Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

11 wyników dla tematu: mailing

Artykuły:

Zgoda na mailing – wzór z omówieniem

Zgoda na mailing, który jest wykorzystawany wobec konsumentów jest obowiązkowa. Jaki charakter powinna mieć i w jakiej formie należy ją sporządzić? Jak wygląda kwestia jej wycofania przez osobę, której dane mają być przetwarzane? Przeczytaj!

30 sierpnia 2024

Jak połączyć e-mail marketing z contentem? Praktyczne wskazówki

E-mail marketing to częsta praktyka przedsiębiorców. Planując tego typu kampanie warto zadbać o content, który zbuduje wiążące relacje subskrybentami. Dowiedz się, jak przeprowadzić skuteczny e-mail marketing w oparciu o właściwy content!

25 marca 2020

Konwersja w e-mail marketingu - poznaj zasady na jej zwiększenie

Dopiero jeśli konwersja w e-mail marketingu ma wysoki poziom, możemy uznać kampanię mailingową za skuteczną, ponieważ celem wysyłania newslettera jest zachęcenie subskrybenta do działania. Poznaj sposoby na skuteczne tworzenie treści maila.

19 marca 2018

E-mail marketing cz.1 - rodzaje wiadomości

E-mail marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji marki. Głównie dzięki formie bezpośredniej i możliwości spersonalizowania przekazu. Istnieje jednak kilka modeli takich wiadomości. Jakie? Jak wybrać najlepsze dla Twojej marki? Sprawdź.

11 stycznia 2018

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. II

Przed przystąpieniem do stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Aby mailing okazał się sukcesem, trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Poznaj zasady tworzenia kampanii e-mail marketing!

13 lipca 2017

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. I

E-mail marketing jest jednym z bardziej popularnych narzędzi marketingu internetowego. Większość firm wykorzystuje mailing do komunikacji z klientami oraz promocji oferty. Sprawdź, jak powinna wyglądać kampania prowadzona w ramach e-mail marketingu.

13 lipca 2017

Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe

W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym.

21 marca 2017

Mailing sposobem na skuteczną komunikację z klientem

Kontaktujesz się ze swoimi klientami za pomocą poczty elektronicznej? Dowiedz się, jak uskutecznić mailing, by zwiększyć zainteresowanie swoją marką wśród klientów! Poznaj zasady efektywnego e-mail marketingu.

25 września 2016

E-mail marketing - jaką strategię wybrać?

Specjaliści od planowania kampanii marketingowych zdają sobie sprawę jak ważna jest strategia działań. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę planując mailing i dlaczego e-mail marketing pozbawiony strategii może okazać się katastrofą.

25 września 2016

Poczta elektroniczna - zamówiona i niezamówiona informacja handlowa

Pamiętaj, by nie rozsyłać swoim klientom spamu - to wielki uszczerbek na wizerunku!

7 października 2014

E-mail marketing (mailing) w przedsiębiorstwie

Wysyłanie wiadomości reklamowych za pośrednictwem poczty elektronicznej to jedna z najpopularniejszych metod dotarcia do klienta z najnowszą ofertą przedsiębiorstwa. Warto przygotować mailing poprawnie, aby nie został potraktowany jako spam .

29 sierpnia 2013

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów