Serwis Biznesu
Mowa ciała w biznesie, czyli jak się poruszać, żeby zdobyć zaufanie
Podczas spotkania biznesowego zazwyczaj skupiamy się na załatwieniu konkretnej sprawy i nie zwracamy uwagi na to, jak wygląda nasza mowa ciała. Wpływa ona jednak w znaczący sposób na odbiór tego, co mówimy, przez kontrahenta. Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Opinie klientów - jak zachęcać do oceny firmy?
Opinie klientów mają na celu zachęcić resztę potencjalnych odbiorców do naszej marki. Jednak co zrobić, aby nasi użytkownicy chcieli ocenić firmę i jak zachować się w przypadku negatywnych recenzji? Sprawdź, jak ważne są rekomendacje!
17 stycznia 2022
Zdjęcia produktów w sklepie internetowym - skąd je wziąć?
Specyfika sprzedaży przez internet opiera się na odpowiednim przedstawieniu towaru potencjalnemu nabywcy. Najbardziej przydatne w tym zakresie są zdjęcia produktów. Czy możemy użyć każdego zdjęcia, jakie wyda nam się stosowne? Odpowiedź w naszym artykule!
12 czerwca 2019
Strona firmowa - sprawdź, jak ją tanio założyć
Strona firmowa jest jedną z ważniejszych wizytówek firmy, dlatego też trudno sobie wyobrazić, żeby nie była ona jej nieodłącznym elementem. Co jednak w przypadku, kiedy nie posiadamy odpowiednich środków? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Rozpoznawalność marki, czyli jak nie zginąć w tłumie
Efektywne działania, które przynoszą nam pożądane efekty, powinny być stale weryfikowane. To, co dzisiaj nas wyróżnia, jutro już może stać się utartym narzędziem. Jak dbać o rozpoznawalność marki? Przede wszystkim bądź czujny i przeczytaj nasz artykuł!
17 stycznia 2022
Zwykły kredyt obrotowy a kredyt z gwarancją de minimis
Metod na pozyskanie środków finansowych dla firmy jest bardzo wiele. Czy znasz kredyt z gwarancją de minimis?
17 stycznia 2022
Gwarancje de minimis (cz. 6): Banki, które udzielają kredytu z gwarancją
Chcę skorzystać z programu gwarancje de minimis na kredyt - w jakich bankach mogę złożyć wniosek o taki kredyt?
17 stycznia 2022
Jak wyglądają wymiany zagraniczne dla początkujących przedsiębiorców?
Program Erasmus kojarzy się wielu z nas głównie ze studentami. Warto jednak wiedzieć, że możliwe są również wymiany zagraniczne dla początkujących przedsiębiorców. Na czym polegają i co zrobić, by w nich uczestniczyć? Przeczytaj w artykule!
17 stycznia 2022
Brief - czym jest i co powinien zawierać?
Brief wykorzystywany jest przede wszystkim w agencjach reklamowych i public relations. Przed stworzeniem kampanii reklamowej trzeba uzyskać wszelkie niezbędne do tego informacje, ponieważ najważniejszy jest wywiad z klientem. Dowiedz się, czym jest brief!
17 stycznia 2022
Marketing internetowy - social media w marketingu
Najpotężniejszym na świecie portalem społecznościowym jest Facebook. Platforma ta stanowi dzisiaj jeden z kluczowych kanałów komunikacji między firmami i ich klientami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak w pełni wykorzystywać social media w marketingu!
8 marca 2022
Long tail - czyli długi ogon w content marketingu
Content marketing zdobywający w Polsce coraz większą popularność, niejednokrotnie utożsamiany jest z pojęciem "long tail", nazywanego "długim ogonem". Co oznacza ta tajemnicza fraza i czy pomaga w pozycjonowaniu strony? Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Sieć TOR – największy czarny rynek czy przyszłość Internetu?
Czy istnieje sposób na pozostanie w pełni anonimowym w sieci? Czy sieć TOR, metoda szyfrowania danych, zawsze wiąże się z przestępczością? A może jest sposób na wykorzystanie jej w dobrych celach? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Gwarancje de minimis (cz. 5): Ile można zyskać?
Jakie korzyści dają przedsiębiorcy kredyty udzielone jako gwarancje de minimis? Co zapewnia gwarancja de minimis?
17 stycznia 2022
Gwarancje de minimis (cz. 4): Jakie są założenia programu gwarancyjnego?
Jakie są warunki pomocy w ramach programu gwarancje de minimis? Na co można przeznaczyć przyznane środki?
17 stycznia 2022
Klient biznesowy - jak go odpowiednio profilować?
Klient biznesowy to wyzwanie w wielu działach sprzedaży. Wymaga zaangażowania oraz wyjątkowej komunikacji. Ważnym jej elementem jest odpowiednie profilowanie. Sprawdź, jak powinien wyglądać oraz jakie są sposoby na kontakt z takim odbiorcą.
25 czerwca 2022