0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: koszt-polisy-w-ksiegach-rachunkowych

Artykuły:

Koszt polisy w księgach rachunkowych - jak zaksięgować?

Jednymi z podstawowych wydatków przedsiębiorcy są koszty polis ubezpieczeniowych, które zabezpieczają majątek firmowy. Czy wiesz, jak prawidłowo ująć koszt polisy w księgach rachunkowych? Sprawdź, czy taki wydatek powinien zostać rozliczony w czasie!

17 września 2024

Koszt polisy w księgach rachunkowych - jak wykazać?

Wydatki ponoszone na ubezpieczenie majątku firmowego stanowią jedne z podstawowych kosztów przedsiębiorcy. Czy wiesz, jak prawidłowo ująć koszt polisy w księgach rachunkowych? Czy taki wydatek powinien zostać rozliczony w czasie? Wyjaśniamy!

7 sierpnia 2024

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów