Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat marketing

2019-03-11

Patronaty

Golden Marketing Conference - najważniejsza konferencja tej wiosny!

Golden marketing conference Golden Marketing Conference to wydarzenie, podczas którego spotkają się członkowie zarządów, dyrektorzy marketingu i osoby decyzyjne w zakresie strategii rozwoju marki. Przewidziano także udział gościa specjalnego, którym będzie Michael E. Porter. czytaj dalej

Budowanie marki przy pomocy content marketingu – tak czy nie?

Budowanie marki przy pomocy content marketingu Kwestia employer brandingu jest niezwykle istotna, a firmy dbają o to, jak są postrzegane przez klientów. Czy budowanie marki przy pomocy content marketingu jest dobrym wyborem? Na co warto zwrócić uwagę? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Skuteczna promocja w mediach – reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna jako narzędzie promocji Czy telewizja to nadal skuteczny nośnik reklamy? Czy reklama telewizyjna to skuteczna forma przekazu reklamowego i czy będzie odpowiednia dla Twojego produktu? Czy koszty reklamy telewizyjnej są wysokie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. czytaj dalej

Marketing młodzieżowy czyli jak zyskać zainteresowanie młodego klienta?

marketing młodzieżowy Jak komunikować się z młodym pokoleniem konsumentów, aby nakłonić ich do pożądanej przez markę akcji? Czym kierują się, podejmując decyzje zakupowe? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym polega marketing młodzieżowy i jakie zasady w nim obowiązują. czytaj dalej

Komunikacja marketingowa - poznaj najważniejsze trendy

Komunikacja marketingowa a najnowsze trendy Czy w marketingu już wszystko zostało powiedziane? Oczywiście, że nie. Jest to dziedzina, w której nieustannie coś się zmienia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, przez jakie trendy może zostać zdominowana komunikacja marketingowa wielu firm. czytaj dalej

Public relations a reklama - związek i zależności

Public relations - czy ma coś wspólnego z reklamą? Zarówno public relations, jak i reklama, zaliczane są do promocji - jednego z elementów mixu marketingowego. Jednak obie te składowe są zupełnie inne, jeśli chodzi o cele i sposób oddziaływania na odbiorcę. Dowiedz się, jakie są między nimi różnice! czytaj dalej

Advertainment - najlepsze przykłady reklamy i rozrywki

Advertainment sposobem na równoczesną reklamę i zabawę Advertainment to mieszanka treści rozrywkowych z reklamą. Można wskazać wiele odmian tego działania, które różnią się przede wszystkim wymiarem czasu, jaki jest poświęcany marce w konkretnym przekazie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Na czym polega fenomen Apple?

fenomen apple Co takiego sprawia, że Apple jest otaczane taką atencją przez media i istnym kultem ze strony użytkowników? Poznajemy historię Apple, by sprawdzić, dlaczego firma Steve’a Jobsa odniosła tak wielki sukces. czytaj dalej

Copywriting a content marketing

copywriting Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu. czytaj dalej

PR - dwie litery, wiele korzyści. Public relations w pigułce

public relations Public relations to działania, dzięki którym firma może systematycznie komunikować się ze swoim otoczeniem. Dlatego też jest to istotny element, który zapewnia realizacje celów ekonomicznych firmy. Dowiedz się więcej! czytaj dalej
2014-04-16

e-Poradniki

E-book: Społeczność internetowa a marketing

Wirtualne społeczności to doskonali adresaci kampanii marketingowych, dzięki którym można wyjść poza dotychczasowe media jak prasa, radio i telewizja. czytaj dalej

Najczęstsze błędy start-upów

Sprawdź, dlaczego tak wiele młodych firm upada. czytaj dalej