Serwis Biznesu
Opisy kategorii - jak je przygotować w sklepie internetowym
Tworząc opisy kategorii w sklepie internetowym należy wziąć pod uwagę dwa aspekty - potrzeby użytkownika oraz algorytmy Google. Opisy te powinny być wartościowe dla potencjalnego klienta oraz dobrze zoptymalizowane pod wyszukiwarkę. Przeczytaj więcej!
18 lipca 2022
Pomoc publiczna – najważniejsze kwestie
Pomoc publiczna rozumiana jest jako wsparcie instytucji państwowych dla wybranych podmiotów gospodarczych. Czy w Polsce można otrzymać taką pomoc? Jeśli tak, to na jakich zasadach? Przeczytaj i dowiedz się więcej na temat pomocy publicznej!
24 listopada 2021
Jak przygotować opis produktu w sklepie internetowym?
Opis produktu jest kluczowy przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Powinien opisywać produkt w atrakcyjny sposób dla klienta oraz dla algorytmów Google. Język korzyści oraz odpowiednia optymalizacja to tylko część z tego, o czym należy pamiętać. Sprawdź!
10 marca 2022
Polisa OC pojazdu – co warto o niej wiedzieć?
Polisa OC pojazdu jest obowiązkowa dla wszystkich właścicieli pojazdów osobowych, a za jej brak grozi nałożenie kar pieniężnych. Polisa odpowiedzialności cywilnej jest także zabezpieczeniem przed szkodami i odpowiedzialnością za nie. Przeczytaj!
26 listopada 2021
Jak struktura kategorii w sklepie internetowym wpływa na generowanie ruchu?
Dobrze zaprojektowana struktura kategorii w sklepie internetowym ułatwia poruszanie się użytkownikowi po witrynie oraz ewentualne dokonanie zakupów poprzez szybkie znalezienie tego, czego potrzebuje. O czym pamiętać tworząc strukturę kategorii? Sprawdź!
1 lutego 2022
Obrazki i grafiki w content marketingu czyli jak wykorzystać visual marketing
Umieszczenie grafik w tekście powoduje wzrost współczynnika klikalności o 47%. To jedne z nielicznych danych, które dowodzą, jak istotny jest visual marketing. Właśnie dlatego grafika powinna stać się nieodłącznym elementem podczas tworzenia contentu!
22 czerwca 2022
Artykuły sponsorowane - rodzaje i formy
Artykuły sponsorowane to rodzaj reklamy natywnej, czyli subtelnej. Mają one na celu opisanie jakiegoś zagadnienia przy jednoczesnym wskazaniu na konkretną markę, produkt lub usługę. Jak wykorzystać ich potencjał w strategii content marketingu? Sprawdź!
22 maja 2022
Jak w sklepie internetowym robić promocje na Black Friday i nie tylko
Black Friday to wielkie święto sprzedaży, które co roku przynosi sprzedawcom coraz większe dochody. Zobacz jak się do tego przygotować oraz poznaj najpopularniejsze formy promocji stosowane przez sklepy internetowe oraz w jaki sposób zdobyć klienta.
25 czerwca 2022
Mobile copywriting, czyli jak pisać na smartfony i tablety?
Z każdym rokiem coraz większa liczba osób konsumuje treści internetowe z poziomu urządzeń mobilnych. Zła wiadomość jest taka, iż tacy użytkownicy wymagają więcej. Poszukują oni jasnej i szybkiej odpowiedzi. Sprawdź, czym jest mobile copywriting!
16 lutego 2022
Ile zarabia informatyk - z czego wynikają wysokie zarobki w branży IT?
Praca informatyka to pożądany zawód przez wielu młodych ludzi, głównie przez kuszące zarobki, o których słyszymy już od dawna. Warto dodać, iż wciąż jest deficyt specjalistów w tej branży. Sprawdź, z czego wynikają wysokie zarobki w branży IT!
7 kwietnia 2022
Dobór formy działalności dla lekarzy zarabiających w Polsce i poza UE jednocześnie
Przed lekarzem planującym rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej stoi decyzja do podjęcia dotycząca formy prowadzonej działalności oraz jej opodatkowania. Wybór zależy od wielu czynników. Jakie wyróżniamy formy działalności dla lekarzy? Sprawdź!
18 listopada 2021
Czym w marketingu jest Buyer Persona?
Buyer Persona to profil Twojego wymarzonego klienta, do którego chcesz dotrzeć z przekazem marketingowym i zachęcić go do zakupu. Określenie persony zakupowej pozwala m.in. tworzyć skuteczniejsze komunikaty. Jak stworzyć Buyer Personę? Sprawdź!
22 maja 2022
Jaka powinna być długość artykułu?
Idealna długość artykułu na bloga nie istnieje. Uznaniem czytelników cieszą się zarówno krótkie teksty, jak i te na kilka tysięcy znaków. Długość takiego tekstu zależy w znacznym stopniu od tematyki bloga. Sprawdź, co może wpływać na popularność artykułu?
10 marca 2022
Duplicate content w seo - popraw wyniki wyszukiwania
Duplicate content, czyli inaczej duplikacja treści, to wykorzystanie tekstu, który znajduje się już na innych witrynach internetowych. Ważne jest zapobieganie temu zjawisku, ponieważ ogranicza ono pozycjonowanie strony w Google. Jak to zrobić? Sprawdź!
16 listopada 2021
Darmowe ogłoszenia o pracę Olsztyn
Zatrudnianie pracownika to czasami długi proces. Rynek pracy w Olsztynie od lat rozwija się dobrze, a stopa bezrobocia rejestrowanego znacznie spadła. Pracodawcy mogą liczyć, że znajdą wykwalifikowanego pracownika, ponieważ rośnie liczba zainteresowanych.
25 czerwca 2022