Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat strategia marketingowa

Skuteczna strategia marki kluczem do sukcesu!

Skuteczna strategia marki Co to jest strategia marki i czy przyda się w Twoim biznesie? Od czego zacząć planowanie strategii marki? Jak stworzyć plan działania komunikacji wizerunkowej dla Twojej firmy w internecie? Na te i inne pytania, znajdziesz odpowiedzi w poniższym artykule. czytaj dalej

Czym jest rebranding - co dokładnie znaczy to pojęcie?

Czym jest rebranding? Czym jest rebranding? To modyfikacja któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki. W artykule opowiemy o tym, czy rebranding jest dobrowolnym kierunkiem rozwoju, czy raczej pewnym sposobem na wyjście z trudnej sytuacji rynkowej. czytaj dalej

Strategia konkurencyjna twojej firmy - przegląd

Strategia konkurencyjna - która jest najlepsza dla Twojej firmy? Strategia konkurencyjna jest elementem badań wielu specjalistów z dziedziny marketingu. Wynikiem tego są trzy klasyfikacje takich strategii. Przedstawiamy je w artykule. Przeczytaj artykuł i sprawdź, która będzie najlepsza dla Twojej firmy. czytaj dalej

Plan marketingowy cz. II - strategia marketingowa

Strategia marketingowa - czy jest ważną częścią biznesplanu? Strategia marketingowa to jedna z najważniejszych części biznesplanu, chociaż często pomijana. Tymczasem dobrze dopracowana wspiera wszystkie działania i procesy w firmie. Z jakich elementów się składa? Jak powinno wyglądać jej tworzenie? Przeczytaj. czytaj dalej

Segmentacja rynku - strategia marketingowa cz. III

Strategia marketingowa - wpływ segmentacji rynku Omawiana w naszym cyklu segmentacja rynku bezpośrednio związana jest ze strategią marketingową danej firmy. Dowiedz się, czym jest strategia marketingowa, jak ją stworzyć oraz jakie znaczenie przy jej powstawaniu mają badania marketingowe. czytaj dalej

Inbound marketing - co to jest i jak go stosować?

inbound marketing Inbound marketing - to pojęcie powstało sześć lat temu. Wywodzi się ono z USA i obecnie jest jednym z najpopularniejszych pojęć w świecie marketingu. Co kryje się za tym tajemniczym terminem? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Copywriting a content marketing

copywriting Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu. czytaj dalej

Co to jest reklama porównawcza? Przykłady w Polsce i na świecie

Reklama porównawcza - definicja i omówienie Reklama porównawcza jest interesującym narzędziem marketingowym, które - jeśli użyte zgodnie z prawem, w odpowiednich okolicznościach i w ciekawy sposób - może przynieść wielkie korzyści. Przeczytaj więcej o tej formie reklamy! czytaj dalej

Biznesplan - drogowskaz dla firmy

jak napisać biznesplan Pochodzące z angielskiego pojęcie biznesplan to po prostu plan biznesowy. Buduje się go po to, by racjonalnie i rzetelnie ocenić powodzenie planowanych działań w ramach przedsiębiorstwa. Zobacz, dlaczego warto stworzyć biznesplan! czytaj dalej