Rozwój osobisty
Zarządzanie pieniędzmi w firmie - 5 praktycznych wskazówek
Uporządkuj finanse swojej działalności!
20 lutego 2021
Efektywne tworzenie sieci kontaktów
Większość osób zaczyna dbać o swoje kontakty biznesowe dopiero po utracie pracy. Efektywny networking oznacza kreowanie kontaktów i relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi przede wszystkim wtedy, kiedy jesteśmy zatrudnieni.
14 października 2020
Gdy szef nam zleca załatwianie swoich prywatnych spraw
W wielu firmach zwyczajowo przyjęte jest, że szef wykorzystuje niektórych podwładnych do załatwiania prywatnych spraw. Czasami zjawisko to przyjmuje takie rozmiary, że zaczyna być dla pracowników uciążliwe i upokarzające.
3 listopada 2016
Jak znaleźć dobrze płatną pracę?
Zazwyczaj większość dobrze płatnych prac wymaga gruntownego wykształcenia, dużego talentu oraz ogromnego wysiłku. Niestety, nie każdy na starcie dysponuje tymi cechami. Wejdź na dobrą ścieżkę w kierunku intratnej posady, podążając za radami ekspertów.
19 grudnia 2016
6 śmiertelnych grzechów w nowej pracy
Gratulacje! Dostałeś pracę! Najcięższy etap już za tobą? Nic bardziej mylnego! Pierwsze tygodnie w nowej firmie są przełomowe i mogą zadecydować czy praca będzie rajem czy też drogą przez mękę. Nie chodzi tu tylko o techniczne aspekty pracy.
19 grudnia 2016
Konflikt ze współpracownikiem
W każdym miejscu pracy zdarzają się tzw. spięcia pomiędzy pracownikami czy też powstają pewne „punkty zapalne”. Ich obecność jest zjawiskiem powszechnym – najważniejszą jednak kwestią jest umiejętność i rozwiązania bądź chociaż załagodzenia.
26 lutego 2021
Czas rzucić pracę - 10 sygnałów
Wiele osób w pewnym momencie kariery zaczyna traktować swoją pracę obojętnie. To pierwsza czerwona flaga – główny znak, że czas zmienić posadę. Poczucie znużenia to sygnał do poważnej oceny swojej dotychczasowej pracy i celów, które chciałbyś osiągnąć.
28 kwietnia 2021
Jak radzić sobie z zazdrością w pracy
Jeżeli chodzi o zazdrość w środowisku pracy, jednego można być pewnym - niesie ona za sobą nieprzyjemne konsekwencje. Zazdrość rozprasza nas w pracy i zmusza do stałych porównań, a te nigdy nie przynoszą nic dobrego.
19 grudnia 2016
Pracownik zorganizowany i efektywny - od poniedziałku do piątku
Pięć dni rządzących naszym życiem. Od poniedziałku do piątku. Jak to wszystko się zaczęło? Będziesz pewnie zaskoczony tym, że nasz tydzień pracy wygląda tak dopiero od 1940 roku. Właśnie wtedy ustanowiono pięciodniowy system czasu pracy.
7 września 2020
Efektywniej w pracy – jak radzić sobie z pożeraczami czasu?
W bestsellerowych poradnikach dotyczących kariery znajduje się jedna przewodnia myśl – rób to, co kochasz, a nigdy nie będziesz w pracy. Dużo w tym prawdy, ale w praktyce zdanie to nie do końca się sprawdza.
3 listopada 2016
Korporacja multi-kulti – jak radzić sobie z różnicami kulturowymi w miejscu pracy
Firmy, które specjalizują się w zarządzaniu międzynarodowym, mają w swoich ofertach kilka różnych rodzajów treningów. Pierwszy dotyczy sytuacji, kiedy firma nie jest w stanie porozumieć się z zagranicznym kontrahentem.
3 listopada 2016