Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Królowa biznesu - sprzedaż - wraca na bielskie salony

Wielkość tekstu:

Jakie narzędzia najlepiej optymalizują proces sprzedaży w cyfrowym świecie? Które taktyki growth hackingowe sprawdzą się niemal w każdym biznesie? Jak sztuczna inteligencja wpływa na procesy sprzedażowe? To tylko kilka pytań, które zostaną zadane już 25 kwietnia 2024 roku podczas drugiej edycji konferencji Sales is the Queen.

Zawirowania ostatnich lat, wysoka inflacja czy niepewności rynkowe sprawiają, że przedsiębiorcy ciągle mierzą się z wyzwaniami związanymi z prowadzeniem i rozwijaniem biznesu. Kryzysowe czasy oraz wtargnięcie na rynek narzędzi opartych o algorytmy sztucznej inteligencji wymagają szybkich zmian w organizacjach i zwinnego dostosowywania się do trendów rynkowych, Jednym z kluczowych obszarów wymagających sprawnego działania są procesy sprzedażowe.

Większość przedsiębiorców zapewne jest świadoma tego, że sprzedaż to najważniejszy obszar biznesowy generujący przychody. Zauważam jednak, że w wielu firmach proces prowadzący do pozyskania klienta nie jest zoptymalizowany. Sales is the Queen jest konferencją, która ma zmienić ten stan rzeczy. W czasie wydarzenia kładziemy nacisk na merytoryczne wystąpienia, dzięki którym uczestnicy dowiedzą się o narzędziach i niestandardowych praktykach usprawniających proces pozyskania nowego klienta. — mówi Wojciech Bachta, prezes Fundacji Startup Podbeskidzie, pomysłodawca wydarzenia.

Całodniowa konferencja to przede wszystkim dawka wiedzy o narzędziach i technologiach optymalizujących procesy sprzedażowe oraz przestrzeń do dyskusji o trendach związanych ze sprzedażą. W trakcie wydarzenia przewidziany jest też blok o wpływie sztucznej inteligencji na procesy sprzedażowe oraz sesja pitchingowa startupów tworzących rozwiązania dedykowane działom sprzedaży. W gronie prelegentów znajdują się m.in.: Anna Wojtala z Iteo, Magdalena Andrejczuk z mBanku, Michał Sola z Casbegu, Piotr Szałaśny z Martes Sport czy Marek Tobolewski z Sales Manago. 

 Tworząc agendę tegorocznej edycji Sales is the Queen zależało nam na zebraniu grona doświadczonych ekspertów, którzy podzielą się z publicznością swoją wiedzą i doświadczeniem. Poza tym ważne dla nas jest to, aby w trakcie konferencji był czas na nawiązanie nowych relacji biznesowych między uczestnikami i prelegentami. Do udziału w konferencji zapraszamy wszystkich, którzy chcą poznać tajniki sprzedaży oraz rozwijać swój biznes w oparciu o efektywne procesy — dodaje Bachta. 

Sales is the Queen odbędzie się 25 kwietnia 2024 roku w Bielskim Centrum Kultury im. Marii Koterbskiej w Bielsku-Białej. Organizatorami konferencji są Fundacja Startup Podbeskidzie oraz Silesian Startup Foundation. Wśród partnerów biznesowych wydarzenia znajdują się takie firmy jak: Sales Manago, Brandly360, inEwi, Da Vinci Studio, Kancelaria Prawna Sawaryn i Partnerzy, Agencja Heroes czy też Grupa Digitree. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział.

Konferencja została objęta patronatem honorowym Marszałka województwa śląskiego Jakuba Chełstowskiego oraz Prezydenta miasta Bielska-Białej Jarosława Klimaszewskiego.

Szczegóły konferencji i bilety są dostępne na stronie: https://salesisqueen.pl/

 

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów