Serwis Biznesu
Ambient marketing - nowoczesna reklama, która zaskoczy odbiorcę
Konsumenci przyzwyczaili się do tradycyjnych form reklamy i traktują je jako szum informacyjny, który jest złem koniecznym, przez co nie zwracają na niego uwagi. I właśnie z tego powodu powstał ambient marketing. Dowiedz się, czym jest i na czym polega!
26 października 2021
Budowanie bazy klientów - praktyczne wskazówki
Budowanie bazy klientów to podstawowe zadanie w branży handlowej, a w ostatnich latach element ten zyskał na wartości. Kto powinien posiadać własną bazę klientów oraz w jaki sposób należy ją poprawnie budować? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
1 stycznia 2022
E-commerce - kanały sprzedaży dla początkującego e-sprzedawcy
Chcesz założyć własny sklep internetowy? Rynek e-commerce może wydawać się skomplikowany mając różne kanały sprzedaży. Przeczytaj artykuł naszego eksperta i dowiedz się jak zacząć i na co zwracać uwagę, aby osiągnąć sukces jako początkujący e-sprzedawca.
17 czerwca 2022
Monitoring mediów - przykłady narzędzi dostępnych na rynku
Coraz więcej firm decyduje się prowadzić konta na portalach społecznościowych. Może to przynieść wiele korzyści. Warto jest jednak stale prowadzić monitoring mediów społecznościowych. Sprawdź, jakie narzędzia są dostępne na rynku.
22 lutego 2022
Komunikacja w mediach społecznościowych - jak wyznaczyć jej cele?
Choć może wydawać się, że komunikacja w mediach społecznościowych i wyznaczanie jej celów nie jest szczególnie ważne, warto się nad nimi zastanowić i we właściwy sposób ustalić. Jak to zrobić? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
7 lutego 2021
Strategia cenowa - niedoceniony element planowania strategicznego
Czym jest strategia cenowa? W jaki sposób przedsiębiorstwa ustalają ceny na oferowane produkty? Dlaczego warto tworzyć przemyślaną strategię cenową oraz w jaki sposób to zrobić? Zapoznaj się z tematyką ustalania cen na oferowane produkty i usługi!
23 grudnia 2021
Email marketing - jak skutecznie trafić do klientów i promować firmę?
Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować.
7 lipca 2020
Marketing internetowy - charakterystyka głównych narzędzi
Przedsiębiorcy, którzy chcą nadążać za rozwojem technologii i trendów w marketingu, muszą szybko wyłapywać zmieniające się nurty. Jednak niekwestionowanym zwycięzcą współczesnego marketingu jest marketing internetowy. Przeczytaj, jak z niego korzystać!
22 listopada 2021
Serwis contentowy – czym jest i co możesz dzięki niemu zyskać
W internecie powstają coraz to nowe kanały komunikacji. Przekaz należy dostosować do każdego z nich. Jednym najbardziej korzystnych przykładów dla firm jest serwis contentowy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się dlaczego firmy powinny taki prowadzić.
7 lipca 2022
Content marketing – czym jest i jak go tworzyć?
Content marketing pozwala zwiększyć ruch na naszej stronie. Obecnie jest to jedno z najbardziej skutecznych działań prowadzących do lepszej pozycji w sieci. Jeśli prowadzisz stronę internetową lub bloga koniecznie zainteresuj się tym tematem.
17 stycznia 2022
Public Relations w Internecie, czyli e-PR
Budowanie pozytywnego wizerunku w sieci jest teraz koniecznością, jeżeli chcemy przegonić konkurencję. Internetowe Public Relations i dobrze przygotowana strategia pomogą nawet małym przedsiębiorstwom. Sprawdź, czym jest e-PR i jakie działania obejmuje.
17 stycznia 2022
Ambush marketing - na czym polega reklama z zasadzki?
W reklamie można wyróżnić trzy rodzaje działań - legalne, nielegalne oraz balansujące na granicy tych dwóch pojęć. Ambush marketing, zwany też marketingiem podstępnym, jest reprezentantem ostatniej kategorii. Czego dotyczy i jak go stosować? Sprawdź!
4 czerwca 2019
Skuteczne poszukiwanie pracy - jak powinno wyglądać?
Jak powinno wyglądać efektywne poszukiwanie pracy? Co zamieścić w swoim CV? Czy ograniczyć swoje działania wyłącznie do internetu? W artykule podpowiadamy skuteczne wskazówki na poszukiwania i znalezienie odpowiedniej pracy. Sprawdź.
23 stycznia 2020
Jakie są oczekiwania pracowników względem swojego przywódcy?
Rozmawiając o przywództwie warto zwrócić uwagę na dwa ważne aspekty. Po pierwsze jakie wymagania stawia lider swoim podwładnym, a po drugie jakie są oczekiwania pracowników względem swojego przywódcy. Przeczytaj artykuł, by dowiedzieć się więcej!
10 kwietnia 2022
Czy wiesz, kim jest trendsetter?
Jaka jest różnica między trendsetterem a influencerem? Trendsetter ustala trendy, kreuje potrzeby, a ostatecznie wpływa na decyzje zakupowe odbiorców marki. Czy współpraca z nim może okazać się dla firmy opłacalnym marketingiem rekomendacji? Sprawdź!
5 lutego 2022