0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

5 wyników dla tematu: organizacja-pracy

Artykuły:

Zarządzanie czasem - jak robić to skutecznie?

Czym jest efektywne zarządzanie czasem oraz czemu ono służy? Od czego warto zacząć, w celu optymalizacji czasu pracy? Jakie czynniki wpływają destruktywnie na nasze zarządzanie czasem? Czym jest zasada SMART? Przeczytaj artykuł i sprawdź!

29 listopada 2022

Organizacja zadań - jakie są metody zarządzania czasem?

Na czym polega metoda ALPEN? Jak może nam pomóc matryca Eisenhowera w wyznaczaniu priorytetów? Jak działa metoda Pomodoro? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiadamy na te pytania i poznaj metody zarządzania czasem i wybierz najlepszą dla siebie!

26 marca 2019

Struktura organizacyjna w Twojej firmie - jak nią zarządzać?

W celu zapewnienia odpowiedniego rozwoju przedsiębiorstwa, warto zastanowić się nad odpowiednią organizacją pracy. Czym właściwie jest struktura organizacyjna oraz jak poprawnie ją zaplanować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.

5 września 2017

Jak radzić sobie z wielozadaniowością stanowiska pracy?

Moda na wielozadaniowość w pracy napłynęła do Polski w latach 90. Dzisiaj, w dobie nowoczesnych technologii i nowych mediów, nikogo nie dziwi konieczność wykonywania stu rzeczy na raz.

3 grudnia 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów