Serwis Biznesu
Trade show marketing - jak przygotować się do branżowych targów?
Czy targi branżowe mogą być okazją do zdobycia klienta? Jak należy się do nich przygotować, aby osiągnąć cel? Trade show marketing, czyli marketing targowy, powinien być odpowiednio przygotowany. Jak promować firmę? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się!
17 stycznia 2022
Lojalny klient - jak go pozyskać?
Lojalny klient dla e-biznesu to największy skarb. Oprócz stale powracających użytkowników możemy liczyć na rekomendacje i polecenia. Sprawdź w artykule, kim jest lojalny klient, jak go pozyskać i na stałe wzbudzić w nim zaufanie do naszej marki.
17 stycznia 2022
Porzucony koszyk można odzyskać!
Porzucone koszyki to powszechnie występujące zjawisko w świecie e-commerce. Jednak czy można im zapobiegać? Co więcej - czy można je odzyskać? Czy porzucony koszyk zawsze oznacza straconego klienta?
13 stycznia 2021
Niechcemisizm - jak z nim walczyć i zapobiegać?
Mamy przed sobą całą listę zadań, ale ciągle je przekładamy. Po prostu nam się nie chce. Niechcemisizm dopada niemal każdego z nas. Dlaczego tak się dzieje i jak z nim walczyć? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiemy na wszystkie pytania!
17 stycznia 2022
Dystrybucja w marketingu - co robić z dobrym contentem?
Dystrybucja w marketingu ma istotne znaczenie i może mieć zarówno charakter wewnętrzny, jak i zewnętrzny. Dowiedz się, kiedy korzystnie jest zdecydować się na dystrybucję zewnętrzną, a kiedy lepiej działać wyłącznie dla swojej strony internetowej!
17 stycznia 2022
Nazwa domeny - jak wybrać adres strony internetowej?
Własna strona internetowa to konieczność dla firmy w dobie rozwoju internetu. Jak nazwa domeny wpływa na jej wizerunek? Czym warto kierować się przy wyborze domeny, a jakich błędów unikać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
17 stycznia 2022
Rozwój kompetencji pracowników - jaką formę wybrać?
Pracownicy coraz bardziej cenią sobie rozwój kompetencji. Nikt przecież nie chce stać w miejscu. Jaką formę rozwoju wybrać? W co zainwestować? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie postaramy się odpowiedzieć na te pytania, i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Video marketing - dlaczego jest tak ważny?
Wyniki analiz statystycznych pokazują, że to obraz i film mają coraz większy wpływ na przyciąganie uwagi odbiorców. Co to jest video marketing, jak z niego korzystać i dlaczego posiada ogromny potencjał? Sprawdź! Odpowiedzi znajdziesz w artykule!
17 stycznia 2022
Case study - co to jest i komu to potrzebne?
Case study to nie tylko pojęcie akademickie i nieodłączny element badań naukowych. To także narzędzie, które może być przydatne w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Co to dokładnie jest i do czego może Ci się przydać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się!
17 stycznia 2022
Social media - skuteczny sposób na promocję firmy
Promocja firmy jest czynnikiem, który decyduje o jej obecności na rynku. W dobie silnej konkurencji warto zadbać o właściwą komunikację, która nie tylko będzie stanowić reklamę, ale zbuduje więź. Sprawdź, jakie zastosowanie w tej kwestii ma social media!
2 czerwca 2020
Blog firmowy - kolejne narzędzie sprzedaży
Czy blog firmowy może sprawdzić się jako narzędzie marketingowe? Jak go dobrze prowadzić? Czy może pomóc spełnić misję firmy. Przeczytaj kilka wskazówek, jak powinien wyglądać Twój blog firmowy.
5 stycznia 2020
Platforma dla bloga - jaka jest najlepsza dla Ciebie?
Chciałbyś zarabiać na własnym blogu? A może chcesz wykorzystać taką formę do promocji swojej marki? Jeśli masz już pomysł na tematykę swojej strony, to połowa sukcesu. Przyda Ci się jeszcze odpowiednia platforma dla bloga. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Infografiki - jak je tworzyć samodzielnie?
Aby tworzyć infografiki nie trzeba być profesjonalistą czy doświadczonym grafikiem. Wbrew pozorom przekaz kluczowych informacji w ładnej oprawie graficznej nie jest tak trudny w wykonaniu, jakby mogło się wydawać. Sprawdź, jak zaprojektować infografikę!
17 stycznia 2022
Nietypowe formy promocji firmy, czyli jak się reklamować?
W dzisiejszych czasach firmy stają przed dużym wyzwaniem promocji marki. Jakie są nietypowe formy promocji firmy? Które działania promocyjne są bardziej skuteczne - online czy offline? Jakie są rodzaje reklamy? Przeczytaj i poznaj odpowiedzi na pytania.
17 stycznia 2022
Pewność siebie w pracy - jak ją budować?
Chcesz osiągnąć sukces w pracy, ale masz problem z uwierzeniem w swoje umiejętności? Jak być pewnym swoich umiejętności i nie wyjść na osobę zarozumiałą? Jak zwiększyć pewność siebie w pracy? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie podpowiemy Ci, jak to zrobić!
27 stycznia 2022