Serwis Biznesu
Kolory w mailingu - jak dobrać odpowiednie do treści?
Dobór odpowiednich kolorów w mailingu jest bardzo ważny. Czy jednak kolory w mailingu mogą wpłynąć na decyzję i nastrój odbiorców? Czy potrafią przełożyć się na konkretny zysk dla firmy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Facebook nie jest dla wszystkich - kiedy zrezygnować z profilu?
Czy każda firma powinna prowadzić profil na Facebooku? Ku zaskoczeniu wielu nie sprawdzi się on w każdej sytuacji. Dlaczego Facebook nie jest dla wszystkich? Kto nie powinien prowadzić fanpage’a? Przeczytaj artykuł i dowiedz się wszystkiego na ten temat.
17 stycznia 2022
Obrazkowy storytelling - jak opowiedzieć historię jednym zdjęciem?
Historia marki czy też produktu opowiedziana tylko jednym obrazkiem - czy to możliwe? Dla wielu marketingowców jest to spore wyzwanie. Na czym więc polega obrazkowy storytelling? Jak się do tego zabrać i jakie cechy powinien posiadać dobry storytelling?
17 stycznia 2022
Vertical Marketing System - praca we wspólnym celu
Produkujesz unikalne wyroby? Nie masz ich dystrybutora ani nie potrafisz zająć się sprzedażą? Rozwiązaniem tego problemu może być vertical marketing system. Przeczytaj artykuł i sprawdź, na czym polega ta forma współpracy firm oraz jakie są jej rodzaje!
17 stycznia 2022
Pomysł na e-sklep - nad czym warto się zastanowić?
W wielu przypadkach sukces sklepu internetowego zależy od dobrego pomysłu. Może on dotyczyć asortymentu, rodzaju oprogramowania czy sposobu dostawy. Jak wyróżnić swój e-sklep z pośród innych? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
17 stycznia 2022
Targowiska online a wpływ na rozwój sklepów internetowych
Co roku przybywa zwolenników zakupów online. Wygoda wirtualnych zakupów sprawia, że konkurencja sklepów internetowych rośnie w siłę. Chcąc zabłysnąć w e-handlu, duże targowiska online są dla właścicieli e-commerce furtką do sukcesu. Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Pracownik w leasingu? Czemu nie!
Czy i jak można wziąć pracownika w leasing? Czy pracownik w leasingu, to dobre rozwiązanie?
20 stycznia 2022
Jak stworzyć dobry blog - zasady prowadzenia
Blog firmowy to doskonałe narzędzie komunikacji marki w internecie. Pomaga budować jej historię, przez co utrwala ją w świadomości klientów. Przeczytaj artykuł i poznaj kilka zasad, jak stworzyć dobry blog oraz jak go kreatywnie prowadzić.
17 stycznia 2022
Personal branding - na czym dokładnie polega?
Szef odpowiada za przedsiębiorstwo nie tylko na poziomie finansowym, ale także wizerunkowo. W jaki sposób wizerunek szefa może rzutować na postrzeganie firmy przez klientów? To własnie personal branding! Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
26 lutego 2022
Context marketing - dopasuj swój content do sytuacji
Context marketing działa w oparciu o zachowania lub zwyczaje zakupowe konsumentów. Na podstawie tych informacji klient dostaje treści marketingowe najbardziej dopasowane do jego obecnych potrzeb. Jak to się dzieje? Przeczytaj nasz artykuł!
17 stycznia 2022
Bank darmowych zdjęć – tych 16 stron musisz znać!
Grafiki to nieodłączny element dobrze skonstruowanego artykułu. Skąd jednak brać profesjonalne zdjęcia, jeżeli dopiero rozwijamy nasz biznes? Wystarczy, że wykorzystasz bank darmowych zdjęć! Przeczytaj nasz artykuł i poznaj 16 stron z darmową grafiką!
17 stycznia 2022
Treści wideo na Facebooku - co angażuje użytkowników?
W jaki sposób zaangażować swoich odbiorców w mediach społecznościowych? Treści wideo na Facebooku, jak się okazuje, to jeden z najskuteczniejszych sposobów. Przeczytaj, jakie filmy najbardziej podobają się widzom i jakie reakcje u nich wywołują.
17 stycznia 2022
Trust Rank - jak ocenić jakość contentu w serwisie?
Jak sprawdzić, czy strona jest wartościowa? W jaki sposób można odróżnić serwisy z dobrej jakości contentem od sieciowego spamu? W tym wszystkim może Ci pomóc algorytm Trust Rank. Dowiedz się, czym dokładnie jest i w jaki sposób wpływa na pozycjonowanie!
17 stycznia 2022
Media relations - bądź w dobrych kontaktach z mediami!
Dzięki dobrym kontaktom z mediami możemy zwiększyć rozpoznawalność i renomę firmy. Media relations wpływają na rozgłos, który możesz wykorzystać do działań promocyjnych. Sprawdź, jakie kroki należy podjąć, by relacje te mogły pomóc Ci w budowaniu marki.
17 stycznia 2022
EVP - co dla pracodawcy oznacza ten skrót?
Na czym polega koncepcja EVP? Co oznacza ten skrót oraz co ma wspólnego z marką pracodawcy i jak może mu pomóc w budowaniu wizerunku firmy, w której warto pracować? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej o budowaniu EVP firmy.
17 stycznia 2022