0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

10 wyników dla tematu: badania-marketingowe

Artykuły:

Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. I

Zebranie danych to dopiero początek. Kolumny z liczbami i literami trzeba odpowiednio przetworzyć, by odczytać z nich interesujące nas informacje. Badania statystyczne pozwalają wyciągnąć wnioski, niezbędne do oceny przeszłych działań marketingowych.

12 lipca 2017

Studium przypadków

Studium przypadków (z ang. case studies) należy do nieco zapomnianych, ale wciąż skutecznych metod badawczych. Może wiązać się z olbrzymim wydatkiem, choć jak pokażemy na przykładzie, dobrze przemyślane może przynieść firmie niemałe zyski.

30 marca 2017

Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. I

Kolejna część cyklu porusza temat reklamy w internecie, która oczywiście jest nieodłączną częścią marketingu internetowego. Przedstawiamy reklamy, które powinna uwzględnić każda firma, planująca rozpoczęcie kampanii marketingowej w sieci.

27 marca 2017

Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. II

W kolejnej części cyklu, którego tematem są badania marketingowe, koncentrujemy się na badaniach wybranych form reklamy w internecie. Omówimy metody badania skuteczności SEO, kampanii mailingowych oraz reklam banerowych. Dowiedz się więcej.

27 marca 2017

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. II

W poprzednich częściach cyklu koncentrowaliśmy się na kwestiach teoretycznych procesu segmentacji. W tej części zostanie omówiona segmentacja w odniesieniu do właściwej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak w praktyce dokonać segmentacji!

23 marca 2017

Badania produktów cz. I

Badania marketingowe skoncentrowane na badaniu produktu pozwalają na precyzyjne uzyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów danej firmy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wyglądają badania marketingowe w praktyce!

23 marca 2017

Charakterystyka i rodzaje badań marketingowych cz. III

Ten rozdział naszego cyklu omawiającego badania marketingowe poświęcamy badaniom jakościowych, które przy odpowiednim ich zaprojektowaniu, okazują się być znacznie skuteczniejsze od badań ilościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.

21 marca 2017

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. I

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii marketing nieustannie zmienia swoje oblicze. Powstają nowe kanały komunikacji i narzędzia do ich testowania oraz badania. Dowiedz się, czemu dokładnie służą badania marketingowe oraz jakie są ich rodzaje.

20 marca 2017

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. II

Właściwie dobrana grupa docelowa odbiorców naszych produktów stanowi ważny element strategii marketingowej i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Dowiedz się, jak dobrać target dla swojej firmy i jak mogą Ci w tym pomóc badania marketingowe!

20 marca 2017

Ankieta marketingowa – jak ją przeprowadzić, aby była skuteczna?

Ankieta marketingowa może być świetnym narzędziem w procesie poznawania odbiorców naszych działań promocyjnych. W naszym artykule przedstawiamy jej zalety i sposoby, na jakie można ją przeprowadzić. Przeczytaj i dowiedz się na ten temat więcej!

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów