0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

17 wyników dla tematu: koniec-korekty-kosztow

Artykuły:

Księga przychodów i rozchodów - najważniejsze zmiany

Księga przychodów i rozchodów to jedna z podstawowych ewidencji prowadzonych przez przedsiębiorców. Czy wiesz, jak rozliczyć koszty działalności badawczo-rozwojowej w KPiR oraz jakie inne zmiany weszły w życie? Sprawdź, czytając nasz artykuł!

23 sierpnia 2017

Płatność gotówką - jak ją poprawnie dokumentować?

Dokonujesz płatności gotówką? Czy wiesz, w jaki sposób należy udokumentować płatność gotówką oraz jakie elementy musi zawierać pokwitowanie? Czy ma wpływ na sposób księgowania? Sprawdź! Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

31 stycznia 2017

Korekta kosztów - koniec pomniejszania kosztów o niezapłacone wydatki

Korekta kosztów jest aktualnie obowiązkowa w przypadku nieterminowo opłaconych wydatków. Od 2016 roku nastąpi zmiana przepisów, która zniesie obowiązek pomniejszania kosztów o kwotę nieopłaconych faktur. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

7 października 2016

Zakup na raty a ujęcie w KPiR - musisz to wiedzieć!

Planujesz dokonać zakupu w systemie ratalnym? Sprawdź, w jaki sposób zakup na raty należy ująć w podatkowej księdze przychodów i rozchodów oraz czy odsetki przy spłacanych ratach będą kosztem uzyskania przychodów ? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

9 maja 2016

Jednorazowa amortyzacja środka trwałego w leasingu finansowym

Czy możliwa jest jednorazowa amortyzacja środka trwałego w leasingu finansowym? Jak ma się do tego korekta kosztów i zmiany w przepisach, obowiązujące od stycznia 2016 roku? Czy w dalszym ciągu wykonuje się korektę kosztów? Sprawdź!

10 marca 2016

Nieuregulowane zobowiązania a spis z natury

Osoby posiadające własną firmę są zobligowane do sporządzania spisu z natury. Przeczytaj, jak w poprawny sposób skonstruować spis z natury oraz dowiedz się, jaki wpływ na inwentaryzację mają nieuregulowane zobowiązania!

25 grudnia 2015

Korekta kosztów związana z nieterminowym rozliczaniem wydatków

Podatnicy PIT i CIT w sytuacji nieuregulowania kwoty, która wynika z faktury lub rachunku, muszą dokonać korekty kosztów uzyskania przychodów. Korekta kosztów została uzależniona od ustalonego terminu płatności, ponieważ prawo wyodrębnia dwa przypadki.

14 grudnia 2015

Korekta kosztów z tytułu nieopłaconych faktur

Przepisy obowiązujące do końca 2015 roku informujące o nieopłaconych wydatkach, podatnik jest zobowiązany do wyłączenia ich z kosztów uzyskania przychodów. Korekta kosztów - sprawdź, jaka zmiana nastąpi od 1 stycznia 2016 roku.

19 listopada 2015

Korekta kosztów w 2013 roku, a jej koniec w 2016 roku

Na czym polega korekta kosztów? Po co został stworzony mechanizm takich korekt? Jaki jest czas na dokonanie korekty kosztów? Sprawdź, jakie zmiany nastąpią od 2016 roku i czy to koniec z obowiązkową korektą kosztów w przypadku braku zapłaty?

14 listopada 2015

Korekta kosztów do końca 2015 roku - amortyzacja środków trwałych

Nieopłacenie w terminie zobowiązań powoduje konieczność wykonania przez przedsiębiorców korekty kosztów wstecz. Jakie zmiany wejdą w życie w 2016 roku? Czy zmiany prawne spowodują, że korekta kosztów nie będzie już konieczna? Sprawdź!

2 listopada 2015

Likwidacja działalności a korekta kosztów

Jeśli dojdzie do likwidacji działalności, przedsiębiorca powinien wiedzieć, jak prawidłowo rozliczyć niezapłacone wówczas faktury, a także czy konieczna jest korekta kosztów. Dowiedz się jak wygląda likwidacja działalności a korekta kosztów!

21 lipca 2015

Korekta kosztów w podatkowej księdze przychodów i rozchodów

Regulowanie zobowiązań względem kontrahentów ma wpływ na pozytywny wizerunek przedsiębiorcy. Kiedy musi zostać wykonana korekta kosztów przez przedsiębiorcę? Jakie są terminy składania korekt? Dowiedz się więcej czytając nasz artykuł!

27 lutego 2015

Obowiązkowa korekta kosztów a księga przychodów i rozchodów - nowe dowody księgowe

Czy wiesz, jak zmieniają się przepisy odnośnie korekty kosztów? Czy korekta kosztów jest obowiązkowa? Jakie dokumenty mogą stanowić podstawę wpisu do KPiR? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

15 grudnia 2014

Obowiązkowa korekta kosztów przy obrocie bezgotówkowym

Nierozliczanie zobowiązań w terminie generuje konieczność dokonywania korekty kosztów. Czy korekta kosztów z tytułu nieuregulowanych zobowiązań będzie obowiązywała po 2016 roku? Dowiedz się czytając nasz artykuł!

18 listopada 2014

Korekta kosztów w KPiR a likwidacja działalności gospodarczej

Korekta kosztów dokonywana jest jeśli zobowiązania nie zostały uregulowane w terminie. Jak wygląda korekta kosztów w przypadku likwidacji działalności gospodarczej? Jakie zmiany w korekcie kosztów nastąpią w 2016 roku? Sprawdź!

25 czerwca 2014

Dowód korekty kosztu - wzór z omówieniem

Czy wiesz, co może stanowić dowód korekty kosztu czyli zmniejszenia kosztów lub zwiększenia przychodów? Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w naszym artykule! Dodatkowo do pobrania darmowy wzór w formacie PDF.

10 sierpnia 2013

Duplikat faktury a korekta kosztów

Termin płatności faktury liczony jest od daty dostarczenia faktury czy od daty wystawionego duplikatu? Jak w tym przypadku rozliczyć korekty kosztów? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zmieni się korekta kosztów od 2016 roku?

15 lipca 2013

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów