0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

8 wyników dla tematu: efektywnosc

Artykuły:

Wigilia firmowa – jak się do niej przygotować?

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na organizację firmowej Wigilii. Co zrobić, aby spędzony wspólnie z pracownikami czas przebiegł w radosnej atmosferze? Przeczytaj artykuł i zobacz, jak sprawić, aby Wigilia firmowa była naprawdę udana!

2 grudnia 2022

Future skills - umiejętności przyszłości, czyli rynek pracy w 2030 roku

Raporty wskazują kompetencje przyszłości, które mogą być niezbędne dla utrzymania swojej atrakcyjności na rynku pracy. Wiadomo już które umiejętności będą pożądane w przyszłym roku. Prognozy wybiegają jednak dalej i wskazują także kierunek na lata 2030.

6 czerwca 2019

Umiejętności interpersonalne w biznesie - dlaczego są ważne?

W obecnych czasach umiejętności interpersonalne są równie ważne, co posiadana wiedza specjalistyczna. Dlaczego bywają kluczowe przy zatrudnianiu nowego pracownika i jak wpływają na jakość współpracy w firmie? Odpowiedź znajdziesz w artykule.

9 maja 2019

Szkolenia dla pracowników – jak je sprawnie zaplanować?

Jak zwiększyć efektywność osób zatrudnionych w firmie? Odpowiednia organizacja szkolenia dla pracowników, poprzedzona dokładną analizą potrzeb może w tym pomóc. Co jeszcze brać pod uwagę, planując szkolenie? Poznaj kroki, które należy podjąć.

8 maja 2019

Feedback i feedforward wsparciem pracownika

Feedback i feedforward jako metody efektywnego wsparcia pracownika. Czy są skuteczniejsze od tradycyjnej oceny pracownika? Na czym polegają i jak stosować je z korzyścią dla ludzi i biznesu? Wszelkie informacje znajdziesz w poniższym artykule.

22 kwietnia 2019

Efektywność - 8 wskazówek jak możesz ją zwiększyć

Efektywność nie jest Twoją mocną stroną? Chciałbyś coś z tym zrobić? Jej zwiększenie jest możliwe, dzięki wprowadzaniu kilku prostych nawyków. Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiadamy, jak dobrze planować swoje działania, aby być bardziej skutecznym.

26 lipca 2017

Chodź, pomaluj mój świat - kolory w pracy a efektywność

Sprawdź, na jakie kolory najlepiej pomalować ściany w biurze!

6 listopada 2014

Pracownik zorganizowany i efektywny - od poniedziałku do piątku

Pięć dni rządzących naszym życiem. Od poniedziałku do piątku. Jak to wszystko się zaczęło? Będziesz pewnie zaskoczony tym, że nasz tydzień pracy wygląda tak dopiero od 1940 roku. Właśnie wtedy ustanowiono pięciodniowy system czasu pracy.

4 czerwca 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów