0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

12 wyników dla tematu: public-relations

Artykuły:

18. Kongres Public Relations i Komunikacji

Szybko zmieniające się otoczenie, nowy krajobraz biznesowy, sprawiają, że przed PR-owcami stają coraz trudniejsze wyzwania. Reagowanie na zmiany, neutralizowanie zagrożeń - to kluczowe umiejętności, które musi rozwijać każdy ekspert od komunikacji.

2 października 2022

Public relations - jakie są jego główne założenia?

Public relations to bardzo rozpowszechnione określenie. Czym dokładnie jest? Jakie działania wchodzą w zakres tego pojęcia. Co mają na celu? Czy każda firma ich potrzebuje? Dowiedz się więcej na ten temat czytając nasz artykuł!

27 września 2022

Public relations w małej firmie – 10 kroków do sukcesu

Uważasz, że public relations sprawdzi się tylko w dużych firmach? Nic bardziej mylnego! Poznaj metody komunikowania, dzięki którym przegonisz konkurencję. W poniższym artykule przedstawiamy 10 kroków, które pomogą Ci w osiągnięciu sukcesu.

31 maja 2019

PR w branży gastronomicznej – jak działa?

Pojęcie public relations już na stałe wpisało się w codzienny język osób zajmujących się budowaniem wizerunku firmy. Jednak jak wygląda PR w branży gastronomicznej? Czy w przypadku tego sektora rynku pojawiają się inne zasady public relations?

16 listopada 2018

Dobroczynność i PR - kreowanie wizerunku połączone z akcjami charytatywnymi

Dobrze zaplanowana akcja charytatywna uwzględniająca w swoim udziale osoby sławne lub popularne marki zdobędzie wielu odbiorców i jednocześnie darczyńców. Jak zgrabnie łączyć dobroczynność i PR, aby całość była spójna z nieustannie budowanym wizerunkiem?

1 sierpnia 2018

Reklama a PR - która forma promocji jest skuteczniejsza?

W dzisiejszych czasach przetrwanie firmy na rynku w dużej mierze zależy od promocji i rozpowszechnienia odpowiedniego wizerunku. Jaka metoda będzie najefektywniejsza? Przeczytaj artykuł i sprawdź zależności, jakie zachodzą w kwestii reklama a PR!

23 lipca 2018

Media relations - bądź w dobrych kontaktach z mediami!

Dzięki dobrym kontaktom z mediami możemy zwiększyć rozpoznawalność i renomę firmy. Media relations wpływają na rozgłos, który możesz wykorzystać do działań promocyjnych. Sprawdź, jakie kroki należy podjąć, by relacje te mogły pomóc Ci w budowaniu marki.

10 kwietnia 2018

PR w branży beauty - jakie działania prowadzić, by były skuteczne?

Silna konkurencja, zmieniające się potrzeby konsumentów i znajomość aktualnych trendów to główne czynniki, które wpływają na skuteczność działań PR w branży beauty. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak prowadzić kampanie dla marek kosmetycznych!

7 marca 2018

Strategia PR, czyli planowanie działań

Planujesz działania public relations dla swojej firmy? Chcesz polepszyć wizerunek przedsiębiorstwa i pozytywnie wpłynąć na jego komunikację z otoczeniem? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać poprawnie przygotowana strategia PR!

4 stycznia 2018

Public relations, czyli kształtowanie wizerunku firmy

Public relations to budowanie stałych i pozytywnych relacji pomiędzy firmą, a jej klientami. Celem jest stworzenie jak najlepszego wizerunku marki oraz zdobycie akceptacji i wzbudzenie zaufania. Sprawdź, jak public relations może wpłynąć na Twoją firmę!

28 grudnia 2017

Public relations a reklama - związek i zależności

Zarówno public relations, jak i reklama, zaliczane są do promocji - jednego z elementów mixu marketingowego. Jednak obie te składowe są zupełnie inne, jeśli chodzi o cele i sposób oddziaływania na odbiorcę. Dowiedz się, jakie są między nimi różnice!

5 kwietnia 2017

PR - dwie litery, wiele korzyści. Public relations w pigułce

Public relations to działania, dzięki którym firma może systematycznie komunikować się ze swoim otoczeniem. Dlatego też jest to istotny element, który zapewnia realizacje celów ekonomicznych firmy. Dowiedz się więcej!

28 sierpnia 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów