0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

12 wyników dla tematu: organizacja-pracy

Artykuły:

Planowanie pracy - jak pracować efektywniej?

Planowanie pracy pomaga w hierarchizacji zadań, a tym samym w ich szybszym i efektywniejszym wykonywaniu. Jak rozpocząć planowanie i sprawić, by było pomocne? Przeczytaj artykuł i przekonaj się, że działanie takie przynosi same korzyści!

27 lutego 2025

Metoda SMART - dlaczego warto wyznaczać sobie cele?

Wyznaczanie celu może nam pomóc w karierze zawodowej i codziennej pracy. Co zrobić, by nie były to jedynie puste hasła? Z pomocą może nam przyjść metoda SMART. Co oznacza ten skrót? Na czym polega? Przeczytaj w naszym artykule i dowiedz się więcej!

29 sierpnia 2024

Zarządzanie czasem - jak robić to skutecznie?

Czym jest efektywne zarządzanie czasem oraz czemu ono służy? Od czego warto zacząć, w celu optymalizacji czasu pracy? Jakie czynniki wpływają destruktywnie na nasze zarządzanie czasem? Czym jest zasada SMART? Przeczytaj artykuł i sprawdź!

29 listopada 2022

Organizacja pracy - jak skupić się na zadaniach?

Nauka pełnego skupienia na zadaniach i odpowiednia organizacja pracy wymagają czasu. Co zrobić, żeby nie sprawiało nam to kłopotu, a koncentracja była całkowita? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź jakie narzędzia i techniki pomogą Ci się zorganizować.

9 lutego 2022

Planowanie pracy - dowiedz się co robisz źle i co możesz robić lepiej?

Planowanie pracy może znacznie pomóc w odpowiedniej organizacji czasu, jaki poświęcamy na wykonywanie obowiązków. Co jednak, gdy zupełnie nam ono nie wychodzi? Jakie błędy możemy popełnić? Jak nie zwątpić w moc dobrej organizacji? Przeczytaj w artykule!

17 stycznia 2022

Pustki w firmie - jak wykorzystać ten czas?

Sezon urlopowy, długie weekendy, koniec roku, sezon grypy… To wszystko sprawia, że pustki w firmie stają się oczywiste w tych okresach. Zostajesz na placu boju? Ten czas możesz naprawdę dobrze wykorzystać! Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się!

27 grudnia 2021

Jak skończyć wszystkie rozpoczęte zadania?

Niektórzy z nas mają tyle pomysłów, że chcą jak najszybciej rozpocząć każdy z nich. Ostatecznie okazuje się, że nie kończymy żadnego. Jak skończyć wszystkie rozpoczęte zadania? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat planowania czasu!

17 maja 2021

Organizacja zadań - jakie są metody zarządzania czasem?

Na czym polega metoda ALPEN? Jak może nam pomóc matryca Eisenhowera w wyznaczaniu priorytetów? Jak działa metoda Pomodoro? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiadamy na te pytania i poznaj metody zarządzania czasem i wybierz najlepszą dla siebie!

26 marca 2019

Jak dobrze zaplanować grafik pracy freelancera?

Nie da się ukryć, że aby freelancer pracował efektywnie, musi być dobrze zorganizowany. Jak stworzyć grafik pracy, aby nie powodował on frustracji? Jakie czynniki powinno się brać pod uwagę? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się!

28 stycznia 2019

Struktura organizacyjna w Twojej firmie - jak nią zarządzać?

W celu zapewnienia odpowiedniego rozwoju przedsiębiorstwa, warto zastanowić się nad odpowiednią organizacją pracy. Czym właściwie jest struktura organizacyjna oraz jak poprawnie ją zaplanować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.

5 września 2017

Jak radzić sobie z wielozadaniowością stanowiska pracy?

Moda na wielozadaniowość w pracy napłynęła do Polski w latach 90. Dzisiaj, w dobie nowoczesnych technologii i nowych mediów, nikogo nie dziwi konieczność wykonywania stu rzeczy na raz.

3 grudnia 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów