Czym charakteryzuje się branża e-commerce?
E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. W 2015 roku sięgnęła 5% wartości całego handlu detalicznego. Dowiedz się, czym się charakteryzuje oraz jaką strategię handlową wybrać przy prowadzeniu sklepu internetowego.
18 września 2017
Handel internetowy - korzyści i ograniczenia w e-commerce
Z dnia na dzień w sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów. Nie bierze się to z niczego. Konsumenci coraz częściej wybierają taką formę zakupów. Sprawdź, jakie korzyści niesie za sobą handel internetowy, a jakie ograniczenia stawia firmie i klientowi.
17 października 2021
Marketing internetowy – czy zastąpi tradycyjne strategie marketingowe?
Marketing internetowy staje się coraz popularniejszy. Specjaliści z branży twierdzą, że w 2018 roku firmy przeznaczą na niego więcej pieniędzy niż na reklamy tradycyjne. Przeczytaj artykuł i poznaj prognozy marketingu online na 2017 rok.
10 marca 2017
Pozycjonowanie stron - czym jest i jak wpływa na pozycję w Google
Pozycjonowanie stron stało się niezwykle ważnym elementem marketingu internetowego. Od pozycji naszej strony w Google zależy, jak duży ruch wygenerujemy, co ma bezpośredni wpływ na wysokość sprzedaży. Sprawdź, jaki wpływ na SEO ma optymalizacja strony.
25 czerwca 2022
Pozycjonowanie stron w 2020 - jak prowadzić takie działania?
Teraz, aby prowadzić skuteczne działania promocyjne firmy należy postawić przede wszystkim na pozycjonowanie stron lub sklepu internetowego w wyszukiwarkach. Przeczytaj artykuł i sprawdź, czego potrzebujesz, aby mieć wysoką pozycję w wynikach Google.
25 czerwca 2022
Rozliczenie pozycjonowania stron - wady i zalety różnych modeli
Rozliczenie pozycjonowania stron z agencją SEO nie jest prostą sprawą. Mamy do dyspozycji różne modele rozliczeń a każdy z nich skupia się na innych aspektach. Sprawdź, które modele są najczęściej wybierane i na co zwrócić uwagę przy ich wyborze.
11 stycznia 2022
Blog firmowy jako narzędzie promocji e-commerce
Blog firmowy to doskonałe narzędzie do promowania marki w internecie. Na blogu możemy dzielić się wiedzą ekspercką na temat naszych produktów, a publikowane treści wspomogą pozycjonowanie strony. Sprawdź, jakie inne korzyści przynosi prowadzenie bloga.
17 marca 2017
Social Media - marketing społecznościowy to przyszłość?
Dzisiaj, aby marka zaistniała w internecie, powinna wykorzystywać social media marketing. To zdecydowanie podstawowa forma promocji firmy. Gdzie najlepiej prowadzić profil? Jak to robić, aby działania były skuteczne? Przeczytaj w artykule.
16 marca 2017
E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową
E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie.
5 lutego 2018
Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe
W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym.
20 marca 2021
Aukcje internetowe - skuteczna metoda promocji e-sklepu
Aukcje internetowe to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży dla sklepu internetowego. To również doskonałe miejsce promocji firmy, jej usług i produktów, a także narzędzie do generowania ruchu na stronie. Sprawdź, jak je skutecznie wykorzystać.
30 lipca 2018
Social gifting – innowacyjna aplikacja dla e-commerce
Social gifting to bardzo dobre narzędzie do prowadzenia różnego rodzaju kampanii promocyjnych. Umożliwia on klientom przesłanie bonu promocyjnego nawet osobie z zagranicy. Sprawdź, czym charakteryzuje się social gifting i jak go możesz wykorzystać.
26 marca 2020
Reklama display - czy wykorzystać ją w e-commerce?
Popularność reklamy graficznej w internecie stale rośnie. Czy sprawdza się również w e-commerce? Jak ją wykorzystać do promocji sklepu internetowego? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest reklama display i jakie są jej najskuteczniejsze formy.
4 czerwca 2019
Strategia marketingowa sklepu internetowego jako skuteczny biznesplan
Zakładając e-sklep powinieneś wiedzieć, jak ważna jest odpowiednio opracowana strategia marketingowa sklepu internetowego. Strategia ta powinna być oparta na biznesplanie oraz współgrać z wyznaczonymi celami. Sprawdź, jak opracować skuteczną strategię.
17 stycznia 2022