Serwis Biznesu
Jak tworzyć dobrej jakości teksty reklamowe?
Napisanie chwytliwego i jednocześnie skutecznego sloganu jest niezwykle trudne i wymaga sporego doświadczenia od copywritera. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak tworzyć dobrej jakości teksty reklamowe! Sprawdź, co można dzięki nim zyskać!
25 czerwca 2022
Sposób na poprawę płynności finansowej
Płynność finansowa należy do najważniejszych celów firmy. Jak poprawić oraz utrzymać płynność finansową firmy?
17 stycznia 2022
Jakie kanały social media wpływają na pozycjonowanie stron?
W dzisiejszych czasach, przewagę konkurencją buduje się nie tylko wysoką jakością oferowanych produktów czy usług, ale także marketingiem, szczególnie tym internetowym. Jakie kanały social media wpływają na pozycjonowanie stron? Sprawdź!
7 lipca 2022
Mentoring - na czym polega i w jaki sposób go stosować?
Wielu pracowników stawia na rozwój i zapewnienie im pomocy w tym procesie jest dla nich niezwykle ważne. Czym jest mentoring? Na czym dokładnie polega? Czy może pomóc w rozwoju kompetencji pracownika? Odpowiedzi znajdziesz w naszym artykule!
17 stycznia 2022
Holakracja - jak funkcjonują firmy bez szefów?
Wielu pracowników zapewne marzy o tym, aby przez jakiś czas nie mieć nad sobą przełożonego. Obecnie rozwiązaniem może być nie tylko prowadzenie własnej firmy, ale i pewien nowatorski model zarządzania firmą, czyli holakracja. Dowiedz się, co to jest!
25 czerwca 2022
SMS w e-commerce - komunikacja sklepu z klientem
Czy SMS w e-commerce wraca do łask i staje się na nowo skutecznym kanałem komunikacji z klientem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie są możliwości wykorzystania wiadomości SMS w sprzedaży internetowej i jakich błędów należy się wystrzegać.
17 stycznia 2022
Komunikacja z klientem - dlaczego jest tak ważna i jak ją usprawnić?
Wydawać się może, że komunikacja na linii przedsiębiorca - klient ogranicza się do przeprowadzenia procesu sprzedażowego. Nic bardziej mylnego. Dobra komunikacja z klientem powinna być celem każdego przedsiębiorcy. Przeczytaj artykuł i sprawdź dlaczego!
17 stycznia 2022
Zakładka o nas - jak stworzyć inspirujący tekst?
Na stronie firmowej powinna znaleźć się zakładka o nas, w której opisana jest prowadzona działalność. Spełnia ona bardzo ważną funkcję i musi być dobrze przemyślana. Sprawdź, jak stworzyć tekst, który przyciągnie uwagę i wzbudzi zaufanie do Twojej marki.
17 stycznia 2022
Storytelling - z czego składa się dobra historia?
Czy emocje mogą sprzedawać? Jak stworzyć ciekawą opowieść swojej marki? Czym zaskoczyć i zaciekawić klientów? Dowiedz się, jak działa storytelling, jak go wykorzystać do skutecznej promocji firmy i poznaj główne zasady opowiadania historii marek.
17 stycznia 2022
Storytelling - 6 typów opowieści, które urzekną Twoich odbiorców
Storytelling znajduje szerokie zastosowanie w marketingu internetowym. Pomaga w budowaniu wizerunku firmy i wywieraniu wpływu na otoczenie. Poznaj 6 skutecznych typów narracji, które zainspirują Twojego odbiorcę do działania i wzbudzą jego zaufanie.
5 maja 2022
Archetypy marki - czym są i jak działają?
Dzisiejsi konsumenci są bardzo wymagający, a co za tym idzie przedsiębiorstwa stoją przed trudnym zadaniem, aby ich zadowolić. Dlatego przy budowaniu silnej marki tak ważne są archetypy marki. Czym są archetypy marki? Sprawdź, odpowiedź w artykule!
17 stycznia 2022
Customer Experience Management - wrażenia klienta są najważniejsze
Efektywny marketing bez wydawania góry pieniędzy na reklamy? Brzmi to fantastycznie, zgadza się? Wypróbuj CXM, Customer Experience Management - nowatorskie podejście w marketingu, skoncentrowane na doświadczeniu klienta w kontakcie z firmą lub marką.
17 stycznia 2022
Jak sfinansować działalność gospodarczą?
Prowadzenie biznesu ma swoje cienie i blaski. Czy wiesz, jak sfinansować działalność gospodarczą?
17 stycznia 2022
Funkcje Facebooka dla marketingowca - 4 przydatne triki
Prowadząc firmowego fanpage’a, warto poznawać nowe funkcje Facebooka. Dzięki nim możemy zaznajomić się z dodatkowymi metodami na promocję marki czy lepiej dostosować jej profil. Poznaj przydatne opcje, które możesz wykorzystać już dziś na swoim fanpage’u.
17 stycznia 2022
Cross-selling i up-selling - zwiększaj wartość i lojalność klienta!
Cross-selling i up-selling to nie tylko metody pozwalające na zwiększenie lojalności klientów, ale przede wszystkim polegające na skutecznym zwiększaniu zysków. Na jakich zasadach działają? Jakie są możliwości płynące z ich wdrożenia? Przeczytaj artykuł!
17 stycznia 2022