj jakie możliwości niesie za sobą ta forma kontaktu z klientem i jak ją efektywnie wykorzystać na swojej stronie internetowej.

30 grudnia 2016

Live chat – jak to działa i na czym polega?

Sprzedaż internetowa to coś więcej niż zakupy, zapłata i zarobek. Obecnie, żeby sprostać wyzwaniu i nie dać się prześcignąć konkurencji należy zadbać o dobre relacje z odbiorcami. Wiesz czym jest live chat? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 września 2016

Komunikacja z klientem przez Internet - praktyka

Nierozważne korzystanie z możliwości współczesnych technologii może mocno zaszkodzić marce, dlatego publikujemy zbiór praktycznych porad, dzięki którym komunikacja z klientem nie będzie miała przed Twoją firmą tajemnic. Dowiedz się więcej na ten temat!

25 września 2016

Komunikacja z klientem w sklepie internetowym

W sprzedaży internetowej, komunikacja z klientem różni się znacznie od tej, z którą mamy do czynienia offline. Jednak brak bezpośredniego kontaktu nie znaczy, że nie możemy skutecznie sprzedawać i budować relacji. Poznaj narzędzia komunikacji w e-sklepie.

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów