0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

9 wyników dla tematu: analiza-swot

Artykuły:

Strategie SWOT - co warto wiedzieć przed przeprowadzeniem analizy?

Analiza SWOT to jedno z podstawowych narzędzi stosowanych m.in podczas opracowywania biznesplanów czy tworzenia strategii marketingowych. Pomaga w zidentyfikowaniu mocnych i słabych stron, a także szans i zagrożeń. Strategie SWOT - jak je przeprowadzać?

18 stycznia 2022

Wady i zalety – jak o nich mówić, aby osiągnąć cel?

Niektóre rozmowy rekrutacyjne potrafią zaskoczyć. Wiele mówi się o zaskakujących pytaniach rekruterów zupełnie niezwiązanych z danym stanowiskiem. Często pada pytanie o mocne i słabe strony kandydata. Jak przedstawiać swoje wady i zalety? Sprawdź!

20 maja 2021

Analiza SWOT jako narzędzie budowania strategii marketingowej

Analiza SWOT to podstawowe narzędzie używane podczas tworzenia strategii marketingowych oraz biznesplanów. SWOT bada przede wszystkim mocne i słabe strony przedsięwzięcia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak analiza SWOT może pomóc w Twojej firmie!

27 czerwca 2019

Analiza SWOT - czym jest dla biznesu internetowego?

W dobie dzisiejszego konkurencyjnego rynku internetowego warto przeanalizować dokładnie wszystkie mocne i słabe strony naszego biznesu online oraz poszukać szans i zagrożeń, które mogą nas spotkać. Dowiedz się, jak wygląda analiza SWOT dla biznesu online!

21 listopada 2018

Analiza SWOT w strategii marketingowej

Analiza SWOT to koncepcja teoretyczna, którą powinien poznać każdy, kto pragnie stworzyć pełną, skuteczną strategię marketingową lub wiarygodny biznesplan. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak to zrobić krok po kroku!

4 stycznia 2018

Plan marketingowy cz. II - strategia marketingowa

Strategia marketingowa to jedna z najważniejszych części biznesplanu, chociaż często pomijana. Tymczasem dobrze dopracowana wspiera wszystkie działania i procesy w firmie. Z jakich elementów się składa? Jak powinno wyglądać jej tworzenie? Przeczytaj.

8 sierpnia 2017

Analiza strategiczna - ocena rynku docelowego

Analiza strategiczna to zbiór działań służący ocenie firmy, szans na jej powodzenie oraz sprawdzenie działań konkurencji na rynku. Jest to niezbędny element budowania dobrego biznesplanu. Dowiedz się, jak powinna wyglądać analiza strategiczna nowej firmy.

3 sierpnia 2017

Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II

Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie także metod komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jaki stosować schemat działań, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing internetowy.

12 lipca 2017

Biznesplan - co powinien zawierać najlepszy?

Biznesplan jest określeniem wywodzącym się z języka angielskiego i oznacza plan biznesu. Tworzony jest na wewnętrzne i zewnętrzne potrzeby przedsiębiorstwa. Pomaga w zdobywaniu dotacji czy kredytów oraz nowych kontrahentów. Sprawdź, co powinien zawierać.

9 marca 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów