Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat mailing

Konwersja w e-mail marketingu - poznaj zasady na jej zwiększenie

Konwersja w e-mail marketingu - co zrobić, aby odbiorcy czytali Twoje maile? Dopiero jeśli konwersja w e-mail marketingu ma wysoki poziom, możemy uznać kampanię mailingową za skuteczną, ponieważ celem wysyłania newslettera jest zachęcenie subskrybenta do działania. Poznaj sposoby na skuteczne tworzenie treści maila. czytaj dalej

E-mail marketing cz.1 - rodzaje wiadomości

E-mail marketing - jakie wiadomości możesz wysyłać do odbiorców? E-mail marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji marki. Głównie dzięki formie bezpośredniej i możliwości spersonalizowania przekazu. Istnieje jednak kilka modeli takich wiadomości. Jakie? Jak wybrać najlepsze dla Twojej marki? Sprawdź. czytaj dalej

Jak połączyć e-mail marketing z contentem? Praktyczne wskazówki

E-mail marketing miejscem na wartościowy content E-mail marketing to częsta praktyka przedsiębiorców. Planując tego typu kampanie warto zadbać o content, który zbuduje wiążące relacje subskrybentami. Dowiedz się, jak przeprowadzić skuteczny e-mail marketing w oparciu o właściwy content! czytaj dalej

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. II

E-mail marketing - charakterystyka Przed przystąpieniem do stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Aby mailing okazał się sukcesem, trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Poznaj zasady tworzenia kampanii e-mail marketing! czytaj dalej

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. I

E-mail marketing - narzędzie promocji E-mail marketing jest jednym z bardziej popularnych narzędzi marketingu internetowego. Większość firm wykorzystuje mailing do komunikacji z klientami oraz promocji oferty. Sprawdź, jak powinna wyglądać kampania prowadzona w ramach e-mail marketingu. czytaj dalej

Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe

Mailing w sklepie internetowym W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym. czytaj dalej

Mailing sposobem na skuteczną komunikację z klientem

Skuteczny mailing Kontaktujesz się ze swoimi klientami za pomocą poczty elektronicznej? Dowiedz się, jak uskutecznić mailing, by zwiększyć zainteresowanie swoją marką wśród klientów! Poznaj zasady efektywnego e-mail marketingu. czytaj dalej

E-mail marketing - jaką strategię wybrać?

e-mail marketing Specjaliści od planowania kampanii marketingowych zdają sobie sprawę jak ważna jest strategia działań. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę planując mailing i dlaczego e-mail marketing pozbawiony strategii może okazać się katastrofą. czytaj dalej

Poczta elektroniczna - zamówiona i niezamówiona informacja handlowa

 Informacja handlowa przez mailing Pamiętaj, by nie rozsyłać swoim klientom spamu - to wielki uszczerbek na wizerunku! czytaj dalej

E-mail marketing (mailing) w przedsiębiorstwie

mailing Wysyłanie wiadomości reklamowych za pośrednictwem poczty elektronicznej to jedna z najpopularniejszych metod dotarcia do klienta z najnowszą ofertą przedsiębiorstwa. Warto przygotować mailing poprawnie, aby nie został potraktowany jako spam . czytaj dalej