0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

8 wyników dla tematu: reklamacja-towaru

Artykuły:

Reklamacja towaru a korekta kosztów

Zwrot towaru w ramach reklamacji wymaga wystawienia przez sprzedawcę faktury korygującej w celu zmniejszenia podstawy opodatkowania.K orekta kosztu wynikająca z reklamacji powinna być dokonywana na bierząco. Reklamacja towaru - dowiedz się więcej!

21 września 2021

Czy można żądać dołączenia paragonu do zwracanego towaru?

Czy możliwy jest zwrot towaru kupionego przez internet? Czy sprzedawca ma prawo żądać dołączenia paragonu do zwracanego towaru? Sprawdź, czego należy unikać przy formułowaniu klauzul umownych, aby nie narazić się na konsekwencje w postaci kar pieniężnych!

23 lipca 2020

Reklamacja towaru w przepisach ustawy konsumenckiej

Czy prawdą jest, że reklamacja towaru nie wymaga posiadania paragonu? Czy zgodny z prawem jest napis przy kasie "po odejściu od kasy, reklamacja nie będzie uwzględniania"? Jakie prawa i obowiązki ma sprzedawca oraz klient podczas reklamacji towaru?

15 kwietnia 2019

Reklamacja przy sprzedaży między przedsiębiorcami

Reklamacja przysługuje każdemu konsumentowi, który kupił dany towar lub usługę. Ponadto takie prawo przysługuje przedsiębiorcom, gdy dokonują transakcje między sobą. Jakie więc są różnice w reklamacji między konsumentem i sprzedawcą a przedsiębiorcami.

11 kwietnia 2019

Czym się różni reklamacja towaru od reklamacji usługi?

Reklamacja towaru stanowi ważną formę ochrony konsumentów przed nieuczciwymi praktykami przedsiębiorców. Warto jednak wiedzieć, jakie różnice występują w sytuacji, kiedy chcemy zareklamować wadliwy towar, a kiedy nienależycie wykonaną usługę.

22 marca 2019

Wymiana towaru na wolny od wad - przewodnik dla sprzedawców i kupujących

Wymiana towaru na wolny od wad jest ważnym uprawnieniem przysługującym klientom wobec sprzedawców na podstawie rękojmi. Jak powinien zachować się sprzedawca? Kto ponosi koszty demontażu i odesłania rzeczy? Jakie terminy obowiązują? Wyjaśniamy!

8 października 2018

Reklamacja - zagrożenie czy szansa?

Reklamacja przez niektórych sprzedawców traktowana jest jako zło konieczne. Czy to na pewno słuszne podejście? Reklamacja może przynieść zarówno pozytywne, jak i negatywne skutki. To zależy od Ciebie i od tego, w jaki sposób zostanie rozpatrzona.

25 września 2016

Reklamacja i zwrot towaru w sklepie internetowym

Klienci sklepów internetowych mogą zwrócić nabyty towar bez podania przyczyny. Spotkała Cię taka sytuacja? Sprawdź, jak należy zaksięgować reklamację lub zwrot towaru w sprzedaży przez internet! Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów