Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

E-commerce w praktyce

Czym charakteryzuje się branża e-commerce?

E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. W 2015 roku sięgnęła 5% wartości całego handlu detalicznego. Dowiedz się, czym się charakteryzuje oraz jaką strategię handlową wybrać przy prowadzeniu sklepu internetowego.

18 września 2017

E-commerce w praktyce

Handel internetowy - korzyści i ograniczenia w e-commerce

Z dnia na dzień w sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów. Nie bierze się to z niczego. Konsumenci coraz częściej wybierają taką formę zakupów. Sprawdź, jakie korzyści niesie za sobą handel internetowy, a jakie ograniczenia stawia firmie i klientowi.

17 października 2021

Marketing internetowy

Marketing internetowy – czy zastąpi tradycyjne strategie marketingowe?

Marketing internetowy staje się coraz popularniejszy. Specjaliści z branży twierdzą, że w 2018 roku firmy przeznaczą na niego więcej pieniędzy niż na reklamy tradycyjne. Przeczytaj artykuł i poznaj prognozy marketingu online na 2017 rok.

10 marca 2017

E-commerce w praktyce

Pozycjonowanie stron - czym jest i jak wpływa na pozycję w Google

Pozycjonowanie stron stało się niezwykle ważnym elementem marketingu internetowego. Od pozycji naszej strony w Google zależy, jak duży ruch wygenerujemy, co ma bezpośredni wpływ na wysokość sprzedaży. Sprawdź, jaki wpływ na SEO ma optymalizacja strony.

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Pozycjonowanie stron w 2020 - jak prowadzić takie działania?

Teraz, aby prowadzić skuteczne działania promocyjne firmy należy postawić przede wszystkim na pozycjonowanie stron lub sklepu internetowego w wyszukiwarkach. Przeczytaj artykuł i sprawdź, czego potrzebujesz, aby mieć wysoką pozycję w wynikach Google.

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Rozliczenie pozycjonowania stron - wady i zalety różnych modeli

Rozliczenie pozycjonowania stron z agencją SEO nie jest prostą sprawą. Mamy do dyspozycji różne modele rozliczeń a każdy z nich skupia się na innych aspektach. Sprawdź, które modele są najczęściej wybierane i na co zwrócić uwagę przy ich wyborze.

11 stycznia 2022

Marketing internetowy

Blog firmowy jako narzędzie promocji e-commerce

Blog firmowy to doskonałe narzędzie do promowania marki w internecie. Na blogu możemy dzielić się wiedzą ekspercką na temat naszych produktów, a publikowane treści wspomogą pozycjonowanie strony. Sprawdź, jakie inne korzyści przynosi prowadzenie bloga.

17 marca 2017

Marketing internetowy

Social Media - marketing społecznościowy to przyszłość?

Dzisiaj, aby marka zaistniała w internecie, powinna wykorzystywać social media marketing. To zdecydowanie podstawowa forma promocji firmy. Gdzie najlepiej prowadzić profil? Jak to robić, aby działania były skuteczne? Przeczytaj w artykule.

16 marca 2017

E-commerce w praktyce

E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową

E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie.

5 lutego 2018

E-commerce w praktyce

Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe

W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym.

20 marca 2021

E-commerce w praktyce

Aukcje internetowe - skuteczna metoda promocji e-sklepu

Aukcje internetowe to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży dla sklepu internetowego. To również doskonałe miejsce promocji firmy, jej usług i produktów, a także narzędzie do generowania ruchu na stronie. Sprawdź, jak je skutecznie wykorzystać.

30 lipca 2018

E-commerce w praktyce

Social gifting – innowacyjna aplikacja dla e-commerce

Social gifting to bardzo dobre narzędzie do prowadzenia różnego rodzaju kampanii promocyjnych. Umożliwia on klientom przesłanie bonu promocyjnego nawet osobie z zagranicy. Sprawdź, czym charakteryzuje się social gifting i jak go możesz wykorzystać.

26 marca 2020

E-commerce w praktyce

Reklama display - czy wykorzystać ją w e-commerce?

Popularność reklamy graficznej w internecie stale rośnie. Czy sprawdza się również w e-commerce? Jak ją wykorzystać do promocji sklepu internetowego? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest reklama display i jakie są jej najskuteczniejsze formy.

4 czerwca 2019

E-commerce w praktyce

Strategia marketingowa sklepu internetowego jako skuteczny biznesplan

Zakładając e-sklep powinieneś wiedzieć, jak ważna jest odpowiednio opracowana strategia marketingowa sklepu internetowego. Strategia ta powinna być oparta na biznesplanie oraz współgrać z wyznaczonymi celami. Sprawdź, jak opracować skuteczną strategię.

17 stycznia 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów