0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Kongres For Social Media

Wielkość tekstu:

Kolejna edycja Kongresu For Social Media!

Spotkanie osób, które na co dzień biorą odpowiedzialność za sukcesy jak i za porażki prowadzenia kont firmowych w mediach społecznościowych.

Praca w social mediami wymaga ⇢ nieustannego śledzenia nowości ⇢ poszerzania kompetencji ⇢ i reagowania na zmieniający się świat internetu.

W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media, który ma na celu umożliwienie odblokowania potencjału i sięgnięcia po więcej.

Na wiosnę zapraszamy Was na szczególną edycję bo w Gdańsku!
Chcemy zabrać Was od biurek i szklanych przestrzeni, żeby w ciekawych okolicznościach przyrody ładować baterie do pełna!

Świat nie czeka!

Praca w social mediach to wyzwania

Wciąż pojawiają się nowe możliwości

  • podejścia do obsługi klienta,
  • pomysły na strategie sprzedażowe,
  • kanały komunikacji i narzędzia.

A ciągłe zmiany musimy przekuć na nasz sukces!

Dlaczego warto być na Kongresie?

  • To połączenie idealne: zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, zawsze ciekawy program oraz fantastyczna atmosfera, a także dużo energii do działania i nowe znajomości.

 To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6

Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce – niezmiennie od 2014 roku!

Co, gdzie, kiedy:
• Kongres For Social Media
• 20-21.05.2024
• Gdańsk lub online – do wyboru
www.forsm.pl 

Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne - koniecznie dołącz do wydarzenia!

W Programie m.in.:

Temat »» Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.

Tomasz Kammel – niby nie trzeba przedstawiać a jednak naprawdę warto poznać go bliżej i uczyć się od Tomasza jak dobrze rozumieć i być częścią mediowego świata.

Temat »» Trendujące rozwiązania i niestandardowe pomysły - 8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej. 

Od Bartosza Walata, którego wykład będzie jak zastrzyk z kreatywności w najczystszej postaci. Czyli to czego nam bardzo trzeba w codziennej pracy.

Temat »» Linkedin: Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników. Stanowią oni teraz niemal 1/3 wszystkich profilów.

Ten wykład poprowadzi Adrian Gamoń, który Li zna jak własną kieszeń. Jest autorem corocznego raportu dot. Linkedin i chętnie podzieli się wszystkimi pomysłami!

Temat »». Social Video – wszystko co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji.Chciałbym pokazać cały obraz , formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji. A także kilka mitów które krążą i dlaczego są mitami.

O video opowie nam człowiek, który chyba urodziła się z kamerą – Piotr Król, video Marketing to coś co uwielbia!

Temat »» Czas na reklamę» czyli temat: Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy. Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skrócenia roboczogodzin nad kampaniami.

By Albert Radomski specjalista od reklam i analizy danych. Baaardzo się cieszymy że udało się znaleźć termin i przyjedzie do nas prosto z… Albanii

Temat »» Social Media to wiele różnych formatów > bierzemy na tapet > KONKURSY »: AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI. Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu tresci za pomocą AI.

Agnieszka Stelamszczyk > ogrom doświadczenia i fachowa wiedza. Nieskończona ilość przeprowadzonych kampanii . Gorąco polecamy ten wykład. Będzie też o ostatnim ich case dla Haribo - konkurs z wykorzystaniem AI. Będzie okazja, żeby wiele pomysłów wdrożyć u siebie.

Temat »» Nie zabraknie też »> AR, VR, XR, MR czyli rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach.Wychodząc od twardych danych uwiarygodniających wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako wartościowego medium w komunikacji marek, przejdę do pokazania jak różnorodne i wszechstronne mogą być jej zastosowania - pod kątem branż jakie mogą z niej zasadnie korzystać, funkcji jakie może w kampanii pełnić, a także rozmiarów budżetów marketingowych, które pozwalają na sięganie po nią.

Jan Ożarowski jak sam mówi rozszerzona rzeczywistość to całe jego życie <3

To będzie idealne połączenie:

➜ najlepszego programu dla social media managera,
➜ cudownych warunków oraz atmosfery, żeby odejść od biurka, poznać nowych ludzi i wymienić się doświadczeniami.

www.forsm.pl 

Zapraszamy!

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów