Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat analiza SWOT

Analiza SWOT - czym jest dla biznesu internetowego?

Analiza SWOT dla biznesu internetowego W dobie dzisiejszego konkurencyjnego rynku internetowego warto przeanalizować dokładnie wszystkie mocne i słabe strony naszego biznesu online oraz poszukać szans i zagrożeń, które mogą nas spotkać. Dowiedz się, jak wygląda analiza SWOT dla biznesu online! czytaj dalej

Analiza SWOT - narzędziem budowania strategii marketingowej

Analiza SWOT - na czym polega? Analiza SWOT to podstawowe narzędzie używane podczas tworzenia strategii marketingowych oraz biznesplanów. SWOT bada przede wszystkim mocne i słabe strony przedsięwzięcia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak analiza SWOT może pomóc w Twojej firmie! czytaj dalej

Analiza SWOT w strategii marketingowej

analiza swot - przykład Analiza SWOT to koncepcja teoretyczna, którą powinien poznać każdy, kto pragnie stworzyć pełną, skuteczną strategię marketingową lub wiarygodny biznesplan. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak to zrobić krok po kroku! czytaj dalej

Wady i zalety – jak o nich mówić, aby osiągnąć cel?

Wady i zalety - jak o nich mówić? Niektóre rozmowy rekrutacyjne potrafią zaskoczyć. Wiele mówi się o zaskakujących pytaniach rekruterów zupełnie niezwiązanych z danym stanowiskiem. Często pada pytanie o mocne i słabe strony kandydata. Jak przedstawiać swoje wady i zalety? Sprawdź! czytaj dalej

Plan marketingowy cz. II - strategia marketingowa

Strategia marketingowa - czy jest ważną częścią biznesplanu? Strategia marketingowa to jedna z najważniejszych części biznesplanu, chociaż często pomijana. Tymczasem dobrze dopracowana wspiera wszystkie działania i procesy w firmie. Z jakich elementów się składa? Jak powinno wyglądać jej tworzenie? Przeczytaj. czytaj dalej

Analiza strategiczna - ocena rynku docelowego

Analiza strategiczna a budowa biznesplanu Analiza strategiczna to zbiór działań służący ocenie firmy, szans na jej powodzenie oraz sprawdzenie działań konkurencji na rynku. Jest to niezbędny element budowania dobrego biznesplanu. Dowiedz się, jak powinna wyglądać analiza strategiczna nowej firmy. czytaj dalej

Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II

Marketing internetowy - jakie kroki należy podjąć? Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie także metod komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jaki stosować schemat działań, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing internetowy. czytaj dalej

Biznesplan - co powinien zawierać najlepszy?

Biznesplan - najważniejsze pojęcia Biznesplan jest określeniem wywodzącym się z języka angielskiego i oznacza plan biznesu. Tworzony jest na wewnętrzne i zewnętrzne potrzeby przedsiębiorstwa. Pomaga w zdobywaniu dotacji czy kredytów oraz nowych kontrahentów. Sprawdź, co powinien zawierać. czytaj dalej