Serwis Biznesu
Oprogramowanie w biznesie - jakie będzie odpowiednie dla Twojej firmy?
Ważnym elementem w optymalizacji kosztów działania wielu przedsiębiorstw okazuje się oprogramowanie, którego odpowiedni dobór pozwoli zwiększyć efektywność działania firmy. Sprawdź, które oprogramowanie w biznesie pozwoli zaoszczędzić Ci czas i pieniądze.
11 września 2017
Księgowość dla małych firm
Rozpoczynasz prowadzenie działalności lub prowadzisz własną firmę od dłuższego czasu? Sprawdź, jak powinna wyglądać księgowość dla małych firm. Dowiedz się czym jest księgowość online i jak ją prowadzić w systemie wFirma.pl.
23 grudnia 2022
Strona internetowa firmy - zadbaj o wirtualną wizytówkę przedsiębiorstwa
Posiadanie wirtualnej wizytówki przedsiębiorstwa pozwoli na zbudowanie jego marki oraz na stały kontakt z klientami. Strona internetowa firmy jest niezbędna, dlatego warto wiedzieć, jakie elementy powinna zawierać. Podpowiadamy w artykule.
16 marca 2020
Marka pracodawcy - różne rodzaje kampanii
Jak powinna być kształtowana dobra marka pracodawcy? Nie ma jednego przepisu na zbudowanie uniwersalnej kampanii employer brandingowej, która będzie dopasowana do wielu firm. Poznaj najważniejsze rodzaje kampanii i dowiedz się, na czym dokładnie polegają.
11 września 2017
Franchising - definicja i charakterystyka
Franchising to określenie coraz bardziej popularne w naszym kraju, jednakże nadal nie do końca jasne. A szkoda, ponieważ franczyza to czasem naprawdę dobry pomysł na biznes, szczególnie dla dopiero powstających firm. Dowiedz się więcej.
8 listopada 2021
Rozpoczęcie działalności gospodarczej (cz. 14) - Pozostałe podatki i opłaty przedsiębiorcy
Rozpoczynając działalność przedsiębiorcy muszą się liczyć z licznymi opłatami i podatkami jakie zostaną na nich naniesione. Czy wiesz, jakie są podatki i opłaty przedsiębiorcy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
19 czerwca 2019
Marka pracodawcy - poznaj metody jej budowania
W poprzedniej części omówiliśmy, czym właściwie jest marka pracodawcy i dlaczego powinna być ważna dla każdej firmy. W tej części cyklu opowiemy, czym jest wewnętrzna oraz zewnętrzna marka pracodawcy oraz jakie są skuteczne metody jej budowania. Sprawdź!
13 maja 2021
Struktura organizacyjna w Twojej firmie - jak nią zarządzać?
W celu zapewnienia odpowiedniego rozwoju przedsiębiorstwa, warto zastanowić się nad odpowiednią organizacją pracy. Czym właściwie jest struktura organizacyjna oraz jak poprawnie ją zaplanować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.
15 stycznia 2022
Employer branding - czym jest i dlaczego warto nad tym pracować?
Dzisiaj tak jak pracownicy szukają wymarzonej pracy, tak firmy walczą o wartościowych specjalistów. Aby takich zdobyć, firma powinna wyróżniać się na rynku dobrą marką pracodawcy. Przeczytaj, jak wykorzystać employer branding do jej zbudowania.
13 maja 2021
Systemy motywowania pracowników - jak zachęcić zespół do efektywnej pracy?
Aby firma działała sprawnie potrzebny jest dobry zespół pracowników. To od nich w dużej mierze zależy sukces przedsiębiorstwa, dlatego pracodawca powinien dbać o swoich podopiecznych. Tutaj sprawdzą się systemy motywowania. Sprawdź, jak je wprowadzić.
6 kwietnia 2020
System CRM dla firmy - jak wybrać odpowiedni?
Wybór najlepszego systemu CRM dla firmy nie jest prosty - żeby wybrać dobrze, należy przeanalizować wiele czynników. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj 5 systemów i zdecyduj, który sprawdzi się najlepiej przy potrzebach Twojej działalności.
2 sierpnia 2022
Konto firmowe na wielu portalach społecznościowych - korzyści
Posiadanie przez przedsiębiorstwo oficjalnych kont na dostępnych portalach społecznościowych jest powszechnie akceptowane i lubiane przez użytkowników. Taki zabieg ułatwia konsumentom kontakt z firmą. Co daje konto firmowe na portalu społecznościowym?
22 października 2021
Zadowolony klient ambasadorem marki
Informacje rozchodzą się bardzo szybko. Jak wykorzystać potencjał klientów Twojego sklepu internetowego i sprawić, by rekomendowali go innym? Dowiedz się, jak opinia zadowolonego klienta może wpłynąć na marketing sklepu i jak możesz ją wykorzystać.
2 czerwca 2020
Płeć w e-mail marketingu - newsletter dla kobiet i mężczyzn
Wiele firm już dawno zdało sobie sprawę z tego, że to kobiety podejmują większość decyzji zakupowych. A jak to wygląda w przypadku mailingów - czy płeć w e-mail marketingu ma znaczenie? Jakie czynniki mają wpływ na odbiór treści mailingów? Sprawdź.
9 marca 2018
Firma internetowa - na czym można zarobić w sieci?
Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na stworzenie własnego e-biznesu. Nic ma w tym nic dziwnego - z internetu korzysta miliony ludzi, przez co daje on nieograniczone możliwości. Sprawdź, czy firma internetowa jest dla Ciebie i jakie daje możliwości
2 czerwca 2021