12 wyników dla tematu: prezenty-o-malej-wartosci

Artykuły:

Prezenty o małej wartości w kontekście podatku dochodowego

Prezenty o małej wartości mogą powodować konieczność ich opodatkowania oraz wykazania w przychodzie. Jak postąpić w przypadku upominku dla kontrahenta i pracownika? Przeczytaj artykuł i sprawdź, w jakiej sytuacji musisz zapłacić podatek od upominku!

9 grudnia 2021

Prezenty o małej wartości a obowiązek ewidencji na kasie fiskalnej

Przedsiębiorcy niejednokrotnie w celach reklamowych przekazują swoim klientom prezenty o małej wartości, na przykład kubki, długopisy czy smycze do kluczy. Dowiedz się, czy przekazanie upominku klientowi należy zewidencjonować na kasie fiskalnej!

17 grudnia 2020

Upominki w działalności jak je rozliczać

Obdarowywanie upominkami w formie “gratisów” klientów i kontrahentów to miły zwyczaj, pozwalający dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku. Czy upominki w działalności wydawane w ramach promocji i reklamy są kosztem? Dowiedz się czytając nasz artykuł!

1 października 2020

Towary przeznaczone na nagrody w konkursie

W celu pozyskania nowych klientów oraz zwiększenia poziomu sprzedaży, przedsiębiorcy organizują konkursy w których bardzo często wykorzystują własne towary przeznaczone na nagrody. Czy wiesz, jak zewidencjonować ten fakt w KPiR? Przeczytaj nasz artykuł!

26 stycznia 2017

Ewidencja prezentów o małej wartości - wzór z omówieniem

W przypadku prezentów o wartości pomiędzy 10 a 100 zł niezbędne jest odpowiednie udokumentowanie faktu przekazania upominku kontrahentowi. Służy do tego ewidencja prezentów o małej wartości. Pobierz jej darmowy wzór w formacie PDF lub DOC!

9 kwietnia 2016

Materiały z logo firmy - rozliczenie w kosztach

W czasach tak ogromnej konkurencji na rynku przedsiębiorcy stale pracują nad przyciągnięciem i utrzymaniem uwagi swoich klientów i kontrahentów. Bez wątpienia mogą w tym pomóc firmowe gadżety. Dowiedz się, jak rozliczyć materiały z logo firmy w kosztach!

22 października 2015

Podatek VAT od próbek produktów dla klientów

Dobra reklama produktu i firmy to poważne wyzwanie dla producenta. Jednym ze sposobów na marketing w tym zakresie jest przekazywanie swoim klientom i kontrahentom towarów

31 stycznia 2014

Przekazanie towarów na potrzeby reklamy

Prowadząc działalność gospodarczą należy liczyć się z koniecznością reklamy swoich produktów. W inny sposób klienci nie dowiedzą się o istnieniu firmy,

28 września 2013

Prezenty o małej wartości dla klientów a podatek VAT

Czy dając gratis klientowi w postaci towaru, którego koszt nie przekracza kwoty 10 zł, jestem zobowiązana do odprowadzenia od tej czynności podatku VAT?

9 sierpnia 2013

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów