Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat badania marketingowe

Studium przypadków

Studium przypadków - definicja Studium przypadków (z ang. case studies) należy do nieco zapomnianych, ale wciąż skutecznych metod badawczych. Może wiązać się z olbrzymim wydatkiem, choć jak pokażemy na przykładzie, dobrze przemyślane może przynieść firmie niemałe zyski. czytaj dalej

Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. I

Najbardziej popularne formy reklamy w internecie Kolejna część cyklu porusza temat reklamy w internecie, która oczywiście jest nieodłączną częścią marketingu internetowego. Przedstawiamy reklamy, które powinna uwzględnić każda firma, planująca rozpoczęcie kampanii marketingowej w sieci. czytaj dalej

Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. II

Badania marketingowe - skuteczne formy reklamy w internecie W kolejnej części cyklu, którego tematem są badania marketingowe, koncentrujemy się na badaniach wybranych form reklamy w internecie. Omówimy metody badania skuteczności SEO, kampanii mailingowych oraz reklam banerowych. Dowiedz się więcej. czytaj dalej

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. II

Segmentacja rynku w oparciu o badania marketingowe W poprzednich częściach cyklu koncentrowaliśmy się na kwestiach teoretycznych procesu segmentacji. W tej części zostanie omówiona segmentacja w odniesieniu do właściwej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak w praktyce dokonać segmentacji! czytaj dalej

Badania produktów cz. I

Badania marketingowe produktów na rynku Badania marketingowe skoncentrowane na badaniu produktu pozwalają na precyzyjne uzyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów danej firmy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wyglądają badania marketingowe w praktyce! czytaj dalej

Charakterystyka i rodzaje badań marketingowych cz. III

Badania marketingowe - badania jakościowe Ten rozdział naszego cyklu omawiającego badania marketingowe poświęcamy badaniom jakościowych, które przy odpowiednim ich zaprojektowaniu, okazują się być znacznie skuteczniejsze od badań ilościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. czytaj dalej

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. I

Badania marketingowe - pozyskiwanie klientów Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii marketing nieustannie zmienia swoje oblicze. Powstają nowe kanały komunikacji i narzędzia do ich testowania oraz badania. Dowiedz się, czemu dokładnie służą badania marketingowe oraz jakie są ich rodzaje. czytaj dalej

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. II

Badania marketingowe - grupa docelowa Właściwie dobrana grupa docelowa odbiorców naszych produktów stanowi ważny element strategii marketingowej i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Dowiedz się, jak dobrać target dla swojej firmy i jak mogą Ci w tym pomóc badania marketingowe! czytaj dalej

Ankieta marketingowa – jak ją przeprowadzić, aby była skuteczna?

Ankieta marketingowa - po co ją przeprowadzać? Ankieta marketingowa może być świetnym narzędziem w procesie poznawania odbiorców naszych działań promocyjnych. W naszym artykule przedstawiamy jej zalety i sposoby, na jakie można ją przeprowadzić. Przeczytaj i dowiedz się na ten temat więcej! czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 10) - Badania statystyczne w marketingu cz. I

badania statystyczne Zebranie danych to dopiero początek. Kolumny z liczbami i literami trzeba odpowiednio przetworzyć, by odczytać z nich interesujące nas informacje. Badania statystyczne pozwalają wyciągnąć wnioski, niezbędne do oceny przeszłych działań marketingowych. czytaj dalej