Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

12 wyników dla tematu: marketing

Artykuły:

Content repurposing

Marketingowcy, którzy szukają nowych treści często sięgają po taką praktykę jak content repurposing by odświeżyć informacje na stronie oraz pojawiać się wyżej w rankingach Google. Zastanawiasz się na czym polega ta praktyka i co może Ci dać? Przeczytaj!

3 listopada 2021

Skuteczna promocja w mediach – reklama telewizyjna

Czy telewizja to nadal skuteczny nośnik reklamy? Czy reklama telewizyjna to skuteczna forma przekazu reklamowego i czy będzie odpowiednia dla Twojego produktu? Czy koszty reklamy telewizyjnej są wysokie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.

11 lutego 2019

Marketing młodzieżowy czyli jak zyskać zainteresowanie młodego klienta?

Jak komunikować się z młodym pokoleniem konsumentów, aby nakłonić ich do pożądanej przez markę akcji? Czym kierują się, podejmując decyzje zakupowe? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym polega marketing młodzieżowy i jakie zasady w nim obowiązują.

17 grudnia 2018

Komunikacja marketingowa - poznaj najważniejsze trendy

Czy w marketingu już wszystko zostało powiedziane? Oczywiście, że nie. Jest to dziedzina, w której nieustannie coś się zmienia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, przez jakie trendy może zostać zdominowana komunikacja marketingowa wielu firm.

5 kwietnia 2018

Public relations a reklama - związek i zależności

Zarówno public relations, jak i reklama, zaliczane są do promocji - jednego z elementów mixu marketingowego. Jednak obie te składowe są zupełnie inne, jeśli chodzi o cele i sposób oddziaływania na odbiorcę. Dowiedz się, jakie są między nimi różnice!

5 kwietnia 2017

Advertainment - najlepsze przykłady reklamy i rozrywki

Advertainment to mieszanka treści rozrywkowych z reklamą. Można wskazać wiele odmian tego działania, które różnią się przede wszystkim wymiarem czasu, jaki jest poświęcany marce w konkretnym przekazie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 września 2016

Na czym polega fenomen Apple?

Co takiego sprawia, że Apple jest otaczane taką atencją przez media i istnym kultem ze strony użytkowników? Poznajemy historię Apple, by sprawdzić, dlaczego firma Steve’a Jobsa odniosła tak wielki sukces.

25 września 2016

Copywriting a content marketing

Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu.

25 września 2016

PR - dwie litery, wiele korzyści. Public relations w pigułce

Public relations to działania, dzięki którym firma może systematycznie komunikować się ze swoim otoczeniem. Dlatego też jest to istotny element, który zapewnia realizacje celów ekonomicznych firmy. Dowiedz się więcej!

28 sierpnia 2014

E-book: Społeczność internetowa a marketing

Wirtualne społeczności to doskonali adresaci kampanii marketingowych, dzięki którym można wyjść poza dotychczasowe media jak prasa, radio i telewizja.

16 kwietnia 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów