Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat obsługa klienta

Informacja handlowa udzielana klientom sklepu internetowego

Informacja handlowa - czym jest Przedsiębiorca, zwłaszcza prowadzący sprzedaż przez internet, zobowiązany jest do starannego udzielania konsumentowi informacji handlowej. Pozwala to klientowi lepiej zapoznać się z ofertą sprzedawcy, a temu ostatniemu uniknąć kar. czytaj dalej

Omnichannel wśród marek odzieżowych - trend, a może już rutyna?

Omnichannel w sprzedaży odzieży Rynkiem rządzi superkonsument. Jest świadomy swoich potrzeb i wyedukowany. To on wymusza nowe ścieżki dotarcia do niego. Przeczytaj artykuł i poznaj wyniki raportu "Omnichannel marek odzieżowych" przygotowanego przez IRCenter razem z firmą LeadR. czytaj dalej

Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod

Klient - jak go stracić? Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta. czytaj dalej

Klient - jego rodzaje i właściwa obsługa

Klient - jak z nim postępować? Klient jest najważniejszy dla firmy. Ludzie są jednak różni. W zależności od sposobu zachowania konsumenta sprzedawca powinien stosować inne strategie działania. Dowiedz się, jak postępować z klientem w zależności od tego, jaki ma charakter. czytaj dalej