Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

HR w praktyce

HR w praktyce

List intencyjny - kiedy warto go sporządzić?

Od nawiązania kontaktu z potencjalnym kontrahentem do zawarcia umowy daleka droga. Jak rozpocząć negocjacje lub wyrazić zainteresowanie rozpoczęciem współpracy? Najlepiej sprawdzi się list intencyjny! Przeczytaj i dowiedz się więcej!

25 lipca 2021

HR w praktyce

Jak przyciągnąć pracowników do nowej firmy?

Nowa firma na rynku, szczególnie mała, musi zmierzyć się z niełatwym zadaniem - poszukiwaniem pracowników. Jak przekonać ich do nieznanego jeszcze przedsiębiorstwa? Jak przyciągnąć pracowników? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedź!

19 września 2018

HR w praktyce

Smart working, czyli elastyczny model pracy - na czym polega?

Uważa się, że smart working zwiększa kreatywność i uwalnia potencjał. Co więcej, smart working coraz częściej pojawia się na polskim rynku! Na czym polega taka metoda pracy i czy system ten posiada jedynie same zalety? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

9 maja 2021

HR w praktyce

Szacunek pracowników - jak można go zdobyć?

Każdy szef chce, aby jego firma była sprawnie działającym organizmem, składającym się z ludzi lubiących i szanujących się wzajemnie. Szacunek pracowników z całą pewnością ułatwia osiągnięcie tego celu. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jak to zrobić!

3 stycznia 2020

HR w praktyce

Konflikt w pracy może mieć zalety - dowiedz się, jakie!

Konflikt w pracy staje się coraz bardziej powszechnym zjawiskiem. Wiele osób stara się za wszelką cenę unikać takich sytuacji w środowisku pracowniczym. Sprawdź, czy konflikt może być pożyteczny i dowiedz się, jak skutecznie unikać niedopowiedzeń!

9 stycznia 2022

HR w praktyce

System wynagrodzeń - poznaj jego modele!

System wynagrodzeń wpływa w każdej firmie na wydajność pracowników. To od niego w dużej mierze zależy zmotywowanie podwładnych. Jakie są rodzaje systemów wynagrodzeń i który z nich wybrać? Przeczytaj koniecznie nasz artykuł i dowiedz się więcej!

2 marca 2017

HR w praktyce

Kariera pracowników - jak nią zarządzać?

Ludzie są najlepszą inwestycją - bez nich trudno wyobrazić sobie sukces firmy. Dlatego też kariera pracowników nie zawsze powinna być kontrolowana tylko przez nich samych. Co może zrobić w tej kwestii pracodawca? Dowiedz się więcej z naszego artykułu!

20 października 2019

HR w praktyce

Dwuczynnikowa teoria Herzberga i motywacja

Motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy jest niezwykle istotne. Każda firma musi znaleźć najbardziej odpowiedni system dla siebie. Na czym polega dwuczynnikowa teoria Herzberga? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź na to pytanie.

16 marca 2021

HR w praktyce

Elastyczny czas pracy - poznaj jego wady i zalety

Elastyczny czas pracy czy możliwość pracy zdalnej mogą być dla pracowników motywującymi do bardziej wytężonej pracy benefitami. Jak wprowadzać elastyczny grafik i jakie są jego wady oraz zalety? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

18 czerwca 2019

HR w praktyce

Biuletyn firmowy - czy przyda się też w twojej firmie?

Biuletyn firmowy to nic innego jak magazyn wewnątrzorganizacyjny. Ma on służyć przede wszystkim jako narzędzie komunikacyjne. Dlaczego warto wprowadzić go do swojej firmy? Kto powinien go redagować? Jakie cele firmowe realizuje? Przeczytaj nasz artykuł!

26 marca 2021

HR w praktyce

Pokolenie Y i Z w pracy, czyli najmłodsze roczniki na rynku pracy

Czym charakteryzują się pokolenie Y i pokolenie Z? Jak ich przedstawiciele zachowują się w pracy? Na jakich kwestiach skupiają się najbardziej? Jak ich skutecznie motywować? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

22 września 2018

HR w praktyce

Firmowy intranet - czy warto w niego zainwestować?

Firmowy intranet spełnia ogromną rolę w każdej firmie. To właśnie dzięki niemu komunikacja w każdym przedsiębiorstwie przebiega sprawnie, bez zbędnego zamieszania. Jak to działa? Co warto o nim wiedzieć? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule.

11 czerwca 2019

HR w praktyce

Struktura firmy - czy musi być uporządkowana?

Czy struktura firmy powinna być jasno określona? Co taki krok daje firmie? W jaki sposób powinno przebiegać jej ustalanie? Dlaczego to jest takie ważne dla firmy? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania i dowiedzieć się więcej!

10 czerwca 2021

HR w praktyce

Dobry zespół pracowników - co go cechuje?

Praca zespołowa bywa naprawdę wydajna i efektywna, dlatego dużą wagę powinno się przywiązywać do budowania idealnego teamu. Co cechuje dobry zespół pracowników? W naszym artykule podpowiadamy, jakie cechy powinien posiadać skuteczny zespół.

9 września 2019

HR w praktyce

Dobry pracownik - jak zatrzymać go w firmie?

Dobry pracownik w każdej firmie jest niezastąpiony. Problem zaczyna się w momencie kiedy chce odejść . Co zrobić, aby go zatrzymać? Ile kosztuje nas strata dobrego pracownika? Jak skutecznie zarządzać personelem? Przeczytaj koniecznie nasz artykuł.

27 września 2018

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów