Serwis Biznesu
Real-time marketing - szybka reakcja to podstawa!
Szybki, często z dużą dawką humoru, ale przemyślany i zgodny ze strategią marki - to główne hasła, które pozwalają w dużym skrócie opisać real-time marketing. Na czym właściwe polega? Dowiedz się, jak skutecznie komunikować w czasie rzeczywistym.
12 sierpnia 2019
Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. I
Strategie marketingowe realizowane na dużą skalę pojawiły się wtedy, kiedy rozpowszechniły się mass media pozwalające na docieranie do szerokich grup odbiorców. Poznaj wszystkie możliwości, jakie oferuje marketing internetowy.
12 czerwca 2019
Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II
Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie także metod komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jaki stosować schemat działań, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing internetowy.
3 lipca 2019
Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. I
Zebranie danych to dopiero początek. Kolumny z liczbami i literami trzeba odpowiednio przetworzyć, by odczytać z nich interesujące nas informacje. Badania statystyczne pozwalają wyciągnąć wnioski, niezbędne do oceny przeszłych działań marketingowych.
22 stycznia 2022
Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. II
Warto podkreślić, że e-commerce posiada pewne cechy charakterystyczne, inne niż w przypadku handlu tradycyjnego. E-sklepy mają wysoki popyt potencjalny - czyli liczbę osób, którzy wchodzą na stronę. Jak to wyliczyć? Poprzez badania statystyczne!
12 lipca 2017
Elementy negocjacji w działalności gospodarczej
Jakie elementy negocjacji w firmie są najważniejsze? Jak należy się dobrze przygotować do trudnych rozmów i czym różnią się negocjacje z klientem, partnerem biznesowym i pracownikiem? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania.
11 lipca 2017
Biznes ręcznie robiony – rękodzieło w e-biznesie
Na rynku nie brakuje klientów, którzy chcą się wyróżniać gadżetem zrobionym specjalnie dla nich. Samych wykonawców takich produktów też jest wielu a rękodzieło najczęściej można spotkać właśnie w internecie. Dowiedz się więcej o biznesie robionym ręcznie.
23 stycznia 2022
Marka – wszystko, co powinieneś o niej wiedzieć
Dobrze wykreowana marka może być kluczem do sukcesu prowadzonej działalności. Świadomość rzetelnej, godnej zaufania marki sprawia, że klient chętnie do niej wraca i przywiązuje się do niej. Sprawdź, jakie najważniejsze funkcje, rodzaje i role pełni marka.
20 września 2021
Zarządzanie produktem – elementy i strategie
Nieustannie zmieniające się otoczenie, wzrost technologii i innowacji wymusza na przedsiębiorcach odpowiednie zarządzanie produktem. W tym celu należy opracować strategię kształtowania produktu oraz jego cykl życia. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku.
20 marca 2022
Strategia STP - na czym polega i jakie są jej etapy wdrażania?
Dostosowanie działań marketingowych i zrozumienie docelowego rynku to kluczowa kwestia w działaniach firmy. Strategia STP może pomóc w przeprowadzeniu segmentacji rynku i poznaniu naszego klienta. Sprawdź, jakie są korzyści i możliwości tej strategii.
6 grudnia 2021
Plan marketingowy firmy - jak powinien wyglądać? (cz. 2)
Zarówno duże, jak i małe przedsiębiorstwa powinny opracować plan marketingowy. Odpowiednio przygotowana strategia działania wyznacza kierunek rozwoju firmy i tworzy jej wizję. Sprawdź, jak do tego celu wykorzystać metodę scenariuszową i prognozę popytu.
14 czerwca 2019
Content marketing, czyli z miłości do jakości
Tworzenie tekstów publikowanych na stronach internetowych, a w szczególności na stronach sklepów online, nie jest rzeczą prostą. Wymaga to dużej wiedzy i zaangażowania. Sprawdź, jak tworzyć wartościową treść, czyli jak robić skuteczny content marketing.
19 maja 2019
Plan marketingowy firmy - jak powinien wyglądać? (cz. 1)
Jeżeli chcemy, aby nasza firma utrzymała się na rynku, niezbędne jest zbudowanie odpowiedniej strategii. Plan marketingowy okazuje się konieczny do stworzenia listy celów, które należy starannie realizować. Czym jest i jak go budować? Sprawdź.
30 stycznia 2022
E-zakupy - jak kupujemy w sieci i za co lubimy zakupy online?
E-zakupy to zdecydowanie główny trend ostatnich lat. Cieszą się coraz większą popularnością, a rynek e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie. Kim jest przeciętny klient sklepu internetowego? Jak kupujemy w sieci? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.
18 lutego 2020
Zawieszenie działalności w czasie choroby
Przedsiębiorca może wstrzymać wykonywanie działalności w dowolnym terminie. Nie ma tu znaczenia, jaki jest tego powód. Jednak czy zawieszenie działalności w czasie choroby jest możliwe? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
20 stycznia 2022