0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

HR w praktyce

Szukasz pracownika? Przygotuj dobrą ofertę pracy!

Oferta pracy jest nie tylko ogłoszeniem ale stanowi także wizytówkę firmę. Na jej podstawie kandydat ocenia, czy firma zajmuje się czymś, co spełnia jego oczekiwania. Dlatego jeśli chcesz przyciągnąć pracowników do firmy przygotuj dobrą ofertę pracy!

15 listopada 2019

Marketing internetowy

Fajna nazwa firmy - czy naprawdę tak trudno ją wymyślić?

Na co dzień mamy do czynienia z tyloma nazwami, że często nie zwracamy na nie szczególnej uwagi. Dlatego, aby przyciągnąć klientów potrzebna jest fajna nazwa firmy. Czy tak trudno ją stworzyć i czym powinna się wyróżniać? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

4 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Jak skutecznie prowadzić sklep internetowy?

Sklepy online cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów. Trudno się temu dziwić, skoro wraz z rozwojem nowych technologii zwiększa się poczucie zaufania do transakcji przez Internet. Dlatego warto wiedzieć, jak skutecznie prowadzić sklep internetowy.

17 stycznia 2022

Prowadzenie biznesu

Prowadzenie działalności poprzez zakład w innym kraju

Prowadzenie działalności gospodarczej poza granicami kraju poprzez zakłady jest powszechnym zjawiskiem. Pojawiają się jednak wątpliwości jak należy prawidłowo rozliczyć dochód uzyskany przez zakład w innym kraju. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Ścieżka zakupowa - jak ułatwić ją klientowi?

Czy ścieżka zakupowa w sklepie internetowym może zniechęcać klientów do transakcji lub przeciwnie, być przyczyną większej sprzedaży? Jak ją zaprojektować, aby była jak najprostsza? Co musi zawierać, a co można pominąć? Dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

Finansowanie biznesu

Kredyt w działalności gospodarczej

Własne przedsiębiorstwo wymaga nakładów finansowych. Jakie kredyty może zaciągnąć firma, by utrzymała płynność finansową?

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Slogan reklamowy, czyli jak wygrywać na polu bitwy marketingowców

W świecie marketingu i reklamy bardzo trudno jest się wybić na wyżyny i stać się rozpoznawalną marką. Jednak tworząc chwytliwy slogan reklamowy oraz wyróżniające nas hasło, możemy stać się pionierami w obrębie branży, w której pracujemy.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Branding – budowanie świadomości marki w internecie

Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding oraz przemyślenie, jaka ma być nazwa, hasło przewodnie, logo czy kolorystyka. Dowiedz się więcej.

25 czerwca 2022

Prowadzenie biznesu

Strona Praca i kariera - dlaczego warto ją mieć?

Strona Praca i kariera jest bardzo ważna w budowaniu marki pracodawcy. Jak powinna wyglądać, aby została zapamiętana? Dlaczego firmy powinny szczególnie dbać o tę stronę i warto na niej zawrzeć? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.

25 czerwca 2022

Rozwój osobisty

Nuda w pracy - jak z nią walczyć i być produktywnym?

Czy towarzyszy Ci nuda w pracy? Czy można się nudzić na wiele sposobów? Czy nuda może motywować do działania? Chcesz zrobić coś z nudą? Dzięki nam poznasz najlepsze sposoby na nudę w pracy. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

17 stycznia 2022

Prowadzenie biznesu

Strategia firmy - czy jest potrzebna?

Korporacje tworzą plany strategiczne. Czy małe firmy także powinny zainteresować się strategią? Co można osiągnąć dzięki sformułowaniu i wdrożeniu misji, wizji oraz celów strategicznych? Sprawdź w artykule, czy strategia firmy jest potrzebna!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Tworzenie zespołu - jakie charaktery powinny się znaleźć w firmie?

Tworzenie zespołu z pewnością nie należy do najłatwiejszych zadań. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jaki wpływ na prawidłowe funkcjonowanie grupy pracowników mają ich indywidualne charaktery. Dowiedz się, jakich osób nie może zabraknąć w twoim zespole.

25 czerwca 2019

Marketing internetowy

Sklep internetowy - sposoby na skuteczny marketing

Otwierasz sklep internetowy i czekasz na klientów? Pamiętaj, że bez skutecznego marketingu może spotkać Cię rozczarowanie. Sklep internetowy nie wypromuje się sam! Dowiedz się, w jaki sposób realizować efektywny marketing w branży e-commerce!

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Efekt ROPO w e-commerce - czym jest i na czym polega?

Szeroka dostępność Internetu znacząco wpłynęła na sposób dokonywania zakupów, zarówno w sieci jak i stacjonarnie. Wielu konsumentów kupuje różnego rodzaju produkty po wcześniejszym uzyskaniu informacji na ich temat. Sprawdź, na czym polega efekt ROPO!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

SEO i email marketing - jak to połączyć?

W czasach kiedy jednym z wiodących mediów jest internet to email marketing i działania SEO stanowią istotny element strategii biznesowej. Jak je wykorzystywać w marketingu firmy? Dowiedz się, jak skutecznie połączyć SEO i email marketing!

17 stycznia 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów