Obecna rzeczywistość szybko się zmienia z powodu wydarzeń ostatnich dwóch lat. Mnóstwo firm zostało zmuszonych do przejścia na tryb pracy zdalnej i poszukiwania niezbędnej alternatywy, aby kontynuować własną działalność. Przekroczone terminy zadań i projektów, brak możliwości pilnowania wykonania pracy przez członków zespołu, błędy w zdalnym zarządzaniu pracownikami – to wszystko się zdarza podczas prowadzenia własnego biznesu, o czym na pewno wie każdy przedsiębiorca. Niektóre problemy są po prostu niemożliwe do przewidzenia, ale można z łatwością rozwiązać bieżące sprawy dzięki kompleksowemu oprogramowaniu do zarządzania biznesem, dostosowując niezbędne narzędzia do potrzeb własnej firmy. Takie możliwości daje Bitrix24.
Bitrix24 to kompleksowe rozwiązanie dla firm dowolnej wielkości, za pomocą którego można zachować spokój podczas zarządzania zespołem i wykonania codziennej pracy. Oprogramowanie jest dostępne w dwóch wersjach: w Chmurze i On-Premise oraz posiada plan Free, który zawiera zestaw podstawowych narzędzi do zarządzania własnym biznesem.
Wizualizacja wykonania pracy dzięki narzędziom do zarządzania zadaniami i projektami;
- Automatyzacja procesów biznesowych;
- Czaty na żywo i połączenia wideo w HD;
- Zarządzanie dokumentami i współpraca nad nimi w trybie online;
- Tworzenia własnej strony internetowej i sklepu online;
- Nowoczesny CRM z fakturowaniem;
- Online zegar czasu pracy do monitorowania działań;
- Tworzenie raportów, faktur i ofert
i jeszcze ponad 30 narzędzi do współpracy i zwiększenia wydajności działalności firmy – z tego wszystkiego codziennie korzysta już ponad 9 000 000 firm na całym świecie. Jakie są plusy używania Bitrix24? Trochę o tym opowiemy.
Kalendarze i planowanie spotkań w Bitrix24
Zarządzanie czasem i planowanie ważnych spotkań oraz wydarzeń firmowych to integralna część życia każdego przedsiębiorcy. Jak zorganizować czas pracy i zawsze być na bieżąco ze sprawami własnej firmy? Pomogą Ci w tym narzędzia Bitrix24 do planowania czasu. Nasze rozwiązanie działa w prosty sposób: zaplanuj, udostępnij i zsynchronizuj. Kalendarz Bitrix24 pozwala to zrobić za pomocą kilku kliknięć.
Bitrix24 oferuje swoim użytkownikom Kalendarz firmowy, grupowy i osobisty. Dzięki tym kalendarzom możesz rozplanować nie tylko spotkania osobiste, ale też zobaczyć, czym są zajęci Twoi pracownicy w określonym dniu, kto i z jakiego działu planuje wziąć urlop i kiedy. Dzięki narzędziom do planowania czasu pracy w firmie i automatycznym powiadomieniom, nigdy nie przegapisz ważnego spotkania lub wideokonferencji z klientami i partnerami.
Udostępniaj kalendarze, aby koordynować pracę różnych zespołów i działów.
Planuj i organizuj spotkania, połączenia audio i wideo, briefingi i wydarzenia – wszystko dzięki kalendarzom Bitrix24.
Wykres Gantta
Istotną częścią każdego projektu – czy to w życiu zawodowym, czy prywatnym – jest proces planowania. Bez odpowiedniego zaplanowania zadań i ustalenia czasu, który należy poświęcić na określoną czynność, efektywne zarządzanie projektem jest praktycznie niemożliwe.
Dzięki Wykresowi Gantta można w dowolnej chwili zobaczyć nazwy konkretnych zadań, a także daty ich rozpoczęcia i zakończenia. Jednostki czasu można dowolnie konfigurować w zależności od potrzeb. Wykres Gantta do zarządzania zadaniami i projektami w Bitrix24 posiada wiele przydatnych do pracy funkcji. Poniżej podamy kilka przykładów:
- Powiększenie widoku osi czasu - dzięki tej funkcji możesz pracować nie tylko z zadaniami trwającymi godzinę lub kilka dni, ale także z tymi, które trwają kilka lub kilkanaście miesięcy.
- Śledzenie czasu w zadaniach/projektach – funkcja pozwala łatwo porównać ilość czasu, która faktycznie została poświęcona na zadanie lub projekt, z ilością zaplanowaną na wstępie.
- Przenoszenie zadań – zadania można dowolne przenosić; co więcej - wszystkie zadania zależne przenoszone są wraz z zadaniem nadrzędnym.
- Wyświetlanie obciążenia pracą każdego członka zespołu – funkcja pozwala efektywnie zarządzać czasem poszczególnych uczestników projektu.
Ponadto, oprogramowanie pozwala na wysyłanie i odbieranie automatycznych powiadomień, łatwiejszą kontrolę terminów oraz możliwość szybkiego śledzenia zmian w zadaniach i projektach. To tylko mała część funkcji, jakie oferuje swoim użytkownikom Bitrix24. Oprogramowanie jest darmowym systemem z modułem Zadań wraz z widokiem wykresu Gantta, które zawiera również narzędzia CRM, dzięki czemu można łatwo dostarczać oferty i faktury dla swoich klientów.
CRM do doskonałej obsługi klienta
Prowadzenie biznesu w obecnych czasach potrzebuje nie tylko narzędzi do zarządzania zadaniami i zespołem. Istotną rolę tutaj odgrywają sposoby pozyskiwania nowych klientów, a nawet więcej - zatrzymanie stałych klientów, reagowanie na ich potrzeby i opinie, aby nie stracić szansy na ponowną sprzedaż.
Dlatego zawsze trzeba mieć wszystkie informacje o ich potrzebach. System CRM Bitrix24 polega na wspieraniu każdego etapu kontaktu klienta z firmą, budowaniu długotrwałych relacji z klientami dzięki spersonalizowanym ofertom i fakturom, wizualizacji wszystkich podjętych decyzji i działań menedżerów sprzedaży za pomocą lejka sprzedażowego.
Bitrix24 CRM pomoże nie tylko w zwiększeniu efektywności biznesu, pozyskiwaniu nowych leadów, ale i w bezproblemowym zarządzaniu tysiącami interakcji z klientami jednocześnie.
- Tworzenie faktur i ofert bezpośrednio w CRM;
- Śledzenie i łatwe edytowanie kontaktów, leadów, deali i formularzy internetowych;
- Generowanie leadów za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji (w tym telefonii, mediów społecznościowych, własnej strony internetowej) i automatyczne dodawanie ich do CRM Bitrix24;
- Automatyzacja marketingu i narzędzia do analizy sprzedaży.
To wszystko i znacznie więcej znajduje się w jednym CRM Bitrix24.
Pracując w systemie, istnieje możliwość uzyskania wszystkich przechowywanych informacji o komunikacji z klientami dzięki konfigurowalnym raportom i dostępu do tych danych w łatwy i prosty sposób.
Dodatkowo, informuj swoich klientów o nowościach produktowych i aktualnych promocjach za pomocą automatyzacji marketingowych kampanii e-mailowych. Narzędzia w CRM Bitrix24 służą pomocą nie tylko w zarządzaniu relacjami z klientami i doskonałej obsłudze klienta, ale mogą się one przydać w automatyzacji marketingu, zapewniając jeszcze lepsze wyniki sprzedaży.
Więc jaką rolę odgrywa w tym system CRM Bitrix24? Do kluczowych zadań systemu należą:
- Zbieranie niezbędnej wiedzy o klientach, dzięki której firma może tworzyć nowe strategie sprzedażowe i kierunki rozwoju produktu lub usługi;
- Budowanie długotrwałych relacji dzięki tworzeniu historii komunikacji z kontaktem/leadem/dealem;
- Dostęp do gotowych szablonów wiadomości e-mail, pism i ofert, które pozwalają edytować wiadomości do klientów i tym samym zaoszczędzać czas na napisaniu nowych wiadomości;
- Tworzenie kampanii marketingowych z podziałem na różne etapy
- Tworzenie spersonalizowanych wiadomości e-mail;
- Import zewnętrznych baz danych klientów na potrzeby działań marketingowych;
- Śledzenie efektywności działań za pomocą raportów tworzonych bezpośrednio w CRM.
Podsumujmy. Bitrix24 to rozbudowany portal intranetowy do prowadzenia biznesu, planowania czasu, współpracy, automatyzacji sprzedaży oraz zarządzania zespołem i zadaniami pracowników. Nowoczesne i przydatne narzędzia do zarządzania projektami, kalendarze, czaty i połączenia wideo oraz wbudowany CRM to najważniejsze narzędzia do prowadzenia własnego biznesu w efektywny sposób. Ale wymienione funkcje to tylko niewielka część wszystkich instrumentów Bitrix24. System posiada intuicyjny interfejs i mnóstwo narzędzi, ale to nie znaczy, że użytkownik musi korzystać ze wszystkiego. Zapoznaj się z Bitrix24, wypróbując go za darmo i dostosuj tylko te narzędzia, których potrzebuje Twoja firma.
Artykuł zewnętrzny, tekst partnera