Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat analiza SWOT

Analiza SWOT w strategii marketingowej

analiza swot - przykład Analiza SWOT to koncepcja teoretyczna, którą powinien poznać każdy, kto pragnie stworzyć pełną, skuteczną strategię marketingową lub wiarygodny biznesplan. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak to zrobić krok po kroku! czytaj dalej

Analiza SWOT - narzędziem budowania strategii maketingowej

Analiza swot - jak stworzyć? Analiza SWOT to podstawowe narzędzie używane podczas tworzenia strategii marketingowych oraz biznesplanów. SWOT bada mocne i słabe strony przedsięwzięcia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak analiza SWOT może pomóc w Twojej firmie! czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 1) - Wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II

Marketing internetowy - strategia, taktyka i social media Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie, także metod komunikacji marketingowej realizowanej poprzez sieć. Dowiedz się, jak korzystać z takich narzędzi jak marketing internetowy! czytaj dalej

Analiza strategiczna - ocena firmy

Aktualnie przedsiębiorcy w badaniu sytuacji i potencjału strategicznego firmy mogą skorzystać z wielu metod. Poniżej kilka z nich zostanie pokrótce opisanych. czytaj dalej

Część informacyjna i charakterystyka przedsięwzięcia w biznesplanie

Część informacyjna i charakterystyka przedsięwzięcia biznesplanu Podczas wstępnej fazy tworzenia dokumentu tak istotnego na drodze do sukcesu firmy bądź przedsięwzięcia, jakim jest biznesplan należy skupić się przede wszystkim na tym, aby zdobył zainteresowanie adresata. czytaj dalej

Struktura biznesplanu

Struktura biznesplanu Struktura biznesplanu jest uzależniona od wielu czynników, takich jak, np: wielkość przedsiębiorstwa, którego dotyczy, czy chociażby cel w jakim jest tworzony. czytaj dalej

Istota zarządzania strategicznego podstawą tworzenia biznesplanów

Jak napisać biznesplan Stworzenie zarówno profesjonalnego jak i skutecznego biznesplanu wiąże się ze zrozumieniem istoty zarządzania strategicznego, które jest kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa. czytaj dalej

Podstawowe pojęcia w biznes planie

Jak napisać biznesplan Biznes plan jest określeniem wywodzącym się z języka angielskiego i oznacza plan biznesu, plan biznesowy. Tworzony jest w celach planistycznych, zarówno na wewnętrzne jak i zewnętrzne potrzeby przedsiębiorstwa. czytaj dalej

Wady i zalety – jak o nich mówić, aby osiągnąć cel?

wady i zalety Niektóre rozmowy rekrutacyjne potrafią zaskoczyć. Wiele mówi się o zaskakujących pytaniach rekruterów zupełnie nie związanych z danym stanowiskiem. Często pada pytanie o mocne i słabe strony kandydata. Jak przedstawiać swoje wady i zalety? Sprawdź! czytaj dalej

Wydatki na biznesplan mogą być kosztem podatkowym

wydatek na biznesplan w kosztach firmowych Sukces prowadzonej działalności gospodarczej zależy w głównej mierze od zastosowania pewnych przesłanek dotyczących zarządzania strategicznego. czytaj dalej

Budowa biznesplanu

Budowa biznesplanu Przedsiębiorca stawiający pierwsze kroki w procesie zakładania własnej działalności gospodarczej nie może pominąć tak istotnego faktu, jak stworzenie odpowiedniego biznesplanu. czytaj dalej