Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

8 wyników dla tematu: obsluga-klienta

Artykuły:

Obsługa klienta za pomocą maila, czata lub telefonu – co wybrać?

Czynnikiem warunkującym przetrwanie marki na rynku jest klient. Sposób, w jaki odbywa się z nim komunikacja, jest ważnym elementem strategii biznesowej. Sprawdź, jak obsługa klienta wpływa na wizerunek marki i jakie są najlepsze kanały do konwersacji.

7 stycznia 2019

Klientocentryzm - jak go stosować w świecie wirtualnym?

Nie jest najważniejsze to, co dana marka chciałaby, aby o niej myśleli konsumenci. Istotniejsze jest to, jak naprawdę klienci ją postrzegają. Dowiedz się, na czym polega klientocentryzm i dlaczego powinien być dzisiaj jedną z głównych strategii firm.

20 czerwca 2018

Klient - jego rodzaje i właściwa obsługa

W biznesie najważniejszy jest klient. Ludzie różnią się od siebie i w zależności od sposobu zachowania konsumenta, sprzedawca powinien stosować inne strategie działania. Dowiedz się, jak postępować z klientem w zależności od tego, jaki ma charakter.

9 kwietnia 2018

Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu

Właściwa obsługa klienta to najlepsza droga do zatrzymania go na dłużej. Internauci oczekują zarówno najwyższej jakości oferowanych produktów, jak i szybkiej reakcji na zgłaszane uwagi czy problemy. Dowiedz się jak prawidłowo obsługiwać klienta e-sklepu.

9 kwietnia 2018

Nastawienie na klienta pozwoli Ci na zdobycie przewagi konkurencyjnej

Dlaczego nastawienie na klienta i jego kompleksowana i dostosowana do potrzeb obsługa powinny być dla wielu firm priorytetowe? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego klientocentryzm może pomóc Ci w zdobyciu przewagi nad konkurencją!

5 stycznia 2018

Informacja handlowa udzielana klientom sklepu internetowego

Przedsiębiorca, zwłaszcza prowadzący sprzedaż przez internet, zobowiązany jest do starannego udzielania konsumentowi informacji handlowej. Pozwala to klientowi lepiej zapoznać się z ofertą sprzedawcy, a temu ostatniemu uniknąć kar.

15 grudnia 2017

Omnichannel wśród marek odzieżowych - trend, a może już rutyna?

Rynkiem rządzi superkonsument. Jest świadomy swoich potrzeb i wyedukowany. To on wymusza nowe ścieżki dotarcia do niego. Przeczytaj artykuł i poznaj wyniki raportu "Omnichannel marek odzieżowych" przygotowanego przez IRCenter razem z firmą LeadR.

25 września 2016

Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod

Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta.

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów