Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat reklama

Marketing dla seniorów, czyli jak formułować przekaz do osoby starszej

Marketing dla seniorów - skuteczne metody dotarcia Seniorzy to grupa docelowa, która sprawia reklamodawcom wiele trudności. Podstawowym problemem jest brak zrozumienia jej struktury oraz zróżnicowanych potrzeb. Jak stosować marketing dla seniorów, nie łamiąc przy tym podstawowych zasad etyki? czytaj dalej

Email marketing - jak go poprawnie stosować?

email marketing Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować. czytaj dalej

Copywriting a content marketing

copywriting Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu. czytaj dalej

Ufundowanie nagrody w zawodach sportowych a koszty uzyskania przychodu

Czy koszt ufundowanych przeze mnie nagród mogę w jakiś sposób zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu? czytaj dalej

Najczęstsze błędy start-upów

Sprawdź, dlaczego tak wiele młodych firm upada. czytaj dalej

Reklama na firmowym samochodzie w kosztach podatkowych

reklama na samochodzie firmowym Umieszczanie reklam na samochodach firmowych przez podatnika jest dobrym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. czytaj dalej

Obiad z kontrahentem a koszty uzyskania przychodów

Prowadząc ostatnio negocjacje z kontrahentem zdecydowałem się na wyjście do restauracji. Czy wydatki na taki służbowy obiad mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu? czytaj dalej

Definicja prezentów o małej wartości

Zgodnie z art. 7 ust. 4 ustawy o VAT przez prezenty o małej wartości rozumie się przekazywane przez przedsiębiorcę jednej osobie towary: czytaj dalej