Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat e-mail marketing

Dobry mailing - jak budować maile w e-mail marketingu?

Dobry mailing - jak zrobić? Jak tworzyć dobry mailing? Zacznijmy od tego, czym są dobre maile. Jaka treść będzie interesująca, a co spowoduje, że twój subskrybent nawet nie otworzy wiadomości? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co powinna zawierać dobra wiadomość e-mail! czytaj dalej

E-mail marketing - rozwiązanie wątpliwości

E-mail marketing - skuteczne narzędzie dla firm E-mail marketing to narzędzie przeznaczone zarówno dla małych, jak i dużych firm. Jak prawidłowo go używać? Jakie elementy powinien zawierać? Co zrobić, żeby wiadomości nie wpadały do spamu? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na wszystkie pytania. czytaj dalej

Zapis na newsletter - czyli co zwróci uwagę klienta?

Zapis na newsletter - jak go budować? Newsletter to dla wielu firm jeden z głównych kanałów komunikacji z klientami. Jednak jeśli odbiorcy mają chętnie dołączać do Twojej bazy mailingowej, należy stworzyć skuteczny zapis na newsletter. Jak to zrobić? Odpowiedź znajdziesz w artykule. czytaj dalej

Konwersja w e-mail marketingu - poznaj zasady na jej zwiększenie

Konwersja w e-mail marketingu - co zrobić, aby odbiorcy czytali Twoje maile? Dopiero jeśli konwersja w e-mail marketingu ma wysoki poziom, możemy uznać kampanię mailingową za skuteczną, ponieważ celem wysyłania newslettera jest zachęcenie subskrybenta do działania. Poznaj sposoby na skuteczne tworzenie treści maila. czytaj dalej

10 punktów, o których należy pamiętać tworząc newsletter!

Newsletter jako skuteczne narzędzie marketingowe Newsletter to skuteczne narzędzie nie tylko do promocji produktów lub usług firmy, lecz także sposób na nawiązanie trwałych relacji z klientami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, o jakie elementy należy zadbać przy budowania newslettera i jego wysyłce. czytaj dalej

Marketing internetowy - charakterystyka głównych narzędzi

Czym jest marketing internetowy i jakie są jego główne narzędzia? Przedsiębiorcy, którzy chcą nadążać za rozwojem technologii i trendów w marketingu, muszą szybko wyłapywać zmieniające się nurty. Jednak niekwestionowanym zwycięzcą współczesnego marketingu jest marketing internetowy. Przeczytaj, jak z niego korzystać! czytaj dalej

E-mail marketing cz.2 - profilowanie subskrybentów

Profilowanie subskrybentów w e-mail marketingu Kiedy już zgromadzisz bazę adresów mailowych, kolejnym bardzo istotnym krokiem jest profilowanie subskrybentów. Jeśli tego nie zrobisz, możesz niewłaściwie budować przekaz i tracić wielu odbiorców. Przeczytaj, jak ważne jest targetowanie w mailingu. czytaj dalej

E-mail marketing cz.1 - rodzaje wiadomości

E-mail marketing - jakie wiadomości możesz wysyłać do odbiorców? E-mail marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji marki. Głównie dzięki formie bezpośredniej i możliwości spersonalizowania przekazu. Istnieje jednak kilka modeli takich wiadomości. Jakie? Jak wybrać najlepsze dla Twojej marki? Sprawdź. czytaj dalej

E-mail marketing - baza subskrybentów

E-mail marketing - budowanie bazy mailingowej Chcąc wprowadzić w swoje działania e-mail marketing musisz dysponować bazą danych subskrybentów. Warto zacząć ją tworzyć już od samego początku, aby szybko ją rozbudować. Przeczytaj, jakie są najważniejsze zasady prowadzenia kampanii mailingowej. czytaj dalej

Jak połączyć e-mail marketing z contentem? Praktyczne wskazówki

E-mail marketing miejscem na wartościowy content E-mail marketing to częsta praktyka przedsiębiorców. Planując tego typu kampanie warto zadbać o content, który zbuduje wiążące relacje subskrybentami. Dowiedz się, jak przeprowadzić skuteczny e-mail marketing w oparciu o właściwy content! czytaj dalej

Marketing zintegrowany - wszystko, co należy o nim wiedzieć

Marketing zintegrowany - wszystkie elementy Czym jest marketing zintegrowany? Jakie działania reklamowe obejmuje ten rodzaj marketingu i który z kanałów promocji firmy może okazać się najbardziej skuteczny? Jakie korzyści może przynieść Twojej marce? Odpowiedzi znajdziesz w artykule. czytaj dalej

Płeć w e-mail marketingu - newsletter dla kobiet i mężczyzn

Płeć w e-mail marketingu - jakie elementy wpływają na decyzje zakupowe klientów? Wiele firm już dawno zdało sobie sprawę z tego, że to kobiety podejmują większość decyzji zakupowych. A jak to wygląda w przypadku mailingów - czy płeć w e-mail marketingu ma znaczenie? Jakie czynniki mają wpływ na odbiór treści mailingów? Sprawdź. czytaj dalej

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. II

E-mail marketing - charakterystyka Przed przystąpieniem do stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Aby mailing okazał się sukcesem, trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Poznaj zasady tworzenia kampanii e-mail marketing! czytaj dalej

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. I

E-mail marketing - narzędzie promocji E-mail marketing jest jednym z bardziej popularnych narzędzi marketingu internetowego. Większość firm wykorzystuje mailing do komunikacji z klientami oraz promocji oferty. Sprawdź, jak powinna wyglądać kampania prowadzona w ramach e-mail marketingu. czytaj dalej

Najczęściej stosowane narzędzia marketingu internetowego

Narzędzia marketingu internetowego - które najczęściej wybierają marketerzy? SEM i e-mail marketing stanowią narzędzia marketingu internetowego. Czy wciąż są uznawane za najbardziej skuteczne przy tworzeniu strategii marketingowej w sieci? Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać ich możliwości! czytaj dalej

E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową

E-mail marketing - jak go stosować? E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie. czytaj dalej

Drip campaign - marketing kropla po kropli

Drip campaign - czym jest? Drip campaign to innowacyjna metoda polegająca na przesyłaniu dopasowanych e-maili do potencjalnych klientów. Ten rodzaj kampanii e-mail marketingowej łączy w sobie personalizację i automatyzację treści. Sprawdź, na czym dokładnie polega ta metoda. czytaj dalej

E-mail marketing w wersji responsywnej dla urządzeń mobilnych

E-mail marketing w wersji responsywnej Wraz ze wzrostem popularności urządzeń mobilnych, wzrosło zapotrzebowanie na responsywne strony internetowe. Jak powinien wyglądać e-mail marketing, aby mógł sprostać wymaganiom użytkowników tabletów i smartfonów? Sprawdź, odpowiedź w artykule! czytaj dalej

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Database marketing - zautomatyzuj dane o klientach! Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing? czytaj dalej

E-mail marketing skutecznym narzędziem sklepów internetowych

e-mail marketing - skutecznym narzędziem dla e-commerce Promocja sklepu internetowego to wyzwanie dla specjalistów od marketingu. W tym przypadku nieskuteczne będą reklamy tradycyjne, za to działania marketingu internetowego będą strzałem w dziesiątkę. Czy e-mail marketing sprawdzi się w takiej sytuacji? czytaj dalej