Serwis Biznesu
Analiza danych - wykorzystaj zebrane informacje, aby działać sprawniej
Analiza danych pozwala na dokładne zbadanie konkurencji czy preferencji klientów. Dzięki takiej wiedzy możemy lepiej zarządzać przedsiębiorstwem i przygotować odpowiednią ofertę. Poznaj, czym jest big data i jak może poprawić skuteczność Twoich działań.
17 stycznia 2022
Strategia cenowa - jak ją dobrze tworzyć?
Jednym z ważnych aspektów prowadzenia biznesu jest właściwie opracowana strategia cenowa. Wiele firm uważa, że najniższa cena na rynku gwarantuje dużą liczbę klientów. Czy rzeczywiście tak jest? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
17 stycznia 2022
Jak dobierać współpracowników do zespołu?
Jak dobierać współpracowników, by doskonale dopasowali się do już istniejącego zespołu i zasad obowiązujących w firmie? Na co zwrócić uwagę podczas procesu rekrutacji? Jak go rozpocząć? Sprawdź, odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w naszym artykule!
17 stycznia 2022
Anatomia trendu – czym jest i w jakim celu się ją stosuje?
Nieustannie mamy do czynienia z nowymi trendami i nowinkami. Niektóre z nich znikają w mgnieniu oka, a inne stają się hitem na długie lata. Niezwykle przydatna okazuje się anatomia trendu określająca nadchodzącą modę. Poznaj 7 cech obiecującego trendu.
17 stycznia 2022
Jak zdobyć pozytywne opinie o produktach w sklepie internetowym?
Jednym z istotniejszych elementów skłaniających do zakupów w sklepie internetowym są opinie o produktach, wydawane przez konsumentów. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, w jaki sposób można je pozyskać i utrzymać prowadząc własny e-sklep.
25 maja 2022
Dane o kliencie - jak tworzyć bazę danych i skąd czerpać informacje?
Dane o kliencie powinny być podstawą do prowadzenia badań marketingowych w każdej firmie. Skąd jednak czerpać takie informacje i w jaki sposób tworzyć bazę danych? Przeczytaj nasze wskazówki, dzięki którym stworzysz odpowiednią strategię.
25 czerwca 2022
Program Leader - dofinansowanie dla firmy na obszarach wiejskich
Jak uzyskać fundusze dla swojej firmy na terenach wiejskich? Czy znasz dofinansowanie biznesu, jakie niesie program leader?
17 stycznia 2022
Budżet marketingowy - jak go przygotować?
Każdy, kto chce stworzyć i realizować strategię marketingową dla firmy, musi wcześniej rozpisać budżet marketingowy. Trudno się dziwić, jednak reklamowanie produktów lub usług jest obecnie niewykonalne bez wystarczających funduszy. Dowiedz się więcej.
17 stycznia 2022
Narzędzia online, które wspierają biznes w sieci
Chcąc prowadzić biznes w sieci, warto wykorzystać dostępne na rynku narzędzia online. Są najczęściej udostępniane w systemie chmury, co pozwala mieć dostęp do swoich plików z każdego miejsca. Sprawdź, jakie jeszcze mają zalety.
25 czerwca 2022
Wszystko o Thank You Page - czyli jak zatrzymać klienta na dłużej?
Kiedy użytkownik dokona jakiegoś działania na naszej stronie, najczęściej wyświetlamy mu komunikat z podziękowaniem. Warto dodatkowo wykorzystać ten moment i stworzyć skuteczny Thank You Page. Sprawdź, czym jest i jakie daje nam możliwości taka strona.
6 maja 2022
Dotacje z urzędu pracy na założenie działalności
Komu przysługują dotacje z urzędu pracy na założenie działalności i jakie warunki należy spełnić, aby je uzyskać?Kiedy należy zwrócić otrzymaną dotację? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się wszystkiego na temat dotacji z urzędu pracy!
17 stycznia 2022
Konwersja w e-mail marketingu - poznaj zasady na jej zwiększenie
Dopiero jeśli konwersja w e-mail marketingu ma wysoki poziom, możemy uznać kampanię mailingową za skuteczną, ponieważ celem wysyłania newslettera jest zachęcenie subskrybenta do działania. Poznaj sposoby na skuteczne tworzenie treści maila.
17 stycznia 2022
Live streaming - jak korzystać z niego w marketingu?
Live streaming to obecnie bardzo popularny trend w marketingu, wykorzystujący video transmitowane w czasie rzeczywistym. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak stosować live streaming w marketingu oraz z jakich narzędzi warto skorzystać!
17 stycznia 2022
Jak tworzyć skuteczne slogany i hasła reklamowe?
Dobrze dobrane hasło reklamowe wzmocni markę i sprawi, że zostanie ona zapamiętana nie tylko przez Twoją grupę docelową, ale także innych odbiorców. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie techniki językowe wybrać, aby tworzyć skuteczne hasła reklamowe!
17 stycznia 2022
10 punktów, o których należy pamiętać tworząc newsletter!
Newsletter to skuteczne narzędzie nie tylko do promocji produktów lub usług firmy, lecz także sposób na nawiązanie trwałych relacji z klientami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, o jakie elementy należy zadbać przy budowania newslettera i jego wysyłce.
17 stycznia 2022