0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

25 wyników dla tematu: zwrot-towaru

Artykuły:

Zwrot towaru a ewidencja sprzedaży na kasie fiskalnej

W jaki sposób i w jakim dniu powinnam zaewidencjonować zwrot towaru przy sprzedaży nabijanej na kasie fiskalnej?

22 września 2023

Kasa fiskalna - ewidencja zwrotów towarów

Dokonując sprzedaży towarów handlowych niejednokrotnie sprzedawcy otrzymują ich zwroty i reklamacje. Sprawdź, czy gdy wykorzystywana jest w firmie kasa fiskalna to ujmuje się na niej zwroty? Jak dokonać prawidłowej ewidencji takich zdarzeń gospodarczych?

7 września 2023

Zwrot towaru bez paragonu - czy sprzedawca może przyjąć?

Klienci mają prawo do reklamacji jaki również do zwrotu towaru. Czy możliwy jest zwrot towaru bez paragonu? Czy sprzedawca w takim wypadku może dokonać korekty sprzedaży? Co powinien zawierać protokół zwrotu towarów? Dowiedz się czytając nasz artykuł!

5 czerwca 2023

Czy możliwy jest zwrot towaru przez przedsiębiorcę?

W niektórych przypadkach przepisy prawa przyznają przedsiębiorcom uprawnienie do zwrotu towaru. O jakich sytuacjach mowa oraz jakie należy spełnić warunki? W artykule przedstawiamy, kiedy zatem możliwy jest zwrot towaru przez przedsiębiorcę!

12 października 2022

Jak anulować paragon z kasy fiskalnej przy zwrocie towarów?

Jak anulować paragon z kasy fiskalnej w sytuacji gdy klient zwrócił mi towar w kolejnym miesiącu?

3 grudnia 2020

Zwrot towaru - czy koszt przesyłki to koszt podatkowy?

Czy zwrot towaru przez klienta uprawnia mnie do zaliczenia do kosztów podatkowych kosztu przesyłki zwróconego klientowi?

3 grudnia 2020

Zwrot towaru na podstawie faktury do paragonu - jak ewidencjonować?

Dokonując ewidencji na kasie fiskalnej, przedsiębiorca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji zwrotów, w której ujmuje każdy zwrot towarów dokonany przez klienta. Sprawdź, jak postępować kiedy nastąpił zwrot towaru na podstawie faktury do paragonu.

27 października 2020

Czy można żądać dołączenia paragonu do zwracanego towaru?

Czy możliwy jest zwrot towaru kupionego przez internet? Czy sprzedawca ma prawo żądać dołączenia paragonu do zwracanego towaru? Sprawdź, czego należy unikać przy formułowaniu klauzul umownych, aby nie narazić się na konsekwencje w postaci kar pieniężnych!

23 lipca 2020

Nieudany prezent – kiedy możemy zwrócić zakupiony produkt?

Chcesz wiedzieć jak zwrócić nieudany prezent? Czy zawsze trzeba mieć dokument zakupu? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym różni się rękojmia od reklamacji oraz w jakich przypadkach zwrócenie zakupionego towaru nie będzie możliwe!

17 lipca 2020

Zwrot towaru do sklepu internetowego - o czym trzeba pamiętać?

?Jak zrobić zwrot towaru do sklepu internetowego, aby odzyskać pieniądze? Jakich terminów należy dotrzymać? Jak k skutecznie odstąpić od umowy? Na te i inne pytania związane ze zwrotem produktów kupionych w internecie odpowiedź znajdziesz w tym artykule!

23 kwietnia 2019

Reklamacja towaru w przepisach ustawy konsumenckiej

Czy prawdą jest, że reklamacja towaru nie wymaga posiadania paragonu? Czy zgodny z prawem jest napis przy kasie "po odejściu od kasy, reklamacja nie będzie uwzględniania"? Jakie prawa i obowiązki ma sprzedawca oraz klient podczas reklamacji towaru?

15 kwietnia 2019

Darmowa dostawa w sklepie internetowym a zwrot towaru

Jeśli w sklepie oferowana jest darmowa dostawa towaru, ma to wpływ na dokonywanie rozliczenia, nawet z tymi klientami, którzy z niej nie skorzystali i za przesyłkę zapłacili. Czy darmowa dostawa w sklepie internetowym pociąga za sobą koszty zwrotu towaru?

22 marca 2019

Rękojmia a reklamacja - czy to tożsame pojęcia?

Rękojmia a reklamacja - czy są to pojęcia tożsame ? Czy pojęcie gwarancji ma coś z nimi wspólnego? Sprawdź jakie występują między nimi różnice i jak poszczególne instrumenty chronią konsumenta w razie ujawnienia się wad zakupionego produktu.

14 marca 2019

Odstąpienie od umowy w sklepie internetowym a koszty z nim związane

Szczególnym uprawnieniem konsumenta (osoby prywatnej) w transakcjach zawieranych na odległość jest odstąpienie od umowy w sklepie internetowym. Przeczytaj i dowiedz się więcej, o kosztach jakie generuje odstąpienie od umowy oraz kto je ponosi!

31 grudnia 2018

Towar z zagranicy otrzymany w ramach reklamacji

Gdy polski przedsiębiorca otrzyma towar z zagranicy, który się zepsuje lub stwierdzi, że ma wady, może dochodzić swoich praw tak jak w kraju. Jak rozliczyć nabyty produkt od kontrahenta poza unijnego na podstawie gwarancji w świetle ustawy o VAT?

12 października 2018

Reklamacja i zwrot towaru w sklepie internetowym

Klienci sklepów internetowych mogą zwrócić nabyty towar bez podania przyczyny. Spotkała Cię taka sytuacja? Sprawdź, jak należy zaksięgować reklamację lub zwrot towaru w sprzedaży przez internet! Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!

25 września 2016

Wymiana, zwrot, reklamacja - co powinien wiedzieć właściciel e-sklepu?

Robienie zakupów w internecie niesie ze sobą większe ryzyko niż kupowanie towarów w sklepie stacjonarnym, dlatego polskie prawo chroni interesy konsumentów, dokonujących zakupu przez sieć. Wymiana, zwrot, czy reklamacja dostępne także w świecie online.

25 września 2016

Czy zwrot towaru kupionego przez internet jest możliwy?

Przedsiębiorco, zwrot towaru kupionego przez internet jest możliwy wyłącznie w przypadku gdy przedstawisz konkretny powód. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.

18 września 2016

Kiedy należy dokonać korekty przychodów i kosztów?

Korekty przychodów i kosztów należy dokonać dla faktur zakupowych lub sprzedażowych, jeśli przy ich wystawianiu wystąpił błąd lub gdy przyznany został rabat. Jak poprawnie zrobić dokonać korekty? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

26 marca 2016

Zwrot towaru a dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży

Czy przyjmując zwrot towaru należy prosić o dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży?

4 grudnia 2015

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów