Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat content marketing

Obrazki i grafiki w content marketingu czyli jak wykorzystać visual marketing

Visual marketing - jak wykorzystać grafikę w content marketingu Umieszczenie grafik w tekście powoduje wzrost współczynnika klikalności o 47%. To jedne z nielicznych danych, które dowodzą, jak istotny jest visual marketing. Właśnie dlatego grafika powinna stać się nieodłącznym elementem podczas tworzenia contentu! czytaj dalej

Artykuły sponsorowane - rodzaje i formy

Artykuły sponsorowane - czym są i gdzie je publikować? Artykuły sponsorowane to rodzaj reklamy natywnej, czyli subtelnej. Mają one na celu opisanie jakiegoś zagadnienia przy jednoczesnym wskazaniu na konkretną markę, produkt lub usługę. Jak wykorzystać ich potencjał w strategii content marketingu? Sprawdź! czytaj dalej

Treści wizualne niezbędnym elementem strategii Content Marketingu

Treści wizualne niezbędnym elementem strategii Content Marketingu Obraz, grafika, film video, zdjęcie, mem czy infografika stają się coraz bardziej istotnym elementem skutecznej strategii marketingowej. Sprawdź, co sprawia że treści wizualne odgrywają tak istotną rolę w procesie przekazywania i zapamiętania informacji. czytaj dalej

Content repurposing

content repurposing Marketingowcy, którzy szukają nowych treści często sięgają po taką praktykę jak content repurposing by odświeżyć informacje na stronie oraz pojawiać się wyżej w rankingach Google. Zastanawiasz się na czym polega ta praktyka i co może Ci dać? Przeczytaj! czytaj dalej

Jaką długość ma idealny tekst do internetu?

Jaką długość ma idealny tekst do internetu? Idealny tekst do internetu musi spełniać pewne kryteria, które pomogą wpłynąć na jego lepszy odbiór. Dobry tekst powinien posiadać odpowiednią długość oraz być zoptymalizowany, by przykuwać i utrzymywać uwagę czytelnika. Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jak tworzyć content? 12 narzędzi skutecznego content marketera

Jak tworzyć content O tym, że „content is king” wie każdy przedsiębiorca, który odniósł sukces w e-biznesie. Dowiedz się, jakich sprytnych narzędzi używają specjaliści content marketingu i jak tworzyć content, który zainteresuje czytelników. Więcej informacji – w artykule. czytaj dalej

Długi ogon i SEO - ile mają ze sobą wspólnego?

długi ogon Długi ogon jest jednym z wielu narzędzi stosowanych w marketingu internetowym. Prowadząc stronę internetową, warto poznać bliżej zasady jego wykorzystywania oraz płynące korzyści. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat long tail oraz SEO! czytaj dalej

Współczynnik efektywności w content marketingu

Współczynnik efektywności a content marketing Content marketing to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i wartościowych treści. Czy można w tej strategii wyznaczyć współczynnik efektywności? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej. czytaj dalej

Jak połączyć e-mail marketing z contentem? Praktyczne wskazówki

E-mail marketing miejscem na wartościowy content E-mail marketing to częsta praktyka przedsiębiorców. Planując tego typu kampanie warto zadbać o content, który zbuduje wiążące relacje subskrybentami. Dowiedz się, jak przeprowadzić skuteczny e-mail marketing w oparciu o właściwy content! czytaj dalej

Metoda Lean w content marketingu - jak ją stosować?

Metoda Lean - dla kogo? Chcesz rozpocząć działania związane z content marketingiem? Myślisz o wykorzystaniu marketingu treści w kampanii reklamowej firmy? Dowiedz się, jak dobrze zaplanować tego typu przedsięwzięcie i dlaczego metoda Lean może okazać się niezwykle pomocna! czytaj dalej

TOP 10 – poznaj najlepsze narzędzia do content marketingu!

Narzędzia do content marketingu - top 10 Opracowywanie wartościowych treści stanowi trudne zadanie dla każdej firmy. Jakie aplikacje dostępne na rynku ułatwiają tworzenie i analizę komunikatów? Przedstawiamy przydatne narzędzia do content marketingu, które usprawnią ten proces! czytaj dalej

Content marketing w ecommerce – jak content wspiera sprzedaż?

Content marketing w ecommerce - jak wpływa na sprzedaż produktów? Jednym ze skutecznych trendów w działaniach marketingowych jest content marketing. Narzędzie znajduje szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach biznesu, które wpływają na sprzedaż. Sprawdź, jakie znaczenie ma content marketing w ecommerce! czytaj dalej

Marketing treści - czyli jak content zmienił oblicze internetu

Jak ewoluował marketing treści? Z biegiem lat zmienia się sposób, w jaki korzystamy z internetu. Chcemy w kilka sekund wyszukiwać aktualne informacje bez względu na porę dnia czy miejsce. Przeczytaj, jak ewoluował marketing treści i jakie wymagania stawiają teraz czytelnicy. czytaj dalej

Nowe formy reklamy - co jeszcze oferuje nam branża marketingowa?

Nowe formy reklamy - jakie są najskuteczniejsze? Każdego dnia internauci atakowani są tysiącami reklam - w formie banerów, pop-upów i innych, często denerwujących wynalazków. Zamiast tego nowe formy reklamy stawiają na pasywne działania, czyli inaczej mówiąc-Inbound Marketing. Sprawdź, na czym polega. czytaj dalej

Context marketing - dopasuj swój content do sytuacji

Context marketing - czym jest? Context marketing działa w oparciu o zachowania lub zwyczaje zakupowe konsumentów. Na podstawie tych informacji klient dostaje treści marketingowe najbardziej dopasowane do jego obecnych potrzeb. Jak to się dzieje? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Marketing internetowy - social media w marketingu

Social media w marketingu Najpotężniejszym na świecie portalem społecznościowym jest Facebook. Platforma ta stanowi dzisiaj jeden z kluczowych kanałów komunikacji między firmami i ich klientami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak w pełni wykorzystywać social media w marketingu! czytaj dalej

Czym jest branded content i jak go wykorzystać?

Branded content - definicja Wszyscy specjaliści od marketingu podkreślają znaczenie kontaktu z klientem i integrowania go z firmą. W jaki sposób można to zrobić? Jak przykuć jego uwagę? W naszym opracowaniu znajdziesz informacje o takim środku, jakim jest branded content. czytaj dalej

Content marketing – czym jest i jak go tworzyć?

Content marketing - na czym polega? Content marketing pozwala zwiększyć ruch na naszej stronie. Obecnie jest to jedno z najbardziej skutecznych działań prowadzących do lepszej pozycji w sieci. Jeśli prowadzisz stronę internetową lub bloga koniecznie zainteresuj się tym tematem. czytaj dalej

Public relations - jakie są jego główne założenia?

Public relations - definicja i cele Public relations to bardzo rozpowszechnione określenie. Czym dokładnie jest? Jakie działania wchodzą w zakres tego pojęcia. Co mają na celu? Czy każda firma ich potrzebuje? Dowiedz się więcej na ten temat czytając nasz artykuł! czytaj dalej

Marketing zintegrowany - wszystko, co należy o nim wiedzieć

Marketing zintegrowany - wszystkie elementy Czym jest marketing zintegrowany? Jakie działania reklamowe obejmuje ten rodzaj marketingu i który z kanałów promocji firmy może okazać się najbardziej skuteczny? Jakie korzyści może przynieść Twojej marce? Odpowiedzi znajdziesz w artykule. czytaj dalej