Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat obsługa klienta

Obsługa klienta za pomocą maila, czata lub telefonu – co wybrać?

Obsługa klienta a budowanie wizerunku firmy Czynnikiem warunkującym przetrwanie marki na rynku jest klient. Sposób, w jaki odbywa się z nim komunikacja, jest ważnym elementem strategii biznesowej. Sprawdź, jak obsługa klienta wpływa na wizerunek marki i jakie są najlepsze kanały do konwersacji. czytaj dalej
2019-01-03

Patronaty

Czy firmy giną przygniecione ciężarem własnego sukcesu? Procesowa obsługa klienta w e-commerce

sukces  firmy Rosnąca sprzedaż we własnym e-sklepie może się wydawać dobrym znakiem. Jednak nie każda firma potrafi skonsumować swój sukces i mu podołać.Zobacz jakie najczęstsze błędy popełniają firmy z branży e-commerce i jak się ich wystrzegać by odnieść sukces. czytaj dalej

Klientocentryzm - jak go stosować w świecie wirtualnym?

Jak klientocentryzm wpływa na sukces firmy? Nie jest najważniejsze to, co dana marka chciałaby, aby o niej myśleli konsumenci. Istotniejsze jest to, jak naprawdę klienci ją postrzegają. Dowiedz się, na czym polega klientocentryzm i dlaczego powinien być dzisiaj jedną z głównych strategii firm. czytaj dalej

Klient - jego rodzaje i właściwa obsługa

Klient - jak z nim postępować? W biznesie najważniejszy jest klient. Ludzie różnią się od siebie i w zależności od sposobu zachowania konsumenta, sprzedawca powinien stosować inne strategie działania. Dowiedz się, jak postępować z klientem w zależności od tego, jaki ma charakter. czytaj dalej

Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu

Obsługa klienta - poznaj najważniejsze zasady Właściwa obsługa klienta to najlepsza droga do zatrzymania go na dłużej. Internauci oczekują zarówno najwyższej jakości oferowanych produktów, jak i szybkiej reakcji na zgłaszane uwagi czy problemy. Dowiedz się jak prawidłowo obsługiwać klienta e-sklepu. czytaj dalej

Informacja handlowa udzielana klientom sklepu internetowego

Informacja handlowa - czym jest? Przedsiębiorca, zwłaszcza prowadzący sprzedaż przez internet, zobowiązany jest do starannego udzielania konsumentowi informacji handlowej. Pozwala to klientowi lepiej zapoznać się z ofertą sprzedawcy, a temu ostatniemu uniknąć kar. czytaj dalej

Omnichannel wśród marek odzieżowych - trend, a może już rutyna?

Omnichannel w sprzedaży odzieży Rynkiem rządzi superkonsument. Jest świadomy swoich potrzeb i wyedukowany. To on wymusza nowe ścieżki dotarcia do niego. Przeczytaj artykuł i poznaj wyniki raportu "Omnichannel marek odzieżowych" przygotowanego przez IRCenter razem z firmą LeadR. czytaj dalej

Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod

Klient - jak go stracić? Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta. czytaj dalej