0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

11 wyników dla tematu: strategia-marketingowa

Artykuły:

Marketing społecznościowy - jak nim zarządzać?

Media społecznościowe, jeśli zostaną wykorzystane w odpowiedni sposób mogą być znakomitym sposobem do promocji i reklamy firmy. Czy wiesz, czym jest marketing społecznościowy, jakie portale najlepiej wykorzystać w marketingu i jak ich używać? Przeczytaj!

21 października 2021

Dobór słów kluczowych - jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał treści na Twojej stronie oraz wzmocnić pozycjonowanie witryny w rankingach Google musisz zwrócić uwagę na dobór słów kluczowych do zamieszczanych treści oraz panujących trendów. Jak dobierać słowa kluczowe?

19 października 2021

Skuteczna strategia marki kluczem do sukcesu!

Co to jest strategia marki i czy przyda się w Twoim biznesie? Od czego zacząć planowanie strategii marki? Jak stworzyć plan działania komunikacji wizerunkowej dla Twojej firmy w internecie? Na te i inne pytania, znajdziesz odpowiedzi w poniższym artykule.

8 lutego 2019

Czym jest rebranding - co dokładnie znaczy to pojęcie?

Czym jest rebranding? To modyfikacja któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki. W artykule opowiemy o tym, czy rebranding jest dobrowolnym kierunkiem rozwoju, czy raczej pewnym sposobem na wyjście z trudnej sytuacji rynkowej.

28 września 2018

Strategia konkurencyjna twojej firmy - przegląd

Strategia konkurencyjna jest elementem badań wielu specjalistów z dziedziny marketingu. Wynikiem tego są trzy klasyfikacje takich strategii. Przedstawiamy je w artykule. Przeczytaj artykuł i sprawdź, która będzie najlepsza dla Twojej firmy.

29 grudnia 2017

Plan marketingowy cz. II - strategia marketingowa

Strategia marketingowa to jedna z najważniejszych części biznesplanu, chociaż często pomijana. Tymczasem dobrze dopracowana wspiera wszystkie działania i procesy w firmie. Z jakich elementów się składa? Jak powinno wyglądać jej tworzenie? Przeczytaj.

8 sierpnia 2017

Segmentacja rynku - strategia marketingowa cz. III

Omawiana w naszym cyklu segmentacja rynku bezpośrednio związana jest ze strategią marketingową danej firmy. Dowiedz się, czym jest strategia marketingowa, jak ją stworzyć oraz jakie znaczenie przy jej powstawaniu mają badania marketingowe.

23 marca 2017

Inbound marketing - co to jest i jak go stosować?

Inbound marketing - to pojęcie powstało sześć lat temu. Wywodzi się ono z USA i obecnie jest jednym z najpopularniejszych pojęć w świecie marketingu. Co kryje się za tym tajemniczym terminem? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 września 2016

Copywriting a content marketing

Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu.

25 września 2016

Co to jest reklama porównawcza? Przykłady w Polsce i na świecie

Reklama porównawcza jest interesującym narzędziem marketingowym, które - jeśli użyte zgodnie z prawem, w odpowiednich okolicznościach i w ciekawy sposób - może przynieść wielkie korzyści. Przeczytaj więcej o tej formie reklamy!

25 września 2016

Biznesplan - drogowskaz dla firmy

Pochodzące z angielskiego pojęcie biznesplan to po prostu plan biznesowy. Buduje się go po to, by racjonalnie i rzetelnie ocenić powodzenie planowanych działań w ramach przedsiębiorstwa. Zobacz, dlaczego warto stworzyć biznesplan!

18 września 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów