ORLEN Paczka – sprawdzony sposób na rozwój e-commerce

Wielkość tekstu:

Już 77% polskich internautów kupuje online. Przed pandemią wartość polskiego rynku e-commerce wynosiła 27 mld zł. Dziś, jak podaje raport „Chmura w e-commerce w Polsce 2021: wyzwania, trendy, dobre praktyki” kwota ta przekroczyła 100 mld zł. Przeniesienie sprzedaży do sieci przyspieszyło proces transformacji sektora przesyłek pocztowych i kurierskich, który także zanotował znaczne wzrosty. Odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na rynku jest ORLEN Paczka – usługa, która pozwala sprawnie zarządzać logistyką e-sklepu. 

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka to nowoczesna usługa logistyczno-kurierska dla branży e-commerce o ogólnopolskim zasięgu. Uzyskała rekomendację 96% odbiorców, według rankingu Zaufanych Opinii Ceneo. Z usługi ORLEN Paczka chętnie korzystają właściciele e-sklepów, ponieważ zwiększa wygodę, oszczędność czasu oraz pieniędzy i pozwala sprostać rosnącym wymaganiom kupujących w zakresie standardów dostawy. Prowadząc sklep internetowy należy pamiętać o tym, że klienci oceniają nie tylko wygląd strony internetowej, czy szybkość i jakość obsługi klienta na każdym etapie sprzedaży. Na tzw. customer experience składa się także koszt i szybkość dostawy. 

Obecnie posiadamy ponad 6,5 tysięcy punktów  odbioru ORLEN Paczka, zlokalizowanych w całej Polsce, w tym także w mniejszych miejscowościach. Do końca roku chcemy dysponować siecią 12 tysięcy punktów na terenie całego kraju. Klienci oczekują maksymalnie krótkiego czasu dostawy, dlatego realizujemy zamówienia w 1-2 dni robocze. Ponadto oferujemy możliwość odbioru paczek bezpośrednio z siedziby firmy lub wskazanego magazynu. Z naszej oferty korzystają największe platformy do e-handlu, wysyłające zamówienia do milionów klientówmówi Robert Giersz, Dyrektor Biura Usług Kurierskich w spółce RUCH.

ORLEN Paczka współpracuje z wieloma platformami typu marketplace i e-sklepami, w tym Allegro (również w opcji Smart), Ceneo, Shumee, Vinted, Erli czy Xiaomi. Praktyka pokazuje, że klienci dokonujący zakupów internetowych jako formę dostawy najczęściej wybierają odbiór przesyłek w punktach i automatach. W przypadku usługi ORLEN Paczka całodobowy odbiór zamówień umożliwiają zarówno stacje paliw ORLEN, jak też automaty paczkowe. 

 – Dywersyfikacja kanałów wysyłania paczek sprzyja rozszerzeniu grona zamawiających. Na skorzystanie z naszych usług decydują się zarówno osoby preferujące odbiory w sieci punktów, jak i w bezkontaktowych automatach. Warto podkreślić, że w ostatnich latach kupujący coraz częściej wybierają punkty odbioru. Świadczy o tym podwojenie popularności tej formy odbioru paczek–podkreśla Robert Giersz.

Z punktu widzenia sprzedającego, mocnym atutem ORLEN Paczki jest przede wszystkim integracja usługi z najpopularniejszymi platformami e-commerce, takimi jak Shoper, PrestaShop czy IdoSell. Klienci mają 3 dni robocze na odebranie paczki. Dodatkowym udogodnieniem jest aplikacja mobilna „ORLEN Paczka”, która jest dostępna na urządzeniach z systemem IOS i Android. Umożliwia ona śledzenie statusu zamówionej przesyłki, jej odbiór oraz bezdotykowe otwarcie skrytki w automatach. Aplikacja pozwala też znaleźć punkty „ORLEN Paczka” na mapie, jednocześnie w razie potrzeby nawigując użytkowników do wskazanego punktu odbioru.

Więcej informacji dotyczących usługi ORLEN Paczka można znaleźć po adresem: www.orlenpaczka.pl

 Artykuł partnera, tekst zewnętrzy

 

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów