0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Omnichannel wśród marek odzieżowych - trend, a może już rutyna?

Rynkiem rządzi superkonsument. Jest świadomy swoich potrzeb i wyedukowany. To on wymusza nowe ścieżki dotarcia do niego. Przeczytaj artykuł i poznaj wyniki raportu "Omnichannel marek odzieżowych" przygotowanego przez IRCenter razem z firmą LeadR.

10 lipca 2018

Marketing internetowy

Shopper marketing (cz. 1) – definicja i wpływ na pozyskiwanie klientów

O ile marketing sensoryczny ma miejsce w punkcie sprzedaży i działa przede wszystkim na zmysły, tak shopper marketing to różnego rodzaju działania, które rozpoczynają się w środowisku punktu sprzedaży, czyli jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie.

29 września 2016

Marketing internetowy

Tablet, notebook czy smartfon - które urządzenie mobilne wybrać?

Wolno działający i wiecznie zawieszający się komputer zabiera wiele godzin cennego czasu. Wniosek jest jeden - na tego typu urządzeniach nie należy oszczędzać, gdyż w przyszłości może się to bardzo zemścić. Jakie urządzenie mobilne wybrać?

9 października 2020

Marketing internetowy

Internet zmienia nawyki zakupowe Polaków

Internet ułatwia wiele codziennych czynności - od kontaktu z innymi ludźmi, poprzez pracę, aż po robienie zakupów. Dzięki częstemu sięganiu po taką formę nabywania produktów zostały zmienione nawyki zakupowe Polaków! Sprawdź, jak i gdzie kupują Polacy.

29 września 2016

Marketing internetowy

Shopper marketing (cz. 2) – definicja i wpływ na pozyskiwanie klientów

Shopper marketing ma za zadanie uruchomienie wszelkich możliwych kanałów komunikacji z klientami, tak żeby wzbudzić ich zainteresowanie konkretnym sklepem internetowym. Dowiedz się czym kieruje się shopper dokonując zakupów w sieci!

29 września 2016

Marketing internetowy

Strona produktu w sklepie internetowym - co powinna zawierać?

Nie wiesz, czy strona produktu w Twoim sklepie internetowym jest dobrze przygotowana? Sprawdź, co powinna zawierać, żeby pozytywnie wpływać na generowane wyników sprzedaży. Ona także decyduje o sukcesie Twojego sklepu. Przeczytaj i dowiedz się więcej!

29 września 2016

Marketing internetowy

Chmura - aplikacje internetowe w biznesie cz.1. Aplikacje office

W niepamięć odeszły czasy, w których instalacja oprogramowania wiązała się z korzystaniem z dyskietek, płyt CD czy pendrive'ów. Dzisiaj aplikacje office bez problemu odnajdziemy w chmurach danych, co znacznie ułatwia działalność naszego biznesu!

30 maja 2019

Marketing internetowy

Reklamy na Instagramie - jak je tworzyć?

Czy wiesz, że od kilku miesięcy można umieszczać reklamy na Instagramie? Proces jest naprawdę prosty i potrzebujesz do tego celu jedynie konta na Facebooku. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak tworzyć tego rodzaju reklamy!

19 czerwca 2019

Marketing internetowy

Google Analytics narzędziem e-commerce

Budowanie dobrze prosperującego przedsiębiorstwa polega na różnorakich działaniach, mających na celu jak najbardziej efektywne docieranie do klienta z jak najlepszą ofertą firmy. Jednym z elementów takich działań jest system typu Google Analytics.

29 września 2016

Marketing internetowy

Kampania reklamowa z blogerami - najlepsze przykłady

Kampania reklamowa z blogerami - czy warto? Zdecydowanie tak! Prześcigają się oni w niezwykłych pomysłach, a reklamy z ich udziałem są szeroko komentowane. Zanim zdecydujesz się na podjęcie współpracy z blogerami, poznaj ich popularne reklamy!

29 września 2016

Marketing internetowy

Femvertising - sztuka komunikowania się marki ze współczesną kobietą

Czy rzeczywiście większość konsumentów to kobiety? A jeśli tak, to jak stworzyć reklamę, która będzie dostosowana do ich potrzeb i wymagań? Dowiedz się, czym jest femvertising i czego od marek oczekują kobiety.

10 lipca 2018

Marketing internetowy

Księga znaku. Czy moja firma jej potrzebuje?

Księga znaku jest jednym z najważniejszych elementów wizerunku marki. W czym może pomóc księga znaku twojej firmie? Czy warto inwestować w stworzenie profesjonalnej identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? Dowiedz się więcej na ten temat!

10 lipca 2018

Marketing internetowy

Sklep internetowy - skutki zbyt wolnej strony

Internauci nie są zwolennikami stron internetowych, które ładują się zdecydowanie zbyt długo. Obecnie wszystko dzieje się bardzo szybko, dlatego nikt nie będzie czekać na otwarcie się serwisu. Tym bardziej sklep internetowy musi nadążać za klientami.

6 maja 2021

Marketing internetowy

Prawo do zapomnienia – metoda walki z inwigilacją Google? (cz. 2)

Czy wiesz, że kiedy korzystasz z wyszukiwarki, Google gromadzi coraz więcej Twoich danych osobowych? Uważaj na inwigilację działań w internecie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym jest prawo do zapomnienia!

16 grudnia 2020

Marketing internetowy

Czy wiesz, ile warta jest Twoja strona? Wycena stron internetowych

Każda strona internetowa ma swoją wartość. Wiele czynników może spowodować jej zwiększenie lub obniżenie. Jak wygląda wycena stron internetowych i jakie narzędzia do tego służą? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedź na to i inne pytania!

31 stycznia 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów