Serwis Biznesu

E-commerce w praktyce

Optymalizacja obrazków w sklepie internetowym

Zdjęcia w sklepie internetowym odgrywają niezmiernie ważną rolę, mogą poprawić wyniki wyszukiwania witryny, zatrzymać uwagę odbiorcy oraz przekonać konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie produktu. Jak przebiega optymalizacja obrazków? Przeczytaj

9 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Darmowy sklep internetowy – czy to możliwe?

Darmowy sklep internetowy - choć brzmi zachęcająco, warto zastanowić się, czy to jest możliwe oraz w jaki sposób optymalizować ewentualne koszty. Jest kilka sposobów na to, jak zminimalizować wydatki, nie tracąc tym samym szansy na rozwijający się biznes.

25 lipca 2022

Marketing internetowy

Jak tworzyć dobre nazwy sklepów internetowych - wskazówki

To co wyróżnia niektóre sklepy internetowe w sieci to często chwytliwa nazwa. Jak w takim razie tworzyć nazwy sklepów w taki sposób, żeby przyciągały uwagę i zostawały w pamięci klientów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

8 listopada 2021

HR w praktyce

Darmowe ogłoszenia o pracę  Częstochowa

Poszukując pracy w Czestochowie warto sprawdzić lokalny rynek pracy. Pomoże to skrócić proces rekrutacji oraz zatrudnic wykwalifikowanego pracownika. W Częstochowie znalazło zatrudnienie dużo osób, prężnie rozwija się tam rynek elektromechaniczny.

16 lutego 2022

E-commerce w praktyce

Google Analytics dla e-commerce

Możliwości Google Analytics dla e-commerce dostarczają bardzo przydatne informacje dla biznesu, które pomogą rozbudować stronę internetową i podjąć działania mające zwiększyć sprzedaż. Jak działa narzędzie google analytics i jakich informacji dostarcza?

5 listopada 2021

Marketing internetowy

Współczynnik konwersji - jak go optymalizować i dlaczego jest ważny?

Współczynnik konwersji jest bardzo ważny w określeniu, czy obrany cel został osiągnięty. Czym jest współczynnik konwersji, jak się go oblicza, dlaczego jest ważny i jak go poprawić? Na te i inne pytania odpowiedź znajdziesz w artykule!

10 lutego 2022

E-commerce w praktyce

Nowe atrybuty linków rel="ugc" i rel="sponsored" - znaczenie i zastosowanie

Nowe atrybuty wprowadzone przez Google rel="sponsored oraz rel="ugc", powodują zmiany i zamęt w e-commerce oraz SEO i optymalizacji stron. Nowe oznaczenia to między innymi walka z wszechobecnym w Internecie SPAMem. Czym charakteryzują się nowe atrybuty?

5 listopada 2021

Marketing internetowy

Treści wizualne niezbędnym elementem strategii Content Marketingu

Obraz, grafika, film video, zdjęcie, mem czy infografika stają się coraz bardziej istotnym elementem skutecznej strategii marketingowej. Sprawdź, co sprawia że treści wizualne odgrywają tak istotną rolę w procesie przekazywania i zapamiętania informacji.

9 listopada 2021

Marketing internetowy

Duży potencjał SEO na stronie - jak go stworzyć?

Stworzenie strony, która będzie posiadać duży potencjał SEO wymaga dużej wiedzy i umiejętności, jednak opracowując strategie pozycjonowania strony internetowej należy się uzbroić głównie w czas. Jak stworzyć dobrze wypozycjonowaną stronę internetową?

8 listopada 2021

Prowadzenie biznesu

Darmowe ogłoszenia o pracę Białystok

Szukając dobrego pracownika musimy pamiętać, żeby zamieścić naszą ofertę pracy w kilku miejscach. Od wielu lat najbardziej popularnym medium jest Internet. Rynek pracy w Białymstoku pomimo pandemii nie ucierpiał bardzo. Liczba ofert pracy ciągle rośnie.

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Content repurposing

Marketingowcy, którzy szukają nowych treści często sięgają po taką praktykę jak content repurposing by odświeżyć informacje na stronie oraz pojawiać się wyżej w rankingach Google. Zastanawiasz się na czym polega ta praktyka i co może Ci dać? Przeczytaj!

8 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Co to jest marketing automation?

Marketing Automation to inaczej automatyzacja marketingu za pomocą różnych narzędzi. Rozwiązanie to monitoruje zachowania użytkowników i na podstawie uzyskanych danych umożliwia personalizację komunikacji. Stosowanie Marketing Automation - sprawdź!

2 listopada 2021

Marketing internetowy

Język korzyści - czyli jak mówić, żeby sprzedać?

Kiedy opisujemy produkt lub usługę powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na to, w jaki sposób to robimy. Od tego bowiem zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy nie. Poznaj język korzyści, który pomoże Ci lepiej zaprezentować swoją ofertę.

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Portale z ofertami pracy - Dlaczego warto umieścić ogłoszenie o pracę na specjalnych portalach?

Czy warto umieścić ogłoszenie o pracę na specjalnych portalach? W jaki sposób wykorzystać portale z ofertami pracy, by jak znaleźć idealnego kandydata na oferowane przez nas stanowisko? Przeczytaj i dowiedz się więcej w tym temacie!

30 marca 2022

Marketing internetowy

Jak skrócić czas ładowania strony internetowej?

Czas ładowania strony internetowej ma wpływ ilość jej odwiedzin oraz pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Z tego względu ważne jest by czas, w którym się ładuje był możliwe jak najkrótszy. Zobacz, jak szybko ładuje się Twoja strona i zoptymalizuj czas!

29 października 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów