0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Reklama podprogowa - informacja podprogowa w nowych szatach

Reklama podprogowa to wyjątkowo rodzaj promocji firmy. Czy wiesz, w jaki sposób wykorzystać mechanizm informacji podprogowej? W naszym artykule wyjaśniamy, jak działa reklama podprogowa i czy warto jej używać w ramach działań marketingowych firmy.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Archetypy marki - jak je wykorzystać w marketingu?

Czy dobra opowieść lepiej się sprzedaje? Czy jeśli nasza marka zostanie bohaterem albo kochankiem, to będzie lepiej rozpoznawalna? Przeczytaj czym są archetypy marki i jak je efektywnie wykorzystać w strategii marketingowej swojej firmy!

24 marca 2018

Marketing internetowy

Product placement - co to jest i jak działa?

Współczesny konsument jest atakowany ze wszystkich stron reklamami różnych produktów. Są to nie tylko banery, spoty reklamowe czy ulotki, ale także lokowanie produktu. W jakim celu i jak wykorzystać product placement? Dowiedz się więcej na ten temat!

2 marca 2022

HR w praktyce

Metoda 360 stopni w ocenie pracowniczej

Przynajmniej raz w roku wiele firm przeprowadza ocenę pracowniczą. Dla pracowników jest to z pewnością stresująca, ale też pouczająca sytuacja. Na czym polega metoda 360 stopni w ocenie pracowniczej? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Cena produktu – jej znaczenie i rola w marketingu

Ustalenie poziomu cen jest ważnym elementem strategii marketingowej. Wyróżnia się różne skuteczne koncepcje i metody ustalania ich poziomu. Sprawdź, jak powinna być kształtowana cena produktu i jakie są główne metody ustalania jej wysokości.

20 kwietnia 2022

Marketing internetowy

Strategia marki a budowanie jej tożsamości

Strategia marki jest bardzo ważnym elementem w prowadzeniu wszystkich działań firmy. Jest to sposób budowy tożsamości marki, a przez to podkreślenia jej unikatowości. W artykule podpowiadamy, jak stworzyć strategię oraz jakie elementy powinna zawierać.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Opinie o produktach w sklepie internetowym - jak zdobywać wartościowe?

Komentarze i opinie o produktach odgrywają ważną rolę w e-commerce. Zapewne sam niejednokrotnie się nimi sugerowałeś. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego te wartościowe są dla sklepu online tak istotne i w jaki sposób można je zdobywać.

21 listopada 2021

Marketing internetowy

Promowanie produktów w e-sklepie - na czym polega?

Sam pomysł na biznes internetowy to nie wszystko. Wiele zależy od zaprezentowania towaru na wirtualnych półkach. Zobacz, jakie znaczenie ma promowanie produktów w e-sklepie i jak to zrobić, żeby przynosiło pożądane skutki! Dowiedz się więcej!

11 stycznia 2022

Marketing internetowy

Marketing internetowy - jak go stosować?

Marketing internetowy jest nieodłącznym elementem prowadzenia działań promocyjnych w każdej firmie. W jego obszarze zawiera się wiele kanałów i sposobów komunikacji. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak skutecznie zarządzać swoim systemem reklamowym.

14 września 2021

Marketing internetowy

Co to jest mem internetowy? Jakie są jego funkcje?

Ciężko znaleźć jednoznaczną odpowiedź na pytanie czym jest mem. Obecnie w internecie powstaje ich niezliczona ilość, a tematyka, której dotyczą, jest równie różnorodna. Dowiedz się, jak stworzyć mem internetowy, który zdobędzie sympatię internautów.

29 marca 2022

Marketing internetowy

Grupa docelowa - najpierw celuj, potem strzelaj! Praktyczne informacje

Określenie grupy docelowej pozwala precyzyjnie tworzyć komunikat marketingowy i docierać do klientów zainteresowanych usługami lub produktami przedsiębiorstwa. W artykule odpowiadamy, czym jest grupa docelowa i jakie są kryteria jej doboru.

3 września 2020

Marketing internetowy

Marketing sensoryczny – wpływ zmysłów na decyzję o zakupie

Czy spontaniczny zakup – jak przyjęło się mówić w środowisku klientów – rzeczywiście jest taki spontaniczny? A może są pewne elementy, które motywują, a nawet prowokują do zakupu? Sprawdź, czym jest marketing sensoryczny i poznaj techniki sprzedaży.

9 maja 2021

Prowadzenie biznesu

Podcinanie skrzydeł pracownikom - co nie działa motywująco?

Nawet nieświadomie możesz nie działać motywująco na podwładnych. Jak wygląda podcinanie skrzydeł pracownikom? Jakich zachowań warto unikać zarządzając pracownikami w firmie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania.

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Współpraca w grupie - jak sobie radzić z czynnikami zewnętrznymi?

Czy współpraca w grupie jest ważna? Jak czynniki zewnętrzne wpływają na współpracę w grupie? Mogą podnieść morale grupy, ale mogą też działać negatywnie. Jak je wykorzystać? Jaką rolę ma w tym zakresie przywództwo w organizacji? Przeczytaj nasz artykuł!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Na czym polega pozycjonowanie produktu? - przydatne informacje

Jeżeli chcemy, aby produkt, który wprowadzamy na rynek, zajął określone miejsce w świadomości jego odbiorców, musimy wykonać szereg działań do tego zmierzających. Co to jest pozycjonowanie produktu? Przekonaj się, czytając nasz artykuł!

1 lipca 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów