Serwis Biznesu
Promowanie produktów w e-sklepie - na czym polega?
Sam pomysł na biznes internetowy to nie wszystko. Wiele zależy od zaprezentowania towaru na wirtualnych półkach. Zobacz, jakie znaczenie ma promowanie produktów w e-sklepie i jak to zrobić, żeby przynosiło pożądane skutki! Dowiedz się więcej!
11 stycznia 2022
Marketing internetowy - jak go stosować?
Marketing internetowy jest nieodłącznym elementem prowadzenia działań promocyjnych w każdej firmie. W jego obszarze zawiera się wiele kanałów i sposobów komunikacji. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak skutecznie zarządzać swoim systemem reklamowym.
14 września 2021
Co to jest mem internetowy? Jakie są jego funkcje?
Ciężko znaleźć jednoznaczną odpowiedź na pytanie czym jest mem. Obecnie w internecie powstaje ich niezliczona ilość, a tematyka, której dotyczą, jest równie różnorodna. Dowiedz się, jak stworzyć mem internetowy, który zdobędzie sympatię internautów.
29 marca 2022
Grupa docelowa - najpierw celuj, potem strzelaj! Praktyczne informacje
Określenie grupy docelowej pozwala precyzyjnie tworzyć komunikat marketingowy i docierać do klientów zainteresowanych usługami lub produktami przedsiębiorstwa. W artykule odpowiadamy, czym jest grupa docelowa i jakie są kryteria jej doboru.
3 września 2020
Marketing sensoryczny – wpływ zmysłów na decyzję o zakupie
Czy spontaniczny zakup – jak przyjęło się mówić w środowisku klientów – rzeczywiście jest taki spontaniczny? A może są pewne elementy, które motywują, a nawet prowokują do zakupu? Sprawdź, czym jest marketing sensoryczny i poznaj techniki sprzedaży.
9 maja 2021
Podcinanie skrzydeł pracownikom - co nie działa motywująco?
Nawet nieświadomie możesz nie działać motywująco na podwładnych. Jak wygląda podcinanie skrzydeł pracownikom? Jakich zachowań warto unikać zarządzając pracownikami w firmie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania.
17 stycznia 2022
Współpraca w grupie - jak sobie radzić z czynnikami zewnętrznymi?
Czy współpraca w grupie jest ważna? Jak czynniki zewnętrzne wpływają na współpracę w grupie? Mogą podnieść morale grupy, ale mogą też działać negatywnie. Jak je wykorzystać? Jaką rolę ma w tym zakresie przywództwo w organizacji? Przeczytaj nasz artykuł!
25 czerwca 2022
Na czym polega pozycjonowanie produktu? - przydatne informacje
Jeżeli chcemy, aby produkt, który wprowadzamy na rynek, zajął określone miejsce w świadomości jego odbiorców, musimy wykonać szereg działań do tego zmierzających. Co to jest pozycjonowanie produktu? Przekonaj się, czytając nasz artykuł!
1 lipca 2022
Ambient marketing - nowoczesna reklama, która zaskoczy odbiorcę
Konsumenci przyzwyczaili się do tradycyjnych form reklamy i traktują je jako szum informacyjny, który jest złem koniecznym, przez co nie zwracają na niego uwagi. I właśnie z tego powodu powstał ambient marketing. Dowiedz się, czym jest i na czym polega!
26 października 2021
Budowanie bazy klientów - praktyczne wskazówki
Budowanie bazy klientów to podstawowe zadanie w branży handlowej, a w ostatnich latach element ten zyskał na wartości. Kto powinien posiadać własną bazę klientów oraz w jaki sposób należy ją poprawnie budować? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
1 stycznia 2022
E-commerce - kanały sprzedaży dla początkującego e-sprzedawcy
Chcesz założyć własny sklep internetowy? Rynek e-commerce może wydawać się skomplikowany mając różne kanały sprzedaży. Przeczytaj artykuł naszego eksperta i dowiedz się jak zacząć i na co zwracać uwagę, aby osiągnąć sukces jako początkujący e-sprzedawca.
17 czerwca 2022
Monitoring mediów - przykłady narzędzi dostępnych na rynku
Coraz więcej firm decyduje się prowadzić konta na portalach społecznościowych. Może to przynieść wiele korzyści. Warto jest jednak stale prowadzić monitoring mediów społecznościowych. Sprawdź, jakie narzędzia są dostępne na rynku.
22 lutego 2022
Komunikacja w mediach społecznościowych - jak wyznaczyć jej cele?
Choć może wydawać się, że komunikacja w mediach społecznościowych i wyznaczanie jej celów nie jest szczególnie ważne, warto się nad nimi zastanowić i we właściwy sposób ustalić. Jak to zrobić? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
7 lutego 2021
Strategia cenowa - niedoceniony element planowania strategicznego
Czym jest strategia cenowa? W jaki sposób przedsiębiorstwa ustalają ceny na oferowane produkty? Dlaczego warto tworzyć przemyślaną strategię cenową oraz w jaki sposób to zrobić? Zapoznaj się z tematyką ustalania cen na oferowane produkty i usługi!
23 grudnia 2021
Email marketing - jak skutecznie trafić do klientów i promować firmę?
Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować.
7 lipca 2020