Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat komunikacja z klientem

Live chat - podstawa dobrej komunikacji z klientem

Live chat - podstawa komunikacji Warto wykorzystać Live chat na stronie firmy, ponieważ jest to chętnie wybierana przez klientów forma komunikacji. Przeczytaj jakie możliwości niesie za sobą ta forma kontaktu z klientem i jak ją efektywnie wykorzystać na swojej stronie internetowej. czytaj dalej

Komunikacja z klientem - dlaczego jest tak ważna i jak ją usprawnić?

Komunikacja z klientem - dlaczego jest taka ważna? Wydawać się może, że komunikacja na linii przedsiębiorca - klient ogranicza się do przeprowadzenia procesu sprzedażowego. Nic bardziej mylnego. Dobra komunikacja z klientem powinna być celem każdego przedsiębiorcy. Przeczytaj artykuł i sprawdź, dlaczego! czytaj dalej

Live chat – jak to działa i na czym polega?

Live chat w e-commerce Sprzedaż internetowa to coś więcej niż zakupy, zapłata i zarobek. Obecnie, żeby sprostać wyzwaniu i nie dać się prześcignąć konkurencji należy zadbać o dobre relacje z odbiorcami. Wiesz czym jest live chat? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Komunikacja z klientem przez Internet - praktyka

Komunikacja z klientem - o czym należy pamiętać? Nierozważne korzystanie z możliwości współczesnych technologii może mocno zaszkodzić marce, dlatego publikujemy zbiór praktycznych porad, dzięki którym komunikacja z klientem nie będzie miała przed Twoją firmą tajemnic. Dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Komunikacja z klientem w sklepie internetowym

komunikacja z klientem W sprzedaży internetowej, komunikacja z klientem różni się znacznie od tej, z którą mamy do czynienia offline. Jednak brak bezpośredniego kontaktu nie znaczy, że nie możemy skutecznie sprzedawać i budować relacji. Poznaj narzędzia komunikacji w e-sklepie. czytaj dalej