Serwis Biznesu
Performance marketing - postaw na widoczne efekty!
Performance marketing to doskonałe narzędzie do uzyskania szybkich i skutecznych efektów. Przy takiej kampanii rozliczamy się za wykonaną konwersję, którą może być kliknięcie w reklamę czy nowy lead. Poznaj wskaźniki pomiaru efektywności takich działań.
3 marca 2017
Porównywarki cen w e-commerce - możliwości dla sprzedawcy
Porównywarki cen przynoszą wiele korzyści, zarówno sprzedawcy, jak i kupującemu. Przedsiębiorca, który nie korzysta z tej formy promocji, może bardzo dużo stracić i dać się zepchnąć na dalsze pozycje w wyścigu po klienta. Poznaj zalety porównywarek cen!
28 czerwca 2019
System wynagrodzeń - poznaj jego modele!
System wynagrodzeń wpływa w każdej firmie na wydajność pracowników. To od niego w dużej mierze zależy zmotywowanie podwładnych. Jakie są rodzaje systemów wynagrodzeń i który z nich wybrać? Przeczytaj koniecznie nasz artykuł i dowiedz się więcej!
2 marca 2017
Wielokanałowość sprzedaży, czyli zachodni trend na polskim rynku
Zobacz, jak łatwo radykalnie poprawić wyniki sprzedaży wykorzystując system wielokanałowej dystrybucji informacji. Omnichannel (wielokanałowość sprzedaży) to nic innego, jak równoczesne wykorzystywanie wielu dróg dotarcia z wiedzą o produkcie do odbiorcy.
26 lutego 2020
Ciekawe tematy na bloga - jak je znaleźć i skąd czerpać inspiracje?
Sukces bloga przede wszystkim zależy od publikowanej na nim treści. Artykuły powinny zainteresować czytelnika i dostarczać przydatnych informacji. Brakuje Ci pomysłów na ciekawe tematy na bloga? Podpowiadamy, gdzie szukać inspiracji do pisania postów.
21 października 2021
Kariera pracowników - jak nią zarządzać?
Ludzie są najlepszą inwestycją - bez nich trudno wyobrazić sobie sukces firmy. Dlatego też kariera pracowników nie zawsze powinna być kontrolowana tylko przez nich samych. Co może zrobić w tej kwestii pracodawca? Dowiedz się więcej z naszego artykułu!
20 października 2019
Tworzenie zaplecza SEO - dobry sposób na wypozycjonowanie strony
Tworzenie zaplecza SEO rekomendowane jest jako skuteczna metoda na wysokie wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. Jednak można je wykorzystać również do stworzenia kampanii PR. Dowiedz się, jakie jeszcze może mieć zastosowania i jak je zbudować.
7 marca 2021
Wyróżnij się jakością obsługi klienta w e-commerce
Dobrze zarządzasz sklepem internetowym, ale mimo to Twoja sprzedaż wciąż maleje? Przyjrzyj się obsłudze klienta w swoim sklepie. Poznaj techniki, dzięki którym możesz wyróżnić się jakością obsługi klienta w e-commerce na tle konkurencji!
28 lutego 2017
Dwuczynnikowa teoria Herzberga i motywacja
Motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy jest niezwykle istotne. Każda firma musi znaleźć najbardziej odpowiedni system dla siebie. Na czym polega dwuczynnikowa teoria Herzberga? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź na to pytanie.
16 marca 2021
Grywalizacja - do czego służy w marketingu?
Grywalizacja, gamyfikacja czy gryfikacja - wiesz co oznaczają te pojęcia? To bardzo popularny trend w marketingu, któremu warto się lepiej przyjrzeć. Sprawdź, na czym dokładnie polega grywalizacja i poznaj praktyczne przykłady jej zastosowania.
25 czerwca 2019
Linki dofollow i nofollow - dlaczego są takie ważne w pozycjonowaniu?
Atrybuty dofollow i nofollow są przypisywane do linków umieszczanych na stronie. Jest to bardzo istotny element przy pozycjonowaniu serwisów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego tak jest i jaki ma to wpływ na SEO.
18 kwietnia 2018
Elastyczny czas pracy - poznaj jego wady i zalety
Elastyczny czas pracy czy możliwość pracy zdalnej mogą być dla pracowników motywującymi do bardziej wytężonej pracy benefitami. Jak wprowadzać elastyczny grafik i jakie są jego wady oraz zalety? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
18 czerwca 2019
Samodzielne pozycjonowanie stron www - wskazówki
W dzisiejszych czasach internet jest istotną formą sprzedaży oraz reklamowania się. Efektywne pozycjonowanie stron internetowych pomoże Ci przegonić konkurencję. W artykule znajdziesz wskazówki, jak krok po kroku pozycjonować strony internetowe.
22 maja 2022
Strona internetowa firmy - jak rozpoznać czy jest dobra?
Jaka strona internetowa firmy będzie najlepsza? Jak powinna wyglądać? Według jakich kryteriów ocenić, czy jest dobra? Jakie strony chętnie oglądają internauci a jakie mniej? Przeczytaj artykuł i poznaj 6 wskaźników idealnej strony internetowej.
11 czerwca 2020
Biuletyn firmowy - czy przyda się też w twojej firmie?
Biuletyn firmowy to nic innego jak magazyn wewnątrzorganizacyjny. Ma on służyć przede wszystkim jako narzędzie komunikacyjne. Dlaczego warto wprowadzić go do swojej firmy? Kto powinien go redagować? Jakie cele firmowe realizuje? Przeczytaj nasz artykuł!
26 marca 2021