Serwis Biznesu
Jak cię widzą, czyli na czym polega Customer Experience
Customer Experience to nic innego jak doświadczenie klienta. Oznacza relację między klientem a obsługującym go przedsiębiorcą lub doradcą klienta. Przeczytaj tekst i dowiedz się, jak budować relacje z klientem z korzyścią dla twojego biznesu!
17 stycznia 2022
Strona błędu 404 sposobem na ucieczkę internauty
Trafiłeś kiedyś w internecie na stronę z informacją - “404 Not Found”? Sprawdź, czym jest strona błędu i jakie może mieć znaczenie dla internauty odwiedzającego Twoją witrynę. Zobacz ciekawe przykłady komunikatów i znajdź inspirację dla swojego serwisu.
17 stycznia 2022
Dystrybucja jako ważny element marketingu mix
Jedną ze skuteczniejszych strategii najlepszych marek jest marketing mix. Niezbędny jego element to dystrybucja, która zawiera się w koncepcji 4P stawiającej również na produkt, cenę i promocję. Na czym polega dobra dystrybucja i czemu jest taka ważna?
31 marca 2022
Czas to pieniądz - zarządzanie czasem własnym i zespołu
Jak powinno wyglądać zarządzanie czasem własnym i zespołu? Bardzo ważne jest, by lider potrafił postawić przed sobą i swoimi podwładnymi jasno określony i możliwy do realizacji cel, który będzie stanowił siłę napędową wszystkich działań. Przeczytaj!
17 stycznia 2022
Umiejętność patrzenia w przyszłość jako cecha dobrego przywódcy
Zajmujesz pozycję lidera? Czy wiesz na czym polega przywódcza umiejętność patrzenia w przyszłość? Czym charakteryzowały się osoby określone mianem wielkich przywódców? Na te i inne pytania odpowiedź znajdziesz w naszym artykule. Przeczytaj koniecznie!
17 stycznia 2022
Dlaczego 95% sklepów zamyka się w pierwszym roku istnienia
Prowadzisz sklep internetowy i nie chcesz, by podzielił los większości zamykanych w pierwszym roku e-biznesów? Zobacz, co możesz zrobić, by Twoje przedsiębiorstwo odniosło sukces, a nie okazało się porażką.
7 lipca 2022
Tworzenie sklepu internetowego - o czym musisz pamiętać?
W dzisiejszych czasach zakupy przez internet są tak samo popularne, jak te w sklepach stacjonarnych. Tworzenie sklepu internetowego wiąże się z wyborem odpowiedniego oprogramowania oraz ustaleniem kwestii polityki prywatności. Poznaj nasze porady!
4 lutego 2022
Jak być dobrym przywódcą? - cenne wskazówki
Jak być dobrym przywódcą? To pytanie zadają sobie pokolenia liderów państw, organizacji, przedsiębiorstw i małych, nieformalnych grup. W tej części cyklu, skupimy się na tworzeniu wizerunku lidera jako współczesnego przywódcy. Przeczytaj i dowiedz się!
17 stycznia 2022
Reklama podprogowa - informacja podprogowa w nowych szatach
Reklama podprogowa to wyjątkowo rodzaj promocji firmy. Czy wiesz, w jaki sposób wykorzystać mechanizm informacji podprogowej? W naszym artykule wyjaśniamy, jak działa reklama podprogowa i czy warto jej używać w ramach działań marketingowych firmy.
17 stycznia 2022
Archetypy marki - jak je wykorzystać w marketingu?
Czy dobra opowieść lepiej się sprzedaje? Czy jeśli nasza marka zostanie bohaterem albo kochankiem, to będzie lepiej rozpoznawalna? Przeczytaj czym są archetypy marki i jak je efektywnie wykorzystać w strategii marketingowej swojej firmy!
24 marca 2018
Product placement - co to jest i jak działa?
Współczesny konsument jest atakowany ze wszystkich stron reklamami różnych produktów. Są to nie tylko banery, spoty reklamowe czy ulotki, ale także lokowanie produktu. W jakim celu i jak wykorzystać product placement? Dowiedz się więcej na ten temat!
2 marca 2022
Metoda 360 stopni w ocenie pracowniczej
Przynajmniej raz w roku wiele firm przeprowadza ocenę pracowniczą. Dla pracowników jest to z pewnością stresująca, ale też pouczająca sytuacja. Na czym polega metoda 360 stopni w ocenie pracowniczej? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Cena produktu – jej znaczenie i rola w marketingu
Ustalenie poziomu cen jest ważnym elementem strategii marketingowej. Wyróżnia się różne skuteczne koncepcje i metody ustalania ich poziomu. Sprawdź, jak powinna być kształtowana cena produktu i jakie są główne metody ustalania jej wysokości.
20 kwietnia 2022
Strategia marki a budowanie jej tożsamości
Strategia marki jest bardzo ważnym elementem w prowadzeniu wszystkich działań firmy. Jest to sposób budowy tożsamości marki, a przez to podkreślenia jej unikatowości. W artykule podpowiadamy, jak stworzyć strategię oraz jakie elementy powinna zawierać.
17 stycznia 2022
Opinie o produktach w sklepie internetowym - jak zdobywać wartościowe?
Komentarze i opinie o produktach odgrywają ważną rolę w e-commerce. Zapewne sam niejednokrotnie się nimi sugerowałeś. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego te wartościowe są dla sklepu online tak istotne i w jaki sposób można je zdobywać.
21 listopada 2021