0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Prowadzenie biznesu

Zarządzanie zespołem - jak robić to dobrze?

Dobre zarządzanie zespołem to podstawa sprawnie działającego przedsiębiorstwa. Lider powinien umieć odpowiednio zmotywować swoich pracowników oraz właściwie ocenić ich potencjał. Sprawdź, jakie są na to sposoby i wykorzystaj je w swojej firmie.

17 września 2019

Marketing internetowy

Real-time marketing - szybka reakcja to podstawa!

Szybki, często z dużą dawką humoru, ale przemyślany i zgodny ze strategią marki - to główne hasła, które pozwalają w dużym skrócie opisać real-time marketing. Na czym właściwe polega? Dowiedz się, jak skutecznie komunikować w czasie rzeczywistym.

12 sierpnia 2019

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. I

Strategie marketingowe realizowane na dużą skalę pojawiły się wtedy, kiedy rozpowszechniły się mass media pozwalające na docieranie do szerokich grup odbiorców. Poznaj wszystkie możliwości, jakie oferuje marketing internetowy.

12 czerwca 2019

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II

Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie także metod komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jaki stosować schemat działań, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing internetowy.

3 lipca 2019

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. I

Zebranie danych to dopiero początek. Kolumny z liczbami i literami trzeba odpowiednio przetworzyć, by odczytać z nich interesujące nas informacje. Badania statystyczne pozwalają wyciągnąć wnioski, niezbędne do oceny przeszłych działań marketingowych.

22 stycznia 2022

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. II

Warto podkreślić, że e-commerce posiada pewne cechy charakterystyczne, inne niż w przypadku handlu tradycyjnego. E-sklepy mają wysoki popyt potencjalny - czyli liczbę osób, którzy wchodzą na stronę. Jak to wyliczyć? Poprzez badania statystyczne!

12 lipca 2017

Prowadzenie biznesu

Elementy negocjacji w działalności gospodarczej

Jakie elementy negocjacji w firmie są najważniejsze? Jak należy się dobrze przygotować do trudnych rozmów i czym różnią się negocjacje z klientem, partnerem biznesowym i pracownikiem? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania.

11 lipca 2017

Pomysł na biznes

Biznes ręcznie robiony – rękodzieło w e-biznesie

Na rynku nie brakuje klientów, którzy chcą się wyróżniać gadżetem zrobionym specjalnie dla nich. Samych wykonawców takich produktów też jest wielu a rękodzieło najczęściej można spotkać właśnie w internecie. Dowiedz się więcej o biznesie robionym ręcznie.

23 stycznia 2022

Marketing internetowy

Marka – wszystko, co powinieneś o niej wiedzieć

Dobrze wykreowana marka może być kluczem do sukcesu prowadzonej działalności. Świadomość rzetelnej, godnej zaufania marki sprawia, że klient chętnie do niej wraca i przywiązuje się do niej. Sprawdź, jakie najważniejsze funkcje, rodzaje i role pełni marka.

20 września 2021

Prowadzenie biznesu

Zarządzanie produktem – elementy i strategie

Nieustannie zmieniające się otoczenie, wzrost technologii i innowacji wymusza na przedsiębiorcach odpowiednie zarządzanie produktem. W tym celu należy opracować strategię kształtowania produktu oraz jego cykl życia. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku.

20 marca 2022

Marketing internetowy

Strategia STP - na czym polega i jakie są jej etapy wdrażania?

Dostosowanie działań marketingowych i zrozumienie docelowego rynku to kluczowa kwestia w działaniach firmy. Strategia STP może pomóc w przeprowadzeniu segmentacji rynku i poznaniu naszego klienta. Sprawdź, jakie są korzyści i możliwości tej strategii.

6 grudnia 2021

Prowadzenie biznesu

Plan marketingowy firmy - jak powinien wyglądać? (cz. 2)

Zarówno duże, jak i małe przedsiębiorstwa powinny opracować plan marketingowy. Odpowiednio przygotowana strategia działania wyznacza kierunek rozwoju firmy i tworzy jej wizję. Sprawdź, jak do tego celu wykorzystać metodę scenariuszową i prognozę popytu.

14 czerwca 2019

Marketing internetowy

Content marketing, czyli z miłości do jakości

Tworzenie tekstów publikowanych na stronach internetowych, a w szczególności na stronach sklepów online, nie jest rzeczą prostą. Wymaga to dużej wiedzy i zaangażowania. Sprawdź, jak tworzyć wartościową treść, czyli jak robić skuteczny content marketing.

19 maja 2019

Prowadzenie biznesu

Plan marketingowy firmy - jak powinien wyglądać? (cz. 1)

Jeżeli chcemy, aby nasza firma utrzymała się na rynku, niezbędne jest zbudowanie odpowiedniej strategii. Plan marketingowy okazuje się konieczny do stworzenia listy celów, które należy starannie realizować. Czym jest i jak go budować? Sprawdź.

30 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

E-zakupy - jak kupujemy w sieci i za co lubimy zakupy online?

E-zakupy to zdecydowanie główny trend ostatnich lat. Cieszą się coraz większą popularnością, a rynek e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie. Kim jest przeciętny klient sklepu internetowego? Jak kupujemy w sieci? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

18 lutego 2020

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów