0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Performance marketing - postaw na widoczne efekty!

Performance marketing to doskonałe narzędzie do uzyskania szybkich i skutecznych efektów. Przy takiej kampanii rozliczamy się za wykonaną konwersję, którą może być kliknięcie w reklamę czy nowy lead. Poznaj wskaźniki pomiaru efektywności takich działań.

3 marca 2017

E-commerce w praktyce

Porównywarki cen w e-commerce - możliwości dla sprzedawcy

Porównywarki cen przynoszą wiele korzyści, zarówno sprzedawcy, jak i kupującemu. Przedsiębiorca, który nie korzysta z tej formy promocji, może bardzo dużo stracić i dać się zepchnąć na dalsze pozycje w wyścigu po klienta. Poznaj zalety porównywarek cen!

28 czerwca 2019

HR w praktyce

System wynagrodzeń - poznaj jego modele!

System wynagrodzeń wpływa w każdej firmie na wydajność pracowników. To od niego w dużej mierze zależy zmotywowanie podwładnych. Jakie są rodzaje systemów wynagrodzeń i który z nich wybrać? Przeczytaj koniecznie nasz artykuł i dowiedz się więcej!

2 marca 2017

E-commerce w praktyce

Wielokanałowość sprzedaży, czyli zachodni trend na polskim rynku

Zobacz, jak łatwo radykalnie poprawić wyniki sprzedaży wykorzystując system wielokanałowej dystrybucji informacji. Omnichannel (wielokanałowość sprzedaży) to nic innego, jak równoczesne wykorzystywanie wielu dróg dotarcia z wiedzą o produkcie do odbiorcy.

26 lutego 2020

Marketing internetowy

Ciekawe tematy na bloga - jak je znaleźć i skąd czerpać inspiracje?

Sukces bloga przede wszystkim zależy od publikowanej na nim treści. Artykuły powinny zainteresować czytelnika i dostarczać przydatnych informacji. Brakuje Ci pomysłów na ciekawe tematy na bloga? Podpowiadamy, gdzie szukać inspiracji do pisania postów.

21 października 2021

HR w praktyce

Kariera pracowników - jak nią zarządzać?

Ludzie są najlepszą inwestycją - bez nich trudno wyobrazić sobie sukces firmy. Dlatego też kariera pracowników nie zawsze powinna być kontrolowana tylko przez nich samych. Co może zrobić w tej kwestii pracodawca? Dowiedz się więcej z naszego artykułu!

20 października 2019

Marketing internetowy

Tworzenie zaplecza SEO - dobry sposób na wypozycjonowanie strony

Tworzenie zaplecza SEO rekomendowane jest jako skuteczna metoda na wysokie wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. Jednak można je wykorzystać również do stworzenia kampanii PR. Dowiedz się, jakie jeszcze może mieć zastosowania i jak je zbudować.

7 marca 2021

Marketing internetowy

Wyróżnij się jakością obsługi klienta w e-commerce

Dobrze zarządzasz sklepem internetowym, ale mimo to Twoja sprzedaż wciąż maleje? Przyjrzyj się obsłudze klienta w swoim sklepie. Poznaj techniki, dzięki którym możesz wyróżnić się jakością obsługi klienta w e-commerce na tle konkurencji!

28 lutego 2017

HR w praktyce

Dwuczynnikowa teoria Herzberga i motywacja

Motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy jest niezwykle istotne. Każda firma musi znaleźć najbardziej odpowiedni system dla siebie. Na czym polega dwuczynnikowa teoria Herzberga? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź na to pytanie.

16 marca 2021

Marketing internetowy

Grywalizacja - do czego służy w marketingu?

Grywalizacja, gamyfikacja czy gryfikacja - wiesz co oznaczają te pojęcia? To bardzo popularny trend w marketingu, któremu warto się lepiej przyjrzeć. Sprawdź, na czym dokładnie polega grywalizacja i poznaj praktyczne przykłady jej zastosowania.

25 czerwca 2019

Marketing internetowy

Linki dofollow i nofollow - dlaczego są takie ważne w pozycjonowaniu?

Atrybuty dofollow i nofollow są przypisywane do linków umieszczanych na stronie. Jest to bardzo istotny element przy pozycjonowaniu serwisów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego tak jest i jaki ma to wpływ na SEO.

18 kwietnia 2018

HR w praktyce

Elastyczny czas pracy - poznaj jego wady i zalety

Elastyczny czas pracy czy możliwość pracy zdalnej mogą być dla pracowników motywującymi do bardziej wytężonej pracy benefitami. Jak wprowadzać elastyczny grafik i jakie są jego wady oraz zalety? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

18 czerwca 2019

Marketing internetowy

Samodzielne pozycjonowanie stron www - wskazówki

W dzisiejszych czasach internet jest istotną formą sprzedaży oraz reklamowania się. Efektywne pozycjonowanie stron internetowych pomoże Ci przegonić konkurencję. W artykule znajdziesz wskazówki, jak krok po kroku pozycjonować strony internetowe.

22 maja 2022

Marketing internetowy

Strona internetowa firmy - jak rozpoznać czy jest dobra?

Jaka strona internetowa firmy będzie najlepsza? Jak powinna wyglądać? Według jakich kryteriów ocenić, czy jest dobra? Jakie strony chętnie oglądają internauci a jakie mniej? Przeczytaj artykuł i poznaj 6 wskaźników idealnej strony internetowej.

11 czerwca 2020

HR w praktyce

Biuletyn firmowy - czy przyda się też w twojej firmie?

Biuletyn firmowy to nic innego jak magazyn wewnątrzorganizacyjny. Ma on służyć przede wszystkim jako narzędzie komunikacyjne. Dlaczego warto wprowadzić go do swojej firmy? Kto powinien go redagować? Jakie cele firmowe realizuje? Przeczytaj nasz artykuł!

26 marca 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów